Skocz do zawartości

powyzej 3krpm ze startu - impreza staje


carlos-wrx

Rekomendowane odpowiedzi

pacjent to wrx 06, po mapie z aktywowanym LC , skrzynia 6mt i 1/2osie bez pierścieni ABSu.

 

Mapa była robiona na 1/2osiach z aktywnym absem, potem dołożone zostały grube (42mm) 1/2osie, aby samochód nic już nie ukręcał przy szybkim starcie. Od tego czasu (tak mi się wydaje) nie mam możliwości startu z poziomu pow 3krpm na 1 biegu. Auto dosłownie staje dęba i nie jedzie. Sprzęgło to OEM STI.

 

Co się dzieje? Brak pierścieni abs-u jest problemem, czy może cos ze sprzęgłem?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4600 startujesz tak ? Czyli LC delta jest 7200 rev limit - 4600 = 2600 rev.

 

A na ile km/h masz ustawione wyłączenie LC ? Przed wymianą półosiek działało normalnie ? Nic od tej pory nie zmieniałeś w ECU ?

 

 

nie do końca jestem pewien czy to wina LC - ktoś mi kiedys powiedział, że działanie LC jest uzależnione od odczytu z czujników abs-u, nie wiem na ile jest to prawdą.

 

Przed wymianą 1/2osiek działało normalnie, teraz jest o tyle dziwnie, że nawet nie wprowadzając samochodu w tryb LC, daje 1 bieg, podnoszę obroty do ok 3/4rkpm, puszczam sprzęgło, i zamiast auto jechać, to jest szarpnięcie jakby mnie ktoś na lince z tyłu trzymał. Sprzęgło jest oem sti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, podstawa to nie strzelać tylko z lekkiego uślizgu i jest fajnie :wink: Ja się staram lekko złapać sprzęgłem i jak poczuję że napęd się napiął i zaczyna sklejać to wtedy puszczam. Dzięki temu jeszcze nic nie urwałem. Jak robisz to z wyczuciem to sprzęgła też nie przypalisz. Sam jestem na etapie treningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, opór psychiczny jest ale na dźwięk tego papapapapapapap sprawia że robi się przyjemniej :twisted:

 

nooo, ja też tak sobie zrobiłem na Ułęzu papapapapa bo chłopaki z 4T chcieli zobaczyć jak startuje, no i ukreciłem wałek zdawczy, po czym zrobiłem kółko lub dwa i spaliłem DCCD :evil: ( ale to była moja wina, bo zapomniałem spiąć napędów :oops: )

i na tym sie skończyło papapapapapa :twisted:

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra - fajne wszystko, ale czemu nie mogę szybko wystartować, tylko mnie "trzyma" jak opisałem w w/w przypadku

 

z tego co opisujesz , to LC nie ma nic z tym wspólnego, szukał bym bardziej w sprzegle, wisko, czy DCCD jesli masz itp., a najlepiej daj sie komuś przejechac kumatemu.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, mi też wydaje się że nie w LC jest przyczyna - dccd jest, sprzeglo oem sti, ciężko opisywać zdażenia na klawiszach ale sytuacja jest niesympatyczna...

 

a jak już ruszysz jest wszystko ok ?

 

-- 28 lip 2010, o 19:28 --

 

Jak się spina napędy i jaki jest tego cel ?

 

spina sie , wrzucając bieg i lekko ręczny i delikatnie puszcza sprzegło, aby skasowac wszelkie luzy w napedach, połosiach, wałkach , wału, dyfrach. Jak nie, to masz takie efekty jak pourywane półsoie, zmielone wałki zdawcze, łozyska, podpory wału, itd itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też napinać bez ręcznego na zasadzie wyczucia sprzęgła ale to wymaga większej wprawy. Generalnie ja polecam ruszać z lekkim uślizgiem sprzęgła bo lepiej (taniej) raz na jakiś czas wymienić sprzęgło niż skrzynię, DCCD, dyfry, itd. Generalnie napinanie napędów to podstawa.

 

-- 28 lip 2010, o 18:38 --

 

a jak już ruszysz jest wszystko ok ?

 

tak, problem jest tylko przy szybkim starcie

Mówiłeś że też coś śmierdzi - może po prostu auto staje dęba bo ślizga się tarcza sprzęgła a po chwili jak sklei to rusza i jest już ok?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też napinać bez ręcznego na zasadzie wyczucia sprzęgła ale to wymaga większej wprawy. Generalnie ja polecam ruszać z lekkim uślizgiem sprzęgła bo lepiej (taniej) raz na jakiś czas wymienić sprzęgło niż skrzynię, DCCD, dyfry, itd. Generalnie napinanie napędów to podstawa.

 

nie chciałbym strzelić babola, ale spięcie dyfra (neetronicsem)i napędów to dwie rózne rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też napinać bez ręcznego na zasadzie wyczucia sprzęgła ale to wymaga większej wprawy. Generalnie ja polecam ruszać z lekkim uślizgiem sprzęgła bo lepiej (taniej) raz na jakiś czas wymienić sprzęgło niż skrzynię, DCCD, dyfry, itd. Generalnie napinanie napędów to podstawa.

 

nie chciałbym strzelić babola, ale spięcie dyfra (neetronicsem)i napędów to dwie rózne rzeczy?

Tak. Blokada centralnego dyfra to jedna sprawa i warto to zrobić przy starcie ale w ten sposób nie zniwelujesz luzów na pozostałych podzespołach więc warto zrobić i jedno i drugie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...