owoc666 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Był swap, z 1.4 na 1.9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 owoc666, i nadal mniej niz dwu litrowa butelka coca-coli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Ta najczęściej kupowana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Gal, to nie strzelajcie prosze do czarnej "piatki" WX #####. Mimo, ze kola od M5 to pod maska diesel. Dopóki nie skilujesz jakiegoś STIja na światłach, to będzie Ci oszczędzone. :wink: Wszystko ma zatem swoje wady i zalety. Ta myśl się tutaj z trudem przebija... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Wszystko ma zatem swoje wady i zalety. Ta myśl się tutaj z trudem przebija... 8) ... klapki na oczy robia swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 tu sa 2 fajne diselki....i zasuwaja ladnie: http://www.teamrwd.com/dieselboost/vide ... oost05.wmv tylko w korku niechcial bym za zadnym z nich stac.... ten czarny ma ponad 400hp z tego wynika.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,4 ... 63707.html Jest niby konkurencja dla Subaru, ale cos ten deisel wolniutki jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49502,2863707.htmlJest niby konkurencja dla Subaru, ale cos ten deisel wolniutki jest. I to strasznie wolny, mój staruszek o kilkadziesiąt koników słabszy, ma podobne osiągi, nie wspominając o nieco większym komforcie, bagażniku i zbiorniku paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 nie zalewaj, bo masz 45L 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 nie zalewaj, bo masz 45L 8) hehe - zapomniałem, ze mam dwa zbiorniki - czyli nieco ponad 100 litrów co daje zasięg w okolicach 800km kurde, jak w dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jak to dwa? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jak to dwa? :shock: LPG + Beznyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jechalem wczoraj trasa katowicka i mijajac BP zauwazylem, ze Pb 98 kosztuje 4,65 zl (!!!). A ze jechalem CR-Vem i-CTDi lekko sie zalamalem i stwierdzilem, z moj ojciec ma fajna fure. CR-V badz co badz w miare duzy jest, a mialem srednie spalanie 7.2l/100km i to ON! Zrobilem nim 500km, z czego ok. 150km trasa szybkiego ruchu 150-170km/h, kolejne 150km krajowka 100-120km/h, 200km dynamicznie po miescie. Biorac pod uwage, ze moj niebieski grzmot pali srednio 15l (badz wiecej) i to drozszego paliwa, to jezdzac CR-V i-CTDi przejechanie jednego kilometra wychodzi mnie 1/3 tego co place jezdzac STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Biorac pod uwage, ze moj niebieski grzmot pali srednio 15l (badz wiecej) i to drozszego paliwa, to jezdzac CR-V i-CTDi przejechanie jednego kilometra wychodzi mnie 1/3 tego co place jezdzac STi Gdyby ON był obłożony taką samą akcyzą jak Pb to CR-V za kilometr kosztował by prawie dwa razy mniej, i to tylko dlatego, że po prostu mniej pali. I w zasadzie sprzedaż diesli spadła by do zera, bo przy cenie ON wyższej od Pb nikomu by się nie opłacało kupować diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 w GB cena ON jest wyższa od PB i diesli tam jest mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jak przyjdzie kryzys to ON wyprzedzi Pb ! Wiec może do tego czasu ktoś zrobi do Subaryny Turbo jakieś sensowne LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Wiec może do tego czasu ktoś zrobi do Subaryny Turbo jakieś sensowne LPG ? Jako już testuje Jak zaturbieni zmiękną po kolejnej podwyżce benzyny to pewnie się zaczną zgłaszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jako już testuje Jak zaturbieni zmiękną po kolejnej podwyżce benzyny to pewnie się zaczną zgłaszać Pomimo że jestem zwolennikiem lpg jak tez turbinek tych dwóch rzeczy naraz pod maską nie chciałbym mieć. Chyba że system sterowania lpg przeączałby sie na Pb jeśli turbina zaczynałaby dmuchac (moze są takie systemy?