cypis Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 W sumie sprawa niby prozaiczna i nigdy sie nad tym nie zastanawialem..... ale dzis mialem okazje sie przejechac podobnym rocznikowo forkiem jak moj i jej nie bylo (przeszperalem potem goooooogle i tez nie ma na wskaznikach) ALe do sedna sprawa dotyczy forka S\tb JDM oczywiscie a kontrolka jest czerwona i wyglada jakby rozgrzana parujacy katlizator. Owa kontrolka jest gasnie po zapaleniu motoru ale co oznacza??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 jakas fotke walnij zebym mogl zlokalizowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 cypis, temperatura spalin Takie wczesne EGT :wink: W starych evo też to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tak jak Pablonas napisal - hehe, 2 lata temu tez o to pytalem rysujac obrazki pogladowe Ale musze przyznac, ze w zasadzie od tamtej pory ani razu mi sie nie zapalilo - nie bardzo wiem, gdzie faktycznie mialby byc czujnik ulokowany, bo cos slyszalem o okolicach katalizatora, ale oprocz sondy lambda to tam nic juz podlaczonego nie mam - moze dlatego nic mi sie juz nie swieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 moze jakas inna lambda jest i w niej to siedzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 W klasykach lambda jest tylko jedna - w forku z tamtych lat pewnie tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 a w type r ktos wie jak to wyglada ?? PS na jakich doładowaniach (bost ) lata seryjny typer r a na jakich forek s/tb wlasnie wczoraj zwrocil mi uwage Jako zebym sie podowiadywal bo troszku malo Ja mialem max 0,65 srednio max w piku czasem 0,7 bara ej20k turbo td04 wszystko seryjne w nim siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Forek s/tb AFAIK lata na ok. 10 PSI standardowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 siekla po polskiemu czyli by sie zgadzalo 10psi -to ok 0,68 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 sorki, to wychodzi cos kolo 0,7 bara wlasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 a w type r ktos wie jak to wyglada ?? PS na jakich doładowaniach (bost ) lata seryjny typer r a na jakich forek s/tb wlasnie wczoraj zwrocil mi uwage Jako zebym sie podowiadywal bo troszku malo Ja mialem max 0,65 srednio max w piku czasem 0,7 bara ej20k turbo td04 wszystko seryjne w nim siedzi Cypis - co jak wyglada? Kontrolka? Pewnie tak samo A doladowanie - nie mam pewnosci, ile w serii - cos miedzy 0.9 a 1.1 bara - jak kiedys szukalem informacji to zdania byly podzielone, a ja kupilem samochod z zalozonym boost controllerem i tak ustawionym inaczej - a po pstrykaniu i tak stanelo na 1barze i w tym ustawieniu krecilo seryjna moc - wiec moze 1 bar? A teraz to i tak juz wszystko jest inaczej... Moze Premo bedzie wiedzial, ew. uzytkownik Iskier ma w miare seryjnego TypeR, o ile mnie pamiec nie myli, to moze bedzie w stanie powiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 tylko typ r na wieksza moc od s/tb mimo tego samego motoru (chyba 40ps wiecej) A co do kontrolki wlasnie jak to jest w typ r nie udalo mi sie nic na temat tej kontrolki nigdzie odnalesc (jak cos jest to w krzaczkach ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Co do tego samego silnika, to chyba zalezy od rocznika - w 99/00 juz jest ej207 - w starszych chyba faktycznie ej20k Ale to nie jest przy tych mocach az tak znow istotne. Mocy ma na pewno troche wiecej. Nie moge znalezc zadnego zdjecia, zeby pokazac - ale na pewno podobne sa "cat on fire" na to mowia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 z tego co wiem stb mialy ej20K potem wychodziły juz forki sti i one mialy chyba taki motor???? ps AMI dzieki za określenie -> troche w tym linku http://www.subaruforester.org/vbulletin ... sor-63353/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Jezeli mnie pamiec nie myli to wlasnie s/tb wychodzily w 2 wersjach mocy - 240 KM i 254 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 tez znalazlem takie dane ale to ponoc wynik przeliczen jakis jemdemowych podaja 240-250ps jest wartoscia szacowana osiagana tylko na paliwie japonskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się