Skocz do zawartości

rozrząd 2.0XT


kropkowicz

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie na fakturze to jest opisane tak (materiały):

Filtr oleju x 1 szt.

Podkładka korka spustowego x 1 szt.

Świeca zapłonowa x 4 szt.

Pasek rozrządu x 1 szt.

Napinacz paska rozrządu x 1 szt.

Rolka x 1 szt.

Rolka x 1 szt.

Rolka x 2 szt.

Śruba jarzma zacisku x 1 szt.

Gumka zacisku x 1 szt.

Olej M1 5W30 x 4,25 litra

 

Faktycznie łącznie powinny być 4 rolki. Co prawda mam 2.0X ale to nie powinno robić różnicy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO też powiedziało mi, że da się to zrobić bez wyciągania silnika - chłodnica out, rozrząd out... i da się.

Ba, ASO powiedziało mi także, że uszczelki pod pokrywami zaworów, jeśli to one ciekną (mówię o moim przypadku) też się da zrobić bez wyjmowania silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO też powiedziało mi, że da się to zrobić bez wyciągania silnika - chłodnica out, rozrząd out... i da się.Ba, ASO powiedziało mi także, że uszczelki pod pokrywami zaworów, jeśli to one ciekną (mówię o moim przypadku) też się da zrobić bez wyjmowania silnika...

 

 

Prawda, u mnie tak wymieniali rozrząd, i chwała im za to, bo nie ruszone zapinki i wszystkie kable idą tak jak szły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO też powiedziało mi, że da się to zrobić bez wyciągania silnika - chłodnica out, rozrząd out... i da się.Ba, ASO powiedziało mi także, że uszczelki pod pokrywami zaworów, jeśli to one ciekną (mówię o moim przypadku) też się da zrobić bez wyjmowania silnika...

 

 

Prawda, u mnie tak wymieniali rozrząd, i chwała im za to, bo nie ruszone zapinki i wszystkie kable idą tak jak szły.

 

generalnie rozrząd tak się robi, to nie nowość....

chodziło o to, czy można wymienić uszczelniacze nie wyjmując silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
uszczelniacze na wałkach ważna sprawa...... później się okazuje że niestety ciekną...

 

Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj-

Rozumiem, że te uszczelniacze wałka w Imprezie też warto wymienić, a co z uszczelniaczami zaworowymi? Czy to też się wymienia czy to zupełnie inna historia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to też się wymienia czy to zupełnie inna historia?

 

Zupełnie inna historia. Nie przy okazji wymiany rozrządu, w każdym razie ;-)

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

Podziękował 8)

 

ps. duży jest roboty z ich wymianą? Niedawno na forum ktoś oferował jakieś "lepsiejsze" w dobrej cenie, ale jak robocizna przewyższa kilkukrotnie koszt ich wymiany to odpuszczam temat :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaki79, ktoś mi ostatnio opowiadał, że niektórzy wymieniają je bez odkręcania głowic i wyciągania silnika. nie uwierzyłem :?

 

http://www.mannythemovieguy.com/images/plastic_man.jpg

 

Pewnie on ;-)

 

Czyli bez większej grzebaniny w silniku się nie obejdzie :roll:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...