Matzerath Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Mam turbosprężarkę APS SR 56. Niestety przerzuca olej i nie dmucha. Działa ale nie możemy dojść do 400KM. Czy jest jakaś możliwość regeneracji? Ktoś to robi w Polsce sensownie? Jeśli tak ile może to kosztować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Czy jest jakaś możliwość regeneracji? Pytanie tylko: regeneracji czego? Tj. czy wiesz/wiecie, co jest z nią nie tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Matzerath, przerzuca olej do wydechu? Jak wygląda ciśnienie ładowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Mam turbosprężarkę APS SR 56. Niestety przerzuca olej i nie dmucha. Działa ale nie możemy dojść do 400KM. Czy jest jakaś możliwość regeneracji? Ktoś to robi w Polsce sensownie? Jeśli tak ile może to kosztować Ja szukałem w zeszłym roku magika od APS-a i dowiedziałem się, że w PL nikt się nie podejmie weryfikacji i naprawy z tych, co robią sensownie. Nie tylko APS-a ale generalnie turbin z łożyskowaniem kulkowym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 jako, a pytałeś w Moto Remo? Są przedstawicielem Garretta na Polskę więc kulki powinni mieć ogarnięte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 kulki powinni mieć ogarnięte. Hmm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 jako, a pytałeś w Moto Remo? Są przedstawicielem Garretta na Polskę więc kulki powinni mieć ogarnięte. GARRETTA, nie pytałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 jako, a pytałeś w Moto Remo? Są przedstawicielem Garretta na Polskę więc kulki powinni mieć ogarnięte. GARRETTA, nie pytałem. To chociaż zapytać warto bo zajmują się bardzo różnymi turbinami i są o nich bardzo dobre opinie. Tu masz link: http://www.motoarena.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Tak, przerzuca olej do wydechu. Chyba już pogodziłem się z myślą zakupu nowej turbiny. Przynajmniej kupię mniejszą, będzie lepsza charakterystyka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Matzerath, poszły uszczelniacze - spytaj w tym Moto Remo, jak tam nie pomogą to chyba zakup nowej pozostanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BURi_ Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 W PL nikt kulkowych nie naprawia. Poszukaj w UK tam powinni Ci to zregenerowac choc tanio nie bedzie ale zawsze lepiej tam niz wogole turbo zeszrocic. Poszly Ci pewnie uszczelniacze ale do tego dojdzie pewnie wirnik osie itd. wiec zastanow sie czy warto ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Zapytaj moze w Turbo Dynamics? Ale tanio to raczej nie bedzie - moze sie okazac, ze lepiej poszukac jakiegos innego uzywanego turbo, ale w dobrym stanie. No chyba, ze masz juz mape zrobiona pod jakies konkretne turbo i potrzebujesz go konkretnie jako czesc zamienna identyczna. Ale Ty chyba nie masz w tej chwili tego "problemu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 no w zasadzie już prawie mam.Będzie to jednak jakaś korekta mapy a nie pisanie jej od totalnego zera. Kupię nową turbinę, tudzież lekko używaną, mniejszą, będzie lepiej samochód się zbierał. Jakby ktoś coś posiadał i chciał sprzedać proszę o cynka. Co zrobić ze starą? Wyrzucić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Matzerath, ja mam jakby coś fajną część gorącą Tiala A/R 0,62 pasującą do kompresora GT30/35. Daje bardzo dobry spool i potencjał do 450-500KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 pamiętam Kruk pamiętam. Muszę pogadać z moim mechanikiem czy coś mi to daje. W razie czego wyślę PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now