carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Wymieniłem u Siebie seryjne 4tłoczkowe zaciski WRXowe na złoty zacisk STI dołożyłem przewody w oplocie i klocki ds2500, do jazdy rekreacyjnej jest ok, ale przeżyłem kilka trudnych momentów, na tym zestawie podczas imprezy w Nowym Mieście n.P Hamulec bardzo szybko się grzał, i kilkukrotnie podczas próby, dochodziło do "niesympatycznych" sytuacji gdzie, auto nie hamowało - miękki pedał i brak zdecydowanego efektu podczas dohamowywania to nie jest to czego sie spodziewałem - pierwszy raz uczestniczyłem w takiej pojezdżawce, dlatego nie miałem wczesniej punktu odniesienia. Jak mozna rozwiązać problem nadmiernego przegrzewania sie hamulcy? Chwilowo zestaw AP nie jest brany pod uwagę, ale może uda sie znaleźć jakieś pośrednie rozwiazanie - już jakiś czas temu, grzebiąc na alledrogo znalazlem cos takiego z tego co widzę na 5x100 wchodzi - może warto się zainteresowac takim zestawem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 To może CL RC6? a jaki płyn masz, chociaż podejrzewam że nie pierwszy lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 klocek załatwi sprawę? płyn to (chyba) dot5 , wiem że mozna wskoczyc na rbf motulowy jeździł ktos na tym zestawie zacisków z logo porsche? jaki jest efekt w stosunku do złotego brembo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 U mnie jest RC5+ i motul RBF660 dęba nie staje ale w górach przy szybkim zjeździe hamulca nam nie brakowało -- 31 lip 2010, o 11:01 -- U mnie jest RC5+ i motul RBF660 dęba nie staje ale w górach przy szybkim zjeździe (konkretnie z przełęczy jugowskiej do kamionek ) hamulca nam nie brakowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 zacznij od płynu hamulcowego klocek może być lepszy lub gorszy, ale z tego co piszesz, ewidentnie płyn nie daje rady zestaw od porszaka (cayenne) jest skuteczny, a koszty z tego co pamiętam, rozsądne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Na nie-ASO temat hebla od prosiaka ogarniają. Chociaż z tego co czytałem to brembulec zły nie jest o ile reszta układu daje rade. A może zamiast w hebel inwestować warto mase auta zmniejszyć - powinno i lepiej hamować i skręcać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 rbf z całą pewnością zaleję - odchudzac auta raczej nie bedą, chodzi mi tylko o to aby hamulec sie nie przegrzewał, wiem ze nawet najwieksza pojemność cieplna ukladu, ma swoje granice, ale w moim przypadku ta granica ustawiona jest za nisko - stąd moje pytanie o zestaw: np. Porsche - jest sens iść w tym kierunku? Cenowo nie wyszłoby źle - zakładając że sprzedałbym swoje zlote brembo to kwota do dołożenia mieści sie w granicach zdrowego rozsądku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Zmień płyn, ewentualnie klocki chociaż te są w miarę ok. Może trzeba poćwiczyć technikę hamowania? Pastwienie się nad środkowym pedałem zabije niejeden układ 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Może trzeba poćwiczyć technikę hamowania? jaką technikę hamowania zastosowałbyś na wyjsciu ze slalomu przy 160, następnie 400m prostej (v. pow. 200) i dohamowanie do 40 km/h przed sekwencją bramek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Może trzeba poćwiczyć technikę hamowania? jaką technikę hamowania zastosowałbyś na wyjsciu ze slalomu przy 160, następnie 400m prostej (v. pow. 200) i dohamowanie do 40 km/h przed sekwencją bramek? Spadochron ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 jaką technikę hamowania zastosowałbyś na wyjsciu ze slalomu przy 160, następnie 400m prostej (v. pow. 200) i dohamowanie do 40 km/h przed sekwencją bramek? Jeśli po takiej popierdółce Ci niknie hamulec z STi to jest coś nie halo albo masz za ciężkie koła Spadochron ? W końcu ma kombi to się zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Wymieniłem u Siebie seryjne 4tłoczkowe zaciski WRXowe na złoty zacisk STI [ http://img25.imageshack.us/img25/9332/p1010003yc.jpg ] dołożyłem przewody w oplocie i klocki ds2500, do jazdy rekreacyjnej jest ok, ale przeżyłem kilka trudnych momentów, na tym zestawie podczas imprezy w Nowym Mieście n.P Hamulec bardzo szybko się grzał, i kilkukrotnie podczas próby, dochodziło do "niesympatycznych" sytuacji gdzie, auto nie hamowało - miękki pedał i brak zdecydowanego efektu podczas dohamowywania to nie jest to czego sie spodziewałem - pierwszy raz uczestniczyłem w takiej pojezdżawce, dlatego nie miałem wczesniej punktu odniesienia. Jak mozna rozwiązać problem nadmiernego przegrzewania sie hamulcy? Chwilowo zestaw AP nie jest brany pod uwagę, ale może uda sie znaleźć jakieś pośrednie rozwiazanie - już jakiś czas temu, grzebiąc na alledrogo znalazlem cos takiego [ http://img16.allegroimg.pl/photos/400x300/11/66/47/65/1166476578_2 ] [ http://img16.allegroimg.pl/photos/400x300/11/66/47/65/1166476578_6 ] z tego co widzę na 5x100 wchodzi - może warto się