carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam. Grzebie po googlach i nie wiele moge sie doszukać, kiepsko idzie mi poszukiwanie wydajniejszego TMICa - przejrzalem ofertę używanych IC Sti i zdeycdowanie, nie ma w czym wybierać. Jednym z wariantow jest włożenie intercoolera z sti spec c. (nowego) i tutaj moje pytanie - jak ten sie ma gabarytowo do seryjnego ic sti 03-07? dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Spec "C" jest opcją pasującą P&P, ale czy jest Ci taki potrzebny? Chcesz ukręcać powyżej 320 koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Spec "C" jest opcją pasującą P&P, ale czy jest Ci taki potrzebny? Chcesz ukręcać powyżej 320 koni? Dyzio, chyba nie bardzo pasi do WRXa z elektorniczną przepustnicą i oryginalnymi przewodami klimy, raczej wydaje mi się, że nie wejdzie bez szeregu przeróbek...trochę za ciasno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 wiesz co - problem polega na tym - jak mam dać ~1k za watpliwej jakości uzywane tmic z sti, to chyba za prawie 2k lepiej miec nowy spec C. - mocy oczywiscie takiej nie planuje - celuje ponizej 300 - oczywiscie wiem o skrzyni, z obudową z "gównolinium", o problemach z uszczelkami, ale to juz osobny temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mnie ktoś takiego polecał zamiast STI-owego i mówił, że pasuje. Stąd taka moja opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Spec "C" jest opcją pasującą P&P, ale czy jest Ci taki potrzebny? Chcesz ukręcać powyżej 320 koni? Dyzio, chyba nie bardzo pasi do WRXa z elektorniczną przepustnicą i oryginalnymi przewodami klimy, raczej wydaje mi się, że nie wejdzie bez szeregu przeróbek...trochę za ciasno... rozmawiałem z "Mysiadlem" - mówią że dadza radę, mam nadzieję iz obedzie się bez użycia szlifierki kątowej - podobno jest do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 jak mam dać ~1k za watpliwej jakości uzywane tmic z sti, Ja dałem coś 600 albo 700zł. Jak nie jest z jakiegoś antyka, albo przystanku to zupełnie wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 carlos-wrx - a w jakim stanie jest ten twoj oryginalny tmic, ze az tak uporczywie szukasz nowego? Samochod 4 lata ma i juz tmic zupelnie zmasakrowany? To moze lepiej poszukaj czegos pancernego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Ja dałem coś 600 albo 700zł. farciarz - załatw i mi - to podeślę cos Pocztą Kwiatową [ Dodano: Wto Mar 09, 2010 11:39 am ] ten jest do wziecia za 1kpln - z brytola rozbitego [ Dodano: Wto Mar 09, 2010 11:40 am ] carlos-wrx - a w jakim stanie jest ten twoj oryginalny tmic, ze az tak uporczywie szukasz nowego? mam w glowie plan na zrujnowanie sie finansowo - nikt nie mówi że robi sie to z rozsadku, poprostu chce uniknąc w najblizszej przyszłosci poszukiwania FMICa, troche na zapas szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 carlos-wrx, Przeszukałeś dobrze ogłoszenia? Zawsze coś tam było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 No ok - w sumie wiadomo, kobiety musza sobie czasem kupic nowe buty, choc stare nie sa schodzone, a faceci np. nowy tmic, choc stary jest wystarczajaco dobry zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 carlos-wrx, Przeszukałeś dobrze ogłoszenia? Zawsze coś tam było... ehem - mialem już na wyciągnięcie ręki - process west - przemq-a , niestety poleglem :wink: ...w ogłoszeniach nic nie ma wartego uwagi [ Dodano: Wto Mar 09, 2010 11:47 am ] No ok - w sumie wiadomo, kobiety musza sobie czasem kupic nowe buty, choc stare nie sa schodzone, a faceci np. nowy tmic, choc stary jest wystarczajaco dobry zapewne cieszę się, ze to rozumiesz, choć samemu na trzeźwo cięzko to ogarnąć... problem jest inny, musze teraz kupic cos wiekszego (rodzina 2 + b.małe2) - żona nie da mi wydać $ na sti (wiem jest fachowe okreslenie takiej meskiej postawy domowej), na wiosnę czeka mi poszukiwanie Touaregów, Cayennow lub XC90 - wiem że to shit ale nie zawsze robi się to co chce... wrx zostaje na dlugie lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 w ogłoszeniach nic nie ma wartego uwagi Na alledrogo też nic nie ma, chociaż całkiem niedawno jezcze był. Może warto poczekać, idzie wosna zaczną się mody... