Arek 33 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Witam czy ktoś wie jak wyciągnąć zegarek wewnętrzny z imprezy 2001 , podobno jak nie działa wystarczy tylko poprawić luty jak ktoś wie jak to proszę o odpowiedz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVAN Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Musisz wyciągnąc z deski ten duży plastik-ten na środku. Zegarek jest na zatrzaskach zamontowany do niego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 no tak tylko jak wyciągnąć ten duży plastik z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVAN Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 On też jest na zatrzaskach. Musisz delikatnie podważyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Dzięki a masz może dokładny schemat co i jak trzeba tam polutować Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVAN Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Niestety nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 jak rozbierzesz powinieneś widzieć co polutować. do takiego prostego zegarka nie trzeba żadnych schematów.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 dwa boczne zatrzaski z tego plastiku zeszły bezproblemowo natomiast dwa co są z przodu nawet nie drgną , masz jakiś sposób na to bez połamania Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 to wykręć uchwyt na kubek i wyjmij kratki wentylacyjne (te z wył. awaryjnych) ...będzie Ci łatwiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 właśnie go wyciągnąłem także dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 właśnie go wyciągnąłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 kilka minut roboty i faktycznie wystarczy tylko poprawić lutowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 U mnie wystąpił ten sam problem. Podpowiedz krok po kroku jak zdemontowałeś ten plastikowy daszek i jakim sprzętem poprawiłeś luty. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Kierkus Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Malutki srubokrecik owiniety w szmatke . podwaza sie i ladnie wychodzi. wystarczy zwykla lutownica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Jak mały ma byc ten śrubokręt? Chodzi o taki co się kiedyś regulowało głowicę w komputerze commodore? Przed chwilą próbowałem przy pomocy noża kuchennego, ale nic z tego. Z lutowaniem pewnie nie będzie problemu, ale właśnie z wyciągnięciem tego daszka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVAN Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Te zatrzaski sa jakieś 3cm od lewej i prawej strony tego plastiku. Ja poszedłem może dłuższą drogą ale pewniejszą. Otwórz uchwyt na napoje, odkręć 2 śrubki które zobaczysz. Potem kratka i będziesz miał dojście do tego plastiku od dołu. Wtedy wyjdzie bez żadnego problemu i bez łamania zatrzasków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Jest sens, gdy w takiej firmie z 4 w nazwie zaśpiewali 123pln za całośc usługi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Markus_SK, demontaż plastiku to prosta sprawa. Zacznij od strony szyby, szybki, zdecydowany ruch dłońmi. Nie potrzeba żadnych narzędzi do tego. Popraw luty na rezystorze o oznaczeniu 510 i wsio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Markus_SK, demontaż plastiku to prosta sprawa. Zacznij od strony szyby, szybki, zdecydowany ruch dłońmi. Nie potrzeba żadnych narzędzi do tego. Popraw luty na rezystorze o oznaczeniu 510 i wsio. No ok, ale jedynie za co idzie złapac ten plastik, to ten daszek, który jest bardziej na środku. Wczoraj próbowałem i bałem się, żeby tam czegoś nie połamac. Ten rezystor, to można zwykłą lutownicą poprawic, czy lepiej zaopatrzyc się w jak najcieńszy grot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Wystarczy zwykła lutownica. Jak moja lepsza połowa wróci z autem, to zejdę i zrobię Ci fotki jak to wyciągnąć, żeby nie połamać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Będę bardzo wdzięczny koledze z Bytomia. :wink: Jeśli mi się uda, to stawiam dobrego browara :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitel Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 znalazłem fotkę jak to wygląda po zdemontowaniu: jak pisał niumen najlepiej zacząć od strony szyby, podważyć śrubokrętem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Dzięki bardzo bitel. Dobrze by było jeszcze, gdyby się pojawiła fotka tego daszka, wówczas wiedziałbym jak to zaatakowac. niumen obiecał, więc jestem spokojny. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitel Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 proszę bardzo, tutaj widać gdzie są zatrzaski: tu jeszcze jest trochę informacji: http://www.rs25.com/forums/f105/t52115-diy-non-dimming-clock-mod.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Markus_SK, praktycznie to samo chciałem wrzucić, co w linku zamieszczonym przez bitela, więc chyba więcej Ci nie będzie potrzebne. Oprzyj palce na podszybiu i kciukami podważ za daszek zegarka, dość energicznie. BTW gdyby nie to, że robiłem fotostory dla Ciebie to pewnie gościu, który na parkingu przed sklepem przerysował mi drzwi (również w Imprezie!, ale diesel), uciekłby z miejsca zdarzenia, a tak siedziałem w aucie, szarpałem plastik, cykałem fotki i byłem obecny podczas zdarzenia... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now