Skocz do zawartości

Przeładowuje i strzela ????


motorajdy

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem turbo z VF12 na TD05 i pojawiły sie problemy

 

przy pełnym przyspieszaniu na 1,2,3 biegu

strzela i odcina, zaczyna szarpac az marchewy idą z tłumika (jak zdejme noge z gazu na momet to juz wraca do normy do następnego pełnego buta...)

 

dzieje sie tak tylko przy pełnym otwarciu przepustnicy, jak dam na 90% to ok,

ładowanie 1,15, EGt max do 800

jak sie pilnuje żeby nie przeciągnąc do końca to ok,

 

wysypał mi sie przed zmianą turbiny katalizator i mam teraz wolny wydech, czy to może powodowac Boost cat? czy too to?

 

czek sie nie zapala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy komp powinien być strojony indywidualnie pod samochód, więc ma prawo nie działać ;)

 

Z doświadczenia powiem Ci, że mam WRXa 2.0 z 2.5" przelotem i jednym jakimś tam sportowym katem i działa to bezproblemowo. Bardzo rzadko mi się zdarzy jakiś większy peak, ale naprawdę sporadycznie. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie tak samo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie piszecie o nowych autach a to Stara Impreza gdzie na Ecu się nic nie stroi

 

Sprawdź czy masz restryktor odpowiedniego rozmiaru przy solenoidzie turbo na wyjściu od dołu. przy Vf12 zapewne był inny rozmiar niż do TD05 stąd całe zamieszanie. Na TD05 i tym kompie powinno dmuchać 1,1 do 1,15 bara

 

Jeszcze jedna możliwość jest taka że masz zbyt mocno skręconego wastegate bo w TD05 masz regulowane ramie - wówczas może być problem z tym że klapka nie jest w stanie się otworzyć na tyle i przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalnie do 3 portowego solenoidu takiego jak w gt 93-96 restryktor jest o średnicy przelotu 2mm, takiego należy użyć.

 

szociu, a gdzie on jest?. Zarówno w antyku jak orurowaniu gt96 nic takiego nie znalazłem.

 

Co do vf12 i td05, nawet bez zmiany kompa, można, by powiedzieć, że td 05 wróciła na swoje miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykreciłem pół obrotu żeby zawór wiecej sie otwierał, ale wydaje mi sie że wtedy jest troszecze nie domkniety, jest juz na maxa wciagniety aktuator a zawór jest bliski zamknięcciu, a wydaje mi sie że powinno byc tak ze sprezyn w aktuatorze powinna go domykac z jakas siłą. dobrze rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli aktuator do wymiany?

 

Raczej nie.

Sprawdz czy aktuator pracuje - zapnij kompresor do wezyka i delikatnie dmuchaj - powinienes widziec ze sie ramie rusza.

Potem ustaw dlugosc ramienia tak, zeby klapka byla zamknieta i skroc je o okolo 1mm, po czym lekko naciagajac zaloz na ramie od klapki.

Teraz aby sprawdzic czy nie jest problemem sam aktuator podepnij wezyk od niego prosto do muszli kompresora pomijajac trojnik i solenoid.

W takim wypadku powinienes miec cisnienie w okolicach 0,5 - 0,6bar. Jezeli tak jest to aktuator sprawny i problem lezy w wezykach do solenoidu, restryktorach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli aktuator do wymiany?

 

Teraz aby sprawdzic czy nie jest problemem sam aktuator podepnij wezyk od niego prosto do muszli kompresora pomijajac trojnik i solenoid.

W takim wypadku powinienes miec cisnienie w okolicach 0,5 - 0,6bar. Jezeli tak jest to aktuator sprawny i problem lezy w wezykach do solenoidu, restryktorach itp.

 

Dobry sposób.

U mnie dmucha 04-05bara, td05h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...