grzeswies Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Padł mi amorek tylni w foresterze 2003r. Mam dylemat czy wymieniac na orginał i wybecelować czy kombinować z zamiennikami. Plisssss o pomoc i rade fachowców moga byc po przejściach. Dużo jeżdżę nie po asfalcie wole mniej popularne trasy. Ciekawość = wymiana zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Witam nowego zanim moderatornia cie dorwie U góry masz opcje szukaj a na dole moze z 4 posty pod twoim z 2 tematy w trakcie przenieś go tam zreszta sa odpowiedzi na twoje pytania z nawiazką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Dla ułatwienia tu sobie zobacz -> viewtopic.php?f=22&t=115775&view=unread#unread viewtopic.php?f=22&t=121104&view=unread#unread pomoże to Ci w podjęciu decyzji w którą stronę iść. Skorzystaj też z rady powyższej dotyczącej moderatorów czyli przedstaw się w odpowiedniej części forum , itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 No jak nie tylko po trasach "utwardzonych" to springa do liftu chociaż by tego dobinsonsa albo ironmana i kayabę excel G 8) Amory ~800, sprężyny 500-750. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 grzeswies, który amor Ci padł, prawy czy lewy? Prawy mam do sprzedania - nowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 grzeswies, który amor Ci padł, prawy czy lewy?Prawy mam do sprzedania - nowy! a kolega tylko by sprzedawał pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeswies Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 drodzy forumowicze pytanko; warto zakładać orginał czy lepiej zastąpićczyms innym. Nie chodzi tyle o ksę co o walory jezdne tak po asfalcie jak i poza nim. Bardzo proszę o opinię doświadczonych subaraków. Pozdrawiam grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Grześ to tak słabo czyta posty innych forumiaków-subaraków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 wątek 75256: "amortyzatory w Foresterze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ja jestem zdecydowany zwolennikiem OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 drodzy forumowicze pytanko;warto zakładać orginał czy lepiej zastąpićczyms innym. Nie chodzi tyle o ksę co o walory jezdne tak po asfalcie jak i poza nim. Bardzo proszę o opinię doświadczonych subaraków. Pozdrawiam grzegorz JAK JUŻ KTOŚ ZAPROPONOWAŁ WCZEŚNIEJ PROPONUJE PRZECZYTAĆ WĄTEK viewtopic.php?f=22&t=115775&start=400 i przedstrawić się posting.php?mode=quote&f=22&p=1104061 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się