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Pomimo że jestem zwolennikiem lpg jak tez turbinek tych dwóch rzeczy naraz pod maską nie chciałbym mieć. Chyba że system sterowania lpg przeączałby sie na Pb jeśli turbina zaczynałaby dmuchac (moze są takie systemy?) No cóż, to tylko elektronika i komputery Da się zrobić przy jakich obrotach ma załączać LPG, być może da się też ustawić przy jakich ma wyłączać, tego niestety nie wiem, kwestia oprogramowania sterownika. Zakładając, ze turbinak dmucha od 3,5 tys w górę, to można ekonomicznie jeździć w zakresie 2,5 - 3,5 tys - czyli wąsko i nieciekawie. Chyba szkoda było by się bawić w coś takiego. Albo bez gazu albo z gazem, takie połowiczne nie mają sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 ale pan kombinujesz panie aflinta. z tym wlaczaniem i wylaczaniem instalacji to mocne. poza tym turbo chodzi przeciez non stop, tylko ze rozny efekt daje w roznych zakresach pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 ale pan kombinujesz panie aflinta.z tym wlaczaniem i wylaczaniem instalacji to mocne. poza tym turbo chodzi przeciez non stop, tylko ze rozny efekt daje w roznych zakresach pracy. Ja nie kombinuję, ja prostymi krokami pokazuję, ze to nie ma sensu A i owszem, wiem, że jak idą spaliny to i turbinak się kręci, tyle, że ciągu nie daje odpowiedniego na każdych obrotach, dlatego tam gdzie ciąg rośnie a z nim moc taki punkt ustaliłem i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 ...jezdzac CR-V i-CTDi przejechanie jednego kilometra wychodzi mnie 1/3 tego co place jezdzac STi Michal, porownujesz slaba oske (FWD) ze sportowym autem ze stalym napedem na cztery kola. Jak sobie porownasz diesle i benzyne o podobnym ukladzie napedowym i zblizonych osiagach to zobaczysz ze roznica w spalaniu jest naprawde niewielka (chociaz nadal z kozyscia dla diesla). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 ...jezdzac CR-V i-CTDi przejechanie jednego kilometra wychodzi mnie 1/3 tego co place jezdzac STi Michal, porownujesz slaba oske (FWD) ze sportowym autem ze stalym napedem na cztery kola. Jak sobie porownasz diesle i benzyne o podobnym ukladzie napedowym i zblizonych osiagach to zobaczysz ze roznica w spalaniu jest naprawde niewielka (chociaz nadal z kozyscia dla diesla). Nie do końca.Moje A4 quattro 2.5 TDI 180HP na niemieckiej autostradzie przy prędkości średniej :!: 170km/h spaliło 9 litrów ON. Chyba nie muszę pisać ile pali Impreza przy prędkościach w granicach 200km/h...... Różnica jest BARDZO DUŻA!!!No i taki dieselek wcale gorzej nie przyspiesza (według moich odczuć) od 120-200km/h :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 ...jezdzac CR-V i-CTDi przejechanie jednego kilometra wychodzi mnie 1/3 tego co place jezdzac STi Michal, porownujesz slaba oske (FWD) ze sportowym autem ze stalym napedem na cztery kola. Jak sobie porownasz diesle i benzyne o podobnym ukladzie napedowym i zblizonych osiagach to zobaczysz ze roznica w spalaniu jest naprawde niewielka (chociaz nadal z kozyscia dla diesla). Kuba, dlatego podalem predkosci. Jadac z takimi samymi predkosciami STi zaplace 3x tyle P.S. A ten CR-V to nie taki slaby wbrew pozorom. 2.2, 140KM, 340Nm + chip by Vtech dalo 160KM, 400Nm. Uwierz mi, ze popyla zacnie i cholera nic nie pali (prawie). A zime dojedzie dalej niz typowe FWD. I po duktach lesnych tez bez stresu lata P.S.2. Mam takie cisnienie z tym spalaniem, bo przez pol roku zrobilem 25 000km STi i sie zalamalem jak zsumowalem wszystkie faktury za paliwo. (sr. spalanie ciut ponad 15l). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Nie do końca.Moje A4 quattro 2.5 TDI 180HP na niemieckiej autostradzie przy prędkości średniej :!: 170km/h spaliło 9 litrów ON. Chyba nie muszę pisać ile pali Impreza przy prędkościach w granicach 200km/h...... Różnica jest BARDZO DUŻA!!!No i taki dieselek wcale gorzej nie przyspiesza (według moich odczuć) od 120-200km/h :!: To fakt. Na Hockenheim jechalismy w trzy auta. STi S.E., 535di i Octavia II kombi 4x4 TDI. Octavia sie gdzie snula, a STi i 535d szly leb w leb na ograniczniku. Spalanie STi: 25l/100km. Spalanie 535d: 13l/100km. Splanie Skody (Predkosc ok. 180) 11l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się