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Spec C i STi 02-05 mają taki sam IC. Od 06-07 jest trochę mniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 dzieki niumen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 ehem - mialem już na wyciągnięcie ręki - process west - przemq-a , niestety poleglem :wink: ...w ogłoszeniach nic nie ma wartego uwagi To on PW sprzedawał? Kiedy? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 carlos-wrx: przy pierwszym remapie odpuść sobie większy IC, teraz i tak będzie ok 260KM, a seryjny to spokojnie udźwignie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 carlos-wrx: przy pierwszym remapie odpuść sobie większy IC, teraz i tak będzie ok 260KM, a seryjny to spokojnie udźwignie ...heheh widzisz, najlepsze jest to, że ja sobie doskonale zdaje z tego sprawę, ale tu chodzi o coś innego - samopoczucie - raz , brak późniejszego dylematu nad montażem FMIC (w wrx to już chyba za dużo)- dwa, no i po trzecie.... hmmmm to ja moze opisze dlaczego po trzecie - miałem niedawno dylemat, niestety stac mnie tylko na utrzymanie jednej zabawki w domu, do momentu, aż nie pewne były losy ustawy, o możliwosci rejestracji aut z kierownica po prawej stronie, chciałem sprawić sobie Skyline'a, co prawda nie r34 czy 35, ale R33 gtr i uczynić zeń szybki, doinwestowany sprzęt. Ustawa padła, mozliwosci bezproblemowego poruszania i legalizacji technicznej nie ma, a ja nigdy nie lubiłem sprzedawać samochodow, straszna meczarnia z ludźmi, dlatego zamierzam przeznaczyć pewna ilość "dutków" aby banan dojrzewał na twarzy w tym co mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 tu chodzi o coś innego - samopoczucie Można i tak :wink: ale samopoczucie będzie lepsze jak wreszcie założysz porządne koła brak późniejszego dylematu nad montażem FMIC Jeśli zastanawiasz się nad grubą dłubaniną to FMIC Cię nie ominie :cool: a narazie do 300-330KM i porządnego TMIC jeszcze daleka droga :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Można i tak :wink: ale samopoczucie będzie lepsze jak wreszcie założysz porządne koła ..apropos kołek - zalozylem i jakby ci to powiedziec - a pamiętasz ten śnieg w Łodzi co był w zeszły czw-pt? ..ehem? ...no to na Podchorażych, w pt, "droga mi sie skonczyla" - dobrze , że powstrzymał mnie płot pewnej sympatycznej Pani - niestety płot poległ koła super - jak tylko poskładają mi sprzęt do kupy wracam na drogi - dlatego kombinuje tutaj narazie teoretycznie, jezeli mam miec koszta to niech raz zaboliiiiiii.... i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 ..apropos kołek - zalozylem i jakby ci to powiedziec - a pamiętasz ten śnieg w Łodzi co był w zeszły czw-pt? ..ehem? ...no to na Podchorażych, w pt, "droga mi sie skonczyla" - dobrze , że powstrzymał mnie płot pewnej sympatycznej Pani - niestety płot poległ U lala :sad: nieciekawie. Szczerze przyznam, że po tych opadach miałem do Ciebie zadzwonić i się spytać czy rzeczywiście zmieniałeś jezeli mam miec koszta to niech raz zaboliiiiiii.... i już Tak łatwo to niestety nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Spec "C" jest opcją pasującą P&P, ale czy jest Ci taki potrzebny? Chcesz ukręcać powyżej 320 koni? Dyzio, chyba nie bardzo pasi do WRXa z elektorniczną przepustnicą i oryginalnymi przewodami klimy, raczej wydaje mi się, że nie wejdzie bez szeregu przeróbek...trochę za ciasno... rozmawiałem z "Mysiadlem" - mówią że dadza radę, mam nadzieję iz obedzie się bez użycia szlifierki kątowej - podobno jest do zrobienia Jest to spokojnie do zrobienia, i nie trzeba sięgać po kowalstwo artystyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 carfit, zdradź tajemnice jak to zrobić ,bo zkupiłem niedawno na Alledrogo IC z STI 2002 razem z zaworem Forge(za 700zł :razz: ) i tak właśnie slyszałem ,że do WRX 06-07 tak łatwo to nie spasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Jak nie pasuje?! :shock: Kupiłem, stary zdjąłem, nowy założłem, pojechałem. Jedynie potrzebny był inny przewód gumowy (chyba dłuższy) na dolocie od turbo (już nie pamiętam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Dyzio_d, jeszcze nie sprawdzałem ,ale widocznie to plotki skoro w Ciebie podeszło bez problemu ,a z którego rocznika masz IC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się