mrowa Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Na to bym nie wpadł. Dzięki. na razie będę jeździł, nic złego nie powinno się dziać... chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 A może po prostu gumy stabilizatora ?? Tak czy owak gumy i łączniki bym sprawdził przed ew. demontażem amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Na to bym nie wpadł. Dzięki. na razie będę jeździł, nic złego nie powinno się dziać... chyba... Nic złego się nie dzieje - to wyłącznie denerwuje. Najłatwiej jest to zweryfikować, gdy jedzie się powoli na równej drodze z kostki bauma (np. typowa parkingowa droga). Jeśli jest to trudno słyszalny, tępy klekot, to pewnie amortyzator. Ten dźwięk nie powinien pojawiać się na wyłącznie na nierównościach, bo wówczas byłaby to prędzej kwestia gum stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 No u mnie guma dawała znaki głównie przy wolnej jeździe i bardzo niewielkich nierównościach, prawie niewyczuwalnych. Jak ciorałem bokami i latałem po dziurach to cisza i bynajmniej nie zagłuszał tych dźwięków opływ powietrza. Suma sumarum, podjechać i sprawdzić podstawowe elementy zawieszenia. 15 minut roboty mechanika, a wszystko powinno być jasne. Swoją drogą przypomnialem sobie przypadek z ASO w mikołowie. Tam przyjechał Forek z objawem stukania zawieszenia na nierównościach. Auto wjechało do gości do zawiasu ale oni stwierdzili, że nic nie słychac. Majster pojechał na próbę i potwierdził, że coś stuka. Auto znów wjechało do gości od zawiasu i mimo szarpania autem na wszelkie możliwe sposoby i sprawdzenia dosłownie wszelkich dostępnych opcji nie wykryto gdzie tkwi problem. Wykluczono również możliwość jakiegoś innego elementu np.: w bagażniku obijającego się o blache itp. Jak się sprawa zakończyła to nie wiem bo to był jeden z moich ostatnich dni w tym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Przed zimą będzie ogólne sprawdzenie bo i tak do roboty jest synchro 1 szego biegu to powychodzą wszystkie kwiatki Zdam raport :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebi Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A może po prostu gumy stabilizatora ?? Tak czy owak gumy i łączniki bym sprawdził przed ew. demontażem amortyzatora. U mnie w GT`ku właśnie przy bardzo wolnej jeździe na nierównościach słuszałem dziwne stuki z tyłu. Pomogła wymiana gum stabilizatora. Pzdr Sebastian -- 13 wrz 2010, o 10:02 -- A może po prostu gumy stabilizatora ?? Tak czy owak gumy i łączniki bym sprawdził przed ew. demontażem amortyzatora. U mnie w GT`ku właśnie przy bardzo wolnej jeździe na nierównościach słuszałem dziwne stuki z tyłu. Pomogła wymiana gum stabilizatora. Pzdr Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Wykluczono również możliwość jakiegoś innego elementu np.: w bagażniku obijającego się o blache itp. Czyli to nie był typowy "lewarek case"? A na poważnie: jest mnóstwo dźwięków zawieszeniowych, których w warsztacie nie da się odtworzyć. Dlatego ja już teraz o pewne rzeczy nie pytam, tylko od razu mówię, że należy wymienić to, czy tamto, bo wiem, że pomoże 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 A ja dałem sobie na razie na wstrzymanie przyzwyczajam się bo stuki już nie narastają. po licznych konsultacjach uznałem że ... ten typ tak ma a jak będę chciał cicho i miękko to kiedyż kupię coś luksusowego :wink: -- 21 wrz 2010, o 17:18 -- Dzisiaj sprawdzone przy okazji montażu zegarów - łączniki się kończą więc wiemy jużco się tłucze temat na 99,9% do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 ale tak mi coś w duszy podpowaida zę to mogą być łączniki stabilizatora albo coś w ten deseń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 czołem wszystkim tak sobie czytam i mam podobne stuki z tyłu. Opowiem po krótce: Imprezę kupiłem mniej więcej dwa tygodnie temu, podczas oględziny i jazdy próbnej nic nie było słychać, przed zakupem ustawiałem geometrie bo prawe tylne koło lekko krzywo stało, jakby ktoś przytulił się do krawężnika. Po geometrii wszystko było ok, wydruk pokazał odpowiednie okąty i nachylenia i na oko też wygladało ok. Po powrocie do domu i przejechaniu kilku kilometrów w koło komina około 500 zaczęło coś stukać z tyłu, tak na wysokości tylnego słupka. I tu pytanie co to może być? Mam jakieś podejrzenia ale może jakieś sugestie?? Dziękuje bardzo za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 @, jedz na stacja diagnostyczną niech Ci go na szarpakach przeczepią. To może być wiele rzeczy i po co zgadywać przez neta? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 no wiec szarpałem go przed zakupem jakieś 700 km temu, nie było żadnych luzów na jeździe próbnej nie było żadnych niepokojacych hałasów. Amorki pokazały sprawnośc na poziomie 70-80%. Po geometrii i przejechałem jakieś 500 km i zaczęło stukać. Obstawiam że to może być łożysko na górnym mocowaniu amortyzatora albo luźny amortyzator. Dzwiek jest taki metaliczny drażniący. Jutro lub w czwartek oddaję dzidę na wymianę pasków oleju i takie tam więc znachorzy i tam pozaglądają. A pytam bo może ktoś coś jeszcze podpowie. A jeszcze jedno, jakie powinny być obroty biegu jałowego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Być może jakaś tulejka się w wahaczu wybiła i stuka albo łącznik lub gumy na stabilizatorze. U mnie na ciepłym jest ok 600. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 dziekuje za za zainteresowanie, jak tylko serwis zdiagnozuje usterkę to dam znać co to było. Duzo dobrego słyszałem o MTS Dzierżoniów więc mam nadzieję, że ogarną temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Chłopaki na pewno dadzą radę wiec możesz spać spokojnie Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 A jeszcze jedno, jakie powinny być obroty biegu jałowego ?? 750 na ciepłym silniku, na zimnym pewnie koło 1300 może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 No więc, chłopaki z Dzierżoniowa ogarneli temat Stuki z tyłu pochodziły z górnego mocowania amortyzatora. Poskładali na nowo i już jest ok. Do tego wymienione zostały rozrząd, pasek klinowy i klimatyzacji, rolka klimatyzacji, świece, filtry, wymienione oleje w silniku skrzyni i napędach. Więc tylko śmigać A u mnie obroty są jakos trochę ponad 500 jeszcze jedno Mam do sprzedania swiece NGK PFR6B. Nowe nie używane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Mam do sprzedania swiece NGK PFR6B. Nowe nie używane. Napisz w dziale sprzedam Ktoś może wtedy kupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się