Skocz do zawartości

Model fizyczny samochodu (Subaraka :) )


faldżip

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Jako, ze jest tu sporo samochodziarzy i nie tylko, to mam pytanie:

Czy ktos mial cos wspolnego z opisem fizycznym samochodu?

Chociaz, czy moglby polecic jakas dobra lekture do tego. Ja tu jestem informatyk i potrzebuje zrobic symulator samochodu (no drugie Richard Burns Rally moze to nie bedzie :P ale powiedzmy, ze cos w tym kierunku) - a do tego potrzebny jest model matematyczno-fizyczny samochodu - co by komputer go zrozumial.

 

Wszelka pomoc bedzie cieplo przyjeta :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tylko, ze ja akurat bardziej mam sie zajmowac robieniem symulacji zachowania samochodu a nie wygladu - z wyglafu mi wystarcza klocki i kolka polaczone w samochod, ktory potrafia narysowac dzeci w przedszkolu, chodzilo mi bardziej o to czy nikt nie ma przypadkiem jakiejs ksiazki, serwisu czy czegos, ktory moglby polecic mi - osobie ktorej zalezy na opisie fizycznym wszystkiego co sie dzieje w samochodzie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, widać komuś się nie spodobał :evil:, bo zniknął ze wszystkich źródeł. A ja niestety nie mam backupu instalki (i zainstalowanego obecnie, po wymianie kompa, także). Szkoda. Nie był rewelacyjny (WRX w rzeczywistości jest twardszy niż STI w tym modzie), ale zawsze to było coś...

 

Możesz szukać pod hasłem rfactor sti vs. evo - gdzieś jeszcze może uda się wygrzebać.

O, nawet coś znalazłem:

http://games.on.net/file/8097/Lancer_EV ... or_Rfactor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników