carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 pacjent to wrx 06, po mapie z aktywowanym LC , skrzynia 6mt i 1/2osie bez pierścieni ABSu. Mapa była robiona na 1/2osiach z aktywnym absem, potem dołożone zostały grube (42mm) 1/2osie, aby samochód nic już nie ukręcał przy szybkim starcie. Od tego czasu (tak mi się wydaje) nie mam możliwości startu z poziomu pow 3krpm na 1 biegu. Auto dosłownie staje dęba i nie jedzie. Sprzęgło to OEM STI. Co się dzieje? Brak pierścieni abs-u jest problemem, czy może cos ze sprzęgłem? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 A jaki masz ustawiony RPM delta i speed treshold ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Śmierdzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 A jaki masz ustawiony RPM delta i speed treshold ? LC 4600 - 0.6bar Śmierdzi? przy próbie LC nie, ale śmierdzi jak zaczynam się "ślizgać" na starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 4600 startujesz tak ? Czyli LC delta jest 7200 rev limit - 4600 = 2600 rev. A na ile km/h masz ustawione wyłączenie LC ? Przed wymianą półosiek działało normalnie ? Nic od tej pory nie zmieniałeś w ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Wcześniej tj. przed wymianą półosi, ale już po mapie i z LC było dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 U mnie z LC 4500 też nie jechało, teraz jest 6200 i jedzie aż miło 6MT z seryjnymi półosiami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 4600 startujesz tak ? Czyli LC delta jest 7200 rev limit - 4600 = 2600 rev. A na ile km/h masz ustawione wyłączenie LC ? Przed wymianą półosiek działało normalnie ? Nic od tej pory nie zmieniałeś w ECU ? nie do końca jestem pewien czy to wina LC - ktoś mi kiedys powiedział, że działanie LC jest uzależnione od odczytu z czujników abs-u, nie wiem na ile jest to prawdą. Przed wymianą 1/2osiek działało normalnie, teraz jest o tyle dziwnie, że nawet nie wprowadzając samochodu w tryb LC, daje 1 bieg, podnoszę obroty do ok 3/4rkpm, puszczam sprzęgło, i zamiast auto jechać, to jest szarpnięcie jakby mnie ktoś na lince z tyłu trzymał. Sprzęgło jest oem sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Ja też mam ustawione na 6200, czy 6000 - jakoś tak. Ale jeszcze się trochę pękam przed startami z LC . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Przemeq, podstawa to nie strzelać tylko z lekkiego uślizgu i jest fajnie :wink: Ja się staram lekko złapać sprzęgłem i jak poczuję że napęd się napiął i zaczyna sklejać to wtedy puszczam. Dzięki temu jeszcze nic nie urwałem. Jak robisz to z wyczuciem to sprzęgła też nie przypalisz. Sam jestem na etapie treningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Pytanie skąd ECU bierze dane o prędkości. Czy ze skrzyni czy z czujników ABSu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 No tak, ale najpierw trzeba się zmusić do tego, by na wolnych obrotach przypiłować wóz do 6k rpm - z tym nie daję rady. Potem już pewnie będzie łatwiej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Fakt, opór psychiczny jest ale na dźwięk tego papapapapapapap sprawia że robi się przyjemniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 papappapappapapappaa kolejne tysiące złotych 8) 8) 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Fakt, opór psychiczny jest ale na dźwięk tego papapapapapapap sprawia że robi się przyjemniej nooo, ja też tak sobie zrobiłem na Ułęzu papapapapa bo chłopaki z 4T chcieli zobaczyć jak startuje, no i ukreciłem wałek zdawczy, po czym zrobiłem kółko lub dwa i spaliłem DCCD ( ale to była moja wina, bo zapomniałem spiąć napędów ) i na tym sie skończyło papapapapapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Pytanie skąd ECU bierze dane o prędkości. Czy ze skrzyni czy z czujników ABSu. ECU korzysta z VSS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 no dobra - fajne wszystko, ale czemu nie mogę szybko wystartować, tylko mnie "trzyma" jak opisałem w w/w przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 no dobra - fajne wszystko, ale czemu nie mogę szybko wystartować, tylko mnie "trzyma" jak opisałem w w/w przypadku z tego co opisujesz , to LC nie ma nic z tym wspólnego, szukał bym bardziej w sprzegle, wisko, czy DCCD jesli masz itp., a najlepiej daj sie komuś przejechac kumatemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 fakt, mi też wydaje się że nie w LC jest przyczyna - dccd jest, sprzeglo oem sti, ciężko opisywać zdażenia na klawiszach ale sytuacja jest niesympatyczna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Jak się spina napędy i jaki jest tego cel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 fakt, mi też wydaje się że nie w LC jest przyczyna - dccd jest, sprzeglo oem sti, ciężko opisywać zdażenia na klawiszach ale sytuacja jest niesympatyczna... a jak już ruszysz jest wszystko ok ? -- 28 lip 2010, o 19:28 -- Jak się spina napędy i jaki jest tego cel ? spina sie , wrzucając bieg i lekko ręczny i delikatnie puszcza sprzegło, aby skasowac wszelkie luzy w napedach, połosiach, wałkach , wału, dyfrach. Jak nie, to masz takie efekty jak pourywane półsoie, zmielone wałki zdawcze, łozyska, podpory wału, itd itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 a jak już ruszysz jest wszystko ok ? tak, problem jest tylko przy szybkim starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Można też napinać bez ręcznego na zasadzie wyczucia sprzęgła ale to wymaga większej wprawy. Generalnie ja polecam ruszać z lekkim uślizgiem sprzęgła bo lepiej (taniej) raz na jakiś czas wymienić sprzęgło niż skrzynię, DCCD, dyfry, itd. Generalnie napinanie napędów to podstawa. -- 28 lip 2010, o 18:38 -- a jak już ruszysz jest wszystko ok ? tak, problem jest tylko przy szybkim starcie Mówiłeś że też coś śmierdzi - może po prostu auto staje dęba bo ślizga się tarcza sprzęgła a po chwili jak sklei to rusza i jest już ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Można też napinać bez ręcznego na zasadzie wyczucia sprzęgła ale to wymaga większej wprawy. Generalnie ja polecam ruszać z lekkim uślizgiem sprzęgła bo lepiej (taniej) raz na jakiś czas wymienić sprzęgło niż skrzynię, DCCD, dyfry, itd. Generalnie napinanie napędów to podstawa. nie chciałbym strzelić babola, ale spięcie dyfra (neetronicsem)i napędów to dwie rózne rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Można też napinać bez ręcznego na zasadzie wyczucia sprzęgła ale to wymaga większej wprawy. Generalnie ja polecam ruszać z lekkim uślizgiem sprzęgła bo lepiej (taniej) raz na jakiś czas wymienić sprzęgło niż skrzynię, DCCD, dyfry, itd. Generalnie napinanie napędów to podstawa. nie chciałbym strzelić babola, ale spięcie dyfra (neetronicsem)i napędów to dwie rózne rzeczy? Tak. Blokada centralnego dyfra to jedna sprawa i warto to zrobić przy starcie ale w ten sposób nie zniwelujesz luzów na pozostałych podzespołach więc warto zrobić i jedno i drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się