Maniut Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jak 230 licznikowe to jechałeś jakieś 215 realnie. Ja zamykam szafę i mam jakies 225 na gps. No to jak na kanciaka przyzwoicie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 http://speed-zone.pl/subaru-forester-p2176.html znalazłem artykuł w którym piszą że 2.5X automat 165ps ma 0-100 13,4sek :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 max speed 168kmh :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 http://speed-zone.pl/subaru-forester-p2176.html znalazłem artykuł w którym piszą że 2.5X automat 165ps ma 0-100 13,4sek :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: tak i max 160 ale mil ;-) a 100mph to jakies 160km/h wracajac do 2.0 a 2.5n/a roznica niecalych 12koni ale chosdzi o krzywe i moment ;-) 2.5 n/a 1 ma inne przelozenia wiec na 2 nie pojedzie 120 2 ma inna charakterystyke moment z dolu moc na gorze a turbo ma slaby dol a od 3300 idzie wszystko do gory zrobcie sobie test jak sie jedzie i zwalnia na 2 biegu do 30km/h i potem nagle przyspieszyc n/a sie zbierze a turbo bedzie meczyc meczyc ale pozniej co do v-max to turbina ma leprza gore wiec moze na 5 biegu przy wyzszych obrotach wiecej wycisnac ja foresterem 2.0 165 z 2007r licznik byl do 220km/h zamknalem go ponad 10km/h ;-) auto czysta seria temp zewn 17st przy temp 35 na dworze v-max 190km/h a i nie bylo 2.0n/a 177ps tylko 165 a od 2008 150 ze wzgledu na ekologie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 177ps miał 2.0xt produkowany do 2005r później ten silnik zastąpił 2.5xt 211ps i od końca 2005r 230ps 2.0 wolnossący miał 125ps później 158ps a teraz ma 150ps. A ten twój to jakaś dziwna wersja skoro ma 165ps i v-max 220kmh (fabryka podaje 197kmh) Forester 2.5xt 230ps przy każdych obrotach lepiej przyspiesza od 2.0 158ps. Przy 2000obr ma już 250Nm a między 2500 a 4500 płaski moment 320Nm gdzie 2.0 ma maksymalny 186Nm przy 3200. 2.5xt przyspiesza dobrze z dołu dzięki zmiennym fazom rozrządu zaworów ssących i wydechowym których chyba wolnossący nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 2.5xt przyspiesza dobrze z dołu dzięki zmiennym fazom rozrządu zaworów ssących i wydechowym których chyba wolnossący nie ma. od wersji 158KM owszem, tez juz ma :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 no to testy zrobione, kilka razy powtórzone. Wykonane iPhonem z aplikacją Dynolicious Pacjent Forester 2.5 N/A A/T, nieco ponad 170KM i 225Nm fabrycznie, instalacja LPG u Jako Oto najlepszy wynik jaki uzyskałem: 0-10 km/h: 0.81 sec 0-20 km/h: 1.56 sec 0-30 km/h: 2.57 sec 0-40 km/h: 3.53 sec 0-50 km/h: 4.53 sec 0-60 km/h: 5.70 sec 0-70 km/h: 7.37 sec 0-80 km/h: 9.09 sec 0-90 km/h: 10.83 sec 0-100 km/h: 12.63 sec jakby lepiej ruszyć to może z pół sek by się jeszcze urwało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 naLeśnik możesz opisać jak wygląda taki pomiar i jak działa ta aplikacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 naLeśnikmożesz opisać jak wygląda taki pomiar i jak działa ta aplikacja tu jest producent softu i opis: http://www.dynolicious.com sofcik kupiony przez Appstore za 10Euro czy jakoś tak, pewnie są też gdzieś "promocje" na Sieci 8) tutaj krótki filmik (nie mój) jak to działa: Na początku trzeba soft skalibrować żeby wiedział gdzie ma górę a gdzie dół , potem po zamocowaniu w aucie jest jeszcze opcja Manual calibration, ja tam sprawdzam czy jest równo w osi pionowej: Sam pomiar wygląda tak: - auto stoi - wybierasz rodzaj pomiaru (czy to są przeciążenia G czy pomiar na ćwierć mili itd) - nasikasz na ekranie Start i program przez chwilę się ustawia i kalibruje - gdy przycisk start zamieni się na zielone "Go" startujesz (bez stresu, nie musi być od razu, pomiar sie zacznie dopiero jak iPhone wyczuje start auta) - pomiar kończy się w momencie gdy iPhone wyczuje wyraźne zdjęcie nogi z gazu lub hamowanie Oczywiście można w Ustawieniach ustawiać różne parametry na których się jeszcze nie znam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się