modum Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Witam, Czy normalną praktyką jest, że przy naprawie w ramach AutoCasco, gdzie płatnikiem jest PZU, serwis wymaga przedpłaty na części? Czy w ramach umowy PZU/Subaru w ogóle coś takiego jest dopuszczalne? Czy jest to wyłącznie pomysł serwisu Rzeszowskiego? Przez takie niedomówienia moja naprawa ciągnie się od grudnia ub.r. i niespecjalnie ktoś się tym przejmuje. Proszę o wskazówki, co mogę z tym zrobić. Pozdrawiam, Maciej Mazurek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Firma w której pracuje również współpracuje z PZU pod względem usuwania szkód w pojazdach (choć nie są to samochody). Polega to na tym że dostają wycenę naprawy od dealera (np. Subaru) i jej akceptacja jest startem zlecenia oraz gwarancją że ta firma ubezpieczeniowa koszty pokryje. Jeśli chcą przedpłaty na części to lepiej zadzwoń do PZU czy na pewno są partnerem w sprawach likwidacji szkód. Dziwna sprawa ogólnie ale dobrze że takie brudy tutaj wychodzą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Polega to na tym że dostają wycenę naprawy od dealera Ale wycena zrobiona przez np. PZU traktowana jest jako kwota bezsporna i dosc szybko może byc wyplacona czy do aso , jak jest upowaznienie od wlasciciela , lub włascicielowi . Po zakonczeniu naprawy wypłacana jest roznica w/g faktur......tak mniej wiecej jest u mnie.... AK ps. z PZU akurat nie wspolpracuje bo róznimy sie "cenami" a dodatkowo mnie sie wydaje , że wyplaty np. po pół roku to zbyt długi czas oczekiwania....a PZU uwaza , ze wrecz odwrotnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 ps. z PZU akurat nie wspolpracuje bo róznimy sie "cenami" a dodatkowo mnie sie wydaje , że wyplaty np. po pół roku to zbyt długi czas oczekiwania....a PZU uwaza , ze wrecz odwrotnie W serwisie p. Andrzeja jest na ścianie nawet stosowna informacja o tym mówiąca. Jest jeszcze jedna by nie dotykać brudnymi palcami ścian i tej nie bardzo rozumiem ale mimo to palce staram się zawsze mieć czyste . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Jest jeszcze jedna by nie dotykać brudnymi palcami ścian ..dobrze , ze Pan mi przypomnial :roll: ....juz nie jest aktualna ta tablica poniewaz dostep mechanikow do magazynu "zrobiony" został od strony serwisu.Ta tablica to symbol walki .. szefa serwisu p. Romańskiego ....z mechanikami oczekajacymi na wydanie cześci z magazynu :razz: ..Zostanie zdjeta.... AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Andrzej Koper, U mnie np. wyceny są robione w obecności pracownika/biegłego PZU, a pieniądze trafiają do nas jeszcze zanim skończymy naprawę. Musi Pan mieć chyba do nich pecha :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Musi Pan mieć chyba do nich pecha Kiedys zapraszali na jakas rozmowę czy umowę nie wiem , nie bylem.. :wink: AK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Kiedys zapraszali na jakas rozmowę czy umowę nie wiem , nie bylem.. :wink:AK. Ale nie jest Pan pierwszy który ma o PZU takie a nie inne zdanie, ja prywatnie też mam do nich wiele zastrzeżeń związanych z usuwaniem skutków kolizji z udziałem mojego samochodu bo tydzień czekałem na wycenę i jeszcze otrzymałem beznadziejny kosztorys (gdzie np. boczna szyba w w passacie 06 kosztowała 65zł ) nie wspominając o długim podaniu w raz z planem użytkowania które musiałem napisać aby otrzymać samochód zastępczy który wg. warunków mojej polisy należy się na co najmniej 7dni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 tydzień czekałem na wycenę i jeszcze otrzymałem beznadziejny kosztorys I to jest ta kwota bezsporna ktora powinni wyplacić np. jako zaliczke na zakup części. .......dobrze , ze nie ja sie tym musze zajmować... :roll: AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
modum Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 u mnie pierwszą część załatwili w miarę ok, (raptem w dwa miesiące), ale potem okazało się, że zakres szkód jest większy i sporo droższy. No i serwis, dopóki nie dostanie kasy, nie jest nawet w stanie podać terminu zamówienia. I czekam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 No i serwis, dopóki nie dostanie kasy, nie jest nawet w stanie podać terminu zamówienia. Ja bym zamówił części , będa za tydzień może dłużej..termin płatnosci maja dwa tygodnie od dostawy......( auto na placu :roll: ) AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Z tym PZU nie było tak źle - łagodną perswazją z początku i groźbą po miesiącu czy dwóch udało się spowodować wypłatę na rzecz ASO. Nawet PZU dzwoniło do mnie i przepraszało za zamieszanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
modum Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 to jest jakiś ponury żart... serwis Rzeszowski oczywiście nie kiwnął palcem, dopóki PZU nie zapłaciło za części z góry. W ubiegłą ŚR w końcu kasa weszła na ich konto, a dzisiaj się dowiedziałem, że części przyjadą... na początku czerwca. plus termin naprawy. gdzie ja jestem? auto za 120tysi jechało po polskiej drodze, po czym w wyniku kolizji z jakimś badziewiem, które z niej wystawało, mam jeździć autobusem przez 5 miesięcy? aaaaaaaaaaaaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Czerwiec jest za 2 miesiące a kwartał raczej tego robić nie będą Przysługuje Ci samochód zastępczy już w polisie z wariantem comfort, zadzwoń do innych serwisów moż mają części potrzebne do naprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
modum Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 Auto zastępcze miłem z assistance przez 2 tyg i tyle. Moja polisa AC już tego nie obejmuje. A części ponoć nie ma w Polsce i chyba nawet w Niemczech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now