ADK90 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam. W mojej imprezie II WRX z 2002 pokazujen a desce napis " OUT TEMP. - -" i prawdopodobnie jest to spowodowane brakiem czujnika temperatury zewnetrznej. I mam pytanie czy wie ktos gdzie sie znajduje ten czujnik? Bo mozliwe ze tylko wtyczna wypadła i nie pokazuje temperatury... Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Na środkowym - pionowym łączniku górnego i dolnego przedniego wzmocnienia, dość nisko nad dolnym wzmocnieniem. Prędzej padł czujnik, albo urwał się kabel. W Subaru wtyczki sa nie do zabicia, same nie wypadają, chyba, że je ktoś wcześniej uszkodził... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 U mnie też nie działa - ale to dlatego że mam wersję US z przełożonymi zegarami z EU. A ty jaką masz wersję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Ja tez mam własnie wersje US z zegarami EU ale powinno to przeciez działac. Musze to sprawdzic zaraz czy to jest aby to. EDIT. Niestety nie widze czujnika a co gorsza nawet kabla... Wie ktos skad te kable idą? Tzn z jakiej wiązki sie rozgałeziają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Ja tez mam własnie wersje US z zegarami EU ale powinno to przeciez działac. Musze to sprawdzic zaraz czy to jest aby to. EDIT. Niestety nie widze czujnika a co gorsza nawet kabla... Wie ktos skad te kable idą? Tzn z jakiej wiązki sie rozgałeziają? Właśnie, że nie będzie działać. Też mam licznik z EU-Spec'a w US-Specu, czujnik, kabelek i wyświetla ----. elberoth w "nielegalu" wklejał kiedyś linka do instrukcji jak to przerobić (nie jest to taka prosta sprawa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Czyli jedyną metodą aby wiedziec jaka jest temperatura na zewnatrz to montaz termomentru kolo lustertka... Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Czyli jedyną metodą aby wiedziec jaka jest temperatura na zewnatrz to montaz termomentru kolo lustertka... Dzieki. Tutaj masz linka do instrukcji jak zmodyfikować ten licznik: http://www.rspeed.org/forums/auto/5342- ... uster.html ps. nie wiem czy ktoś z forum w ogóle się czegoś takiego podejmował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 No ja raczej nie zamierzam z tym dupac ale dobrze wiedziec ze mozna to naprawic;) Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek-wawa Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Czy ktoś przerobił instalację wedle powyższego linka? Dało to coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Podpowie ktoś gdzie ukryć czujnik temperatury zewnętrznej w GC, aby pokazywał prawdę? Oczywiście mam na myśli adaptację termometru niededykowanego do Subaru, ZTCW nie było termometru w żadnej wersji GC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Pewnie tak jak większości samochodów czyli pod przednim zderzakiem, poza strumieniem opływającego powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Tak właśnie kombinuję, ale sądząc po poście Elka, może wsadzić to gdzieś we wzmocnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Na pewno musi być z przodu samochodu poza komorą silnika i daleko od chłodnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Tak właśnie kombinuję, ale sądząc po poście Elka, może wsadzić to gdzieś we wzmocnienie? a jaki wynalazłeś? są takie bez zasilania z zapalniczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Pasztet a la norauto czy cóś. Kupiony w poprzednim wieku. Zasilany baterią AAA, z kablem wywlekanym za zewnątrz. Dziś nic sensowniejszego nie znalazłem - albo choinki pokazujące masę cyferek, albo inny odpust. Ten mój też była wiocha, ale okleiłem folią karbonową 3M i jakoś się wkomponował w deskę. Podświetlenie przyciskiem - trochę lipa, ale wolę taki, niż żaden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No w sumie tez dobry taki wynalazek niz zaden. Moze się zastanowię nad tym na razie to mam inne priorytety:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się