nomad Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Jak w temacie, przymierzam się do zakupu kubełków, w związku z tym kilka pytania od laika : Czy zakup szyn jest konieczny, czy można wykorzystać seryjne? Na co zwrócić uwagę przy zakupie mocowań bocznych? Czy takie o grubości 3mm dadzą radę? Czy po wymianie foteli na kubełki bez problemu można zapinać seryjne pasy? Dodam, że interesuję się fotelami Bimarco Futura lub Mirco S2, jak również to, że nie zależy mi na możliwości przesuwania fotela ponieważ moim autkiem jeżdżę tylko ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 nomad, parę dni temu montowałem kubły w STI i powiem Ci tak: dedykowanych Sparco nie kupuj bo i tak nie pasują - straszny shit. Jak chcesz mieć regulację to zamocuj uniwersalne mocowania do seryjnych szyn od foteli. Ja u siebie nie chciałem regulacji więc dałem do wykonania aluminiowe stelaże do których mocuję uniwersalne mocowania z fotelami. Jak z aluminium to blacha min.5mm. Co do pasów to jak się pakujesz w kubły to warto założyć pasy szelkowe zamiast seryjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 racja, szyny Sparco pasuja jak pięść do nosa...trzeba je przeginać i rozwiercać otwory....kiła i tyle....stosując oryginalne szyny z ori fotela, trzeba pamiętać, że trzeba je naprawdę porządnie zamocować do fotela, żeby przy ewentualnym (tfu, tfu) dzwonie nie wylecieć przez okno razem z fotelem...a co do pasów, to tylko i wyłącznie szelki, bo ori się nawet nie zapniesz, jak kubeł jest głęboki....rozwiązanie z dorobieniem wsporników z alu jest najlepszym, jeżeli jeździ autem jeden szofer i nie trzeba przesuwać fotela....5-6mm wystarczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Kubełki montuję w związku z chęcią podszkolenia nauki jazdy i pewnie uczestnictwa w jakiś pojeżdżawkach. Samochód jednak na pewno przez jakiś czas pozostanie też codziennym „dupowozem” więc wizja zapinania się w szelki słabo mi się widzi przed wyjazdem po bułki. Czy da rade dobrać tak kubełk aby był kompatybilny z seryjnym pasem? W niedalekiej przyszłości Impreza będzie już tylko funcarem i szelki na pewno zamontuję ale na razie zwykły pas musi wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 głęboki kubeł, w którym się ,,zapadasz" trochę nie pasi z seryjnymi pasami, bo obejmują one kubeł, a nie Twojego ,,kaloryfera"... :smile: niby jesteś oki z przepisami, ale w przypadku dzwona, luźny pas powoduje w najlepszym razie połamanie żeber.... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Kubły i seryjne pasy nie mają sensu i tak jak mówi emotorsport są po prostu niebezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 musiałbys pokombinować tak, żeby przepuścić seryjny pas z lewej strony przez boczny otwór w kuble, a z drugiej strony jakoś umocować zaczep pasa, który jest normalnie na fotelu, żeby zapinać się też przez prawy boczny otwór w kuble....gimnastyka, ja z moimi 120kg i 190cm nie dałbym chyba rady.... :sad: raczej bez sensu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Kruk, emotorsport wielkie dzięki ze cenne uwagi :smile: . Odpuszczam na razie kubełki, zamontuje dopiero w komplecie z pasami szelkowymi, moje bezpieczeństwo to podstawa, nie będę kombinował. Pomuki poszły :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 jak chcesz okazjonalnie upalać, lepiej załóż szelki dodatkowo oprócz seryjnych pasów, i jak upalasz, zapnij się w szelki, seryjny fotel nieźle trzyma jak się dopniesz do niego ściśle pasami... :grin: a na codzień normalne pasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 jak chcesz okazjonalnie upalać, lepiej załóż szelki dodatkowo oprócz seryjnych pasów, i jak upalasz, zapnij się w szelki, seryjny fotel nieźle trzyma jak się dopniesz do niego ściśle pasami... :grin: a na codzień normalne pasy To też jest jakieś rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 jak chcesz okazjonalnie upalać, lepiej załóż szelki dodatkowo oprócz seryjnych pasów, i jak upalasz, zapnij się w szelki, seryjny fotel nieźle trzyma jak się dopniesz do niego ściśle pasami... :grin: a na codzień normalne pasy ja mam tak wlasnie u siebie i jak sciagne pasy szelkowe odpowiednio to siedze stabilnie i w 100% mnie to satysfakcjonuje. nie wiem jak u ciebie trzymaja fotele, ale siedzenia z GTka 99 sa calkiem dobre i w polaczeniu z szelkami naprawde daja rade. jak musze zalatwic cos w miescie impreza to przelozenie pasow na tylna kanape zajmuje minute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 nomad, chłopaq.. ja Ci wszystko osobiście zaprezentuję i wyjaśnię.. :arrow: gg :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się