zainteresowac takim zestawem? jeździsz z ABS ? Jak tak spróbuj bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 jeździsz z ABS ? Jak tak spróbuj bez nie mam abs-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 sprawdz lozyska jak sa slabe to hamulec sie bedzie zachowywal tak jak opisales mialem podobne objawy po zalozeniu zestawu od prosiaka jak lozyska juz nie dawaly rady pamietaj ze im wieksza tarcza tym wieksza dzwignia dzialajaca na lozysko= szybkie ich zabijanie a w 5x100 lozyska nie sa za mocna strona:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Jeśli po takiej popierdółce Ci niknie hamulec z STi to jest coś nie halo albo masz za ciężkie koła no nie takiej popierdółce, w/w przypadek był takim momentem krytycznym, cos nie halo zaczęło byc po pierwszych 3 - 4 ostrych okrążeniach, dym z klocków, miekki pedał hamulca - studzenie nie wiele juz później pomagało -- 31 lip 2010, o 15:54 -- sprawdz lozyska jak sa slabe to hamulec sie bedzie zachowywal tak jak opisales ok , dzieki - przy przeglądzie nadmienię aby zostały sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Carlos - z tego co piszesz, to do sprawdzenia jest w pierwszej kolejności płyn hamulcowy. Możesz zalać Motula RBF (dobry i tani - czyli jak TESCO ) lub Castrola SRF (bardzo dobry i drogi - super kawior, polecam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Wprawdzie już milion osób powyżej Ci to doradziło, ale spróbuj zacząć od dobrego płynu (RBF660) Jak to nie wystarczy, to faktycznie masz pretekst do kolejnego moda :wink: BTW w nielegalu w wątku bebna są zdjęcia fajnego hebelka :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 taaa od rs6/r8/gallardo ...aż tak wysoko nie celuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 taaa od rs6/r8/gallardo ...aż tak wysoko nie celuje Powiem Ci tak, byłem kilkadziesiat razy na Ułęzu, kielcach, itp, i nigdy nie brakło mi hamulca na zaciskach STI , raz tylko pękła mi tarcza, ale to wina klocka . Zapytaj zresztą Wróbla, on zawsze był zachwycony moim hamulcem. Proces hamowania jest dość na pozór skomplikowany, i zależy od bardzo wielu parametrów , to że masz zacisk brembo i klocek 2500 , nie przesądza że musisz mieć hamulcec super :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Powiem Ci tak, byłem kilkadziesiat razy na Ułęzu, kielcach, itp, i nigdy nie brakło mi hamulca na zaciskach STI , raz tylko pękła mi tarcza, ale to wina klocka . Zapytaj zresztą Wróbla, on zawsze był zachwycony moim hamulcem. Proces hamowania jest dość na pozór skomplikowany, i zależy od bardzo wielu parametrów , to że masz zacisk brembo i klocek 2500 , nie przesądza że musisz mieć hamulcec super :roll: czyli mam poprostu nie marudzić :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 nie , to nie to, spróbuj do tego podejść nieco inaczej, zrób sobie test , i na rozgrzanym hamulcu ( wtedy kiedy myślisz że jest mieki pedał ) zmierz drogę hamowania, np. ze 100km/h , ewentualnie porównaj sie z kimś innym , aby wykluczyć subiektywne wrażenia 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 14.08 wybieram się znowu do NMnP, zastosuję sie do tego co proponujesz i faktycznie postaram się wykluczyc subiektywne odczucia... postaram sie jednak wcześniej zalać rbf, aby przynajmniej sprawdzić na ile to pomogło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 carlos-wrx, jestem bardzo zdziwiony, że hamulunek Brembo "twoim zdaniem" kiepsko działa. Wczoraj mój kolega, który jeździł EVO, na jakimś lepsiejszym zestawie, stwierdził, że mam za mocny hamulec! Miałem tak na początku używania takiego zestawu, że się szybko grzał i nie był efektywny, ale była to ewidentnie wina słabych klocków. Przy wymianie zestawu wymieniłem podobnie jak Ty, przewody ale wymieniłem również płyn bo i tak miał już więcej niż trzy lata. Teraz po wymianie klocków na Hawk'i po testach w górach, są po prostu rewelacyjne!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 klocek załatwi sprawę? płyn to (chyba) dot5 , wiem że mozna wskoczyc na rbf motulowy jeździł ktos na tym zestawie zacisków z logo porsche? jaki jest efekt w stosunku do złotego brembo? Mam z nim styczność w touaregu V8 4.2 chodź to nie do końca to samo, tam jest system z przodu na 2 klocki na koło, a nie 4. Tarcza przód tw 350mm 6 tłoczków, tył tw 330mm 4 tłoczki. Jak to działa :?: Biorąc pod uwagę ciężar samochodu to spisują się bardzo bardzo sprawnie Jak by działały w subaru :?: Nie wiem. To są zaciski brembo przynajmniej tak na nich jest napisane Tył: http://moto.allegro.pl/item1167250501_a ... y_tyl.html http://moto.allegro.pl/item1150914514_v ... y_tyl.html Przód:Po lifcie http://moto.allegro.pl/item1112524316_v ... przod.html Przed liftem http://moto.allegro.pl/item1167604539_z ... przod.html Cena bajeczna 8) Tylko ktoś by to mógł założyć i przetrzeć szlak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.