Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam czy ktoś wie jak wyciągnąć zegarek wewnętrzny z imprezy 2001 , podobno jak nie działa wystarczy tylko poprawić luty jak ktoś wie jak to proszę o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Musisz wyciągnąc z deski ten duży plastik-ten na środku. Zegarek jest na zatrzaskach zamontowany do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 no tak tylko jak wyciągnąć ten duży plastik z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 On też jest na zatrzaskach. Musisz delikatnie podważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Dzięki a masz może dokładny schemat co i jak trzeba tam polutować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Niestety nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 jak rozbierzesz powinieneś widzieć co polutować. do takiego prostego zegarka nie trzeba żadnych schematów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 dwa boczne zatrzaski z tego plastiku zeszły bezproblemowo natomiast dwa co są z przodu nawet nie drgną , masz jakiś sposób na to bez połamania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 to wykręć uchwyt na kubek i wyjmij kratki wentylacyjne (te z wył. awaryjnych) ...będzie Ci łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 właśnie go wyciągnąłem także dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 właśnie go wyciągnąłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 kilka minut roboty i faktycznie wystarczy tylko poprawić lutowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 U mnie wystąpił ten sam problem. Podpowiedz krok po kroku jak zdemontowałeś ten plastikowy daszek i jakim sprzętem poprawiłeś luty. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Malutki srubokrecik owiniety w szmatke . podwaza sie i ladnie wychodzi. wystarczy zwykla lutownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Jak mały ma byc ten śrubokręt? Chodzi o taki co się kiedyś regulowało głowicę w komputerze commodore? Przed chwilą próbowałem przy pomocy noża kuchennego, ale nic z tego. Z lutowaniem pewnie nie będzie problemu, ale właśnie z wyciągnięciem tego daszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Te zatrzaski sa jakieś 3cm od lewej i prawej strony tego plastiku. Ja poszedłem może dłuższą drogą ale pewniejszą. Otwórz uchwyt na napoje, odkręć 2 śrubki które zobaczysz. Potem kratka i będziesz miał dojście do tego plastiku od dołu. Wtedy wyjdzie bez żadnego problemu i bez łamania zatrzasków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Jest sens, gdy w takiej firmie z 4 w nazwie zaśpiewali 123pln za całośc usługi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Markus_SK, demontaż plastiku to prosta sprawa. Zacznij od strony szyby, szybki, zdecydowany ruch dłońmi. Nie potrzeba żadnych narzędzi do tego. Popraw luty na rezystorze o oznaczeniu 510 i wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Markus_SK, demontaż plastiku to prosta sprawa. Zacznij od strony szyby, szybki, zdecydowany ruch dłońmi. Nie potrzeba żadnych narzędzi do tego. Popraw luty na rezystorze o oznaczeniu 510 i wsio. No ok, ale jedynie za co idzie złapac ten plastik, to ten daszek, który jest bardziej na środku. Wczoraj próbowałem i bałem się, żeby tam czegoś nie połamac. Ten rezystor, to można zwykłą lutownicą poprawic, czy lepiej zaopatrzyc się w jak najcieńszy grot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Wystarczy zwykła lutownica. Jak moja lepsza połowa wróci z autem, to zejdę i zrobię Ci fotki jak to wyciągnąć, żeby nie połamać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Będę bardzo wdzięczny koledze z Bytomia. :wink: Jeśli mi się uda, to stawiam dobrego browara :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitel Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 znalazłem fotkę jak to wygląda po zdemontowaniu: jak pisał niumen najlepiej zacząć od strony szyby, podważyć śrubokrętem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Dzięki bardzo bitel. Dobrze by było jeszcze, gdyby się pojawiła fotka tego daszka, wówczas wiedziałbym jak to zaatakowac. niumen obiecał, więc jestem spokojny. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitel Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 proszę bardzo, tutaj widać gdzie są zatrzaski: tu jeszcze jest trochę informacji: http://www.rs25.com/forums/f105/t52115-diy-non-dimming-clock-mod.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Markus_SK, praktycznie to samo chciałem wrzucić, co w linku zamieszczonym przez bitela, więc chyba więcej Ci nie będzie potrzebne. Oprzyj palce na podszybiu i kciukami podważ za daszek zegarka, dość energicznie. BTW gdyby nie to, że robiłem fotostory dla Ciebie to pewnie gościu, który na parkingu przed sklepem przerysował mi drzwi (również w Imprezie!, ale diesel), uciekłby z miejsca zdarzenia, a tak siedziałem w aucie, szarpałem plastik, cykałem fotki i byłem obecny podczas zdarzenia... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się