lubara Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Jest jakaś różnica czy to hks czy jakaś mniej znana marka? podróba może zaszkodzić turbinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 lubara, jak we wszystkim jakość ma znaczenie. Kiepski blow-off może być nieszczelny lub zacinać się i powodować przez to różne kłopoty z autem - jak już bawić się w syczenie to warto nabyć coś sprawdzonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubara Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 co ewentualnie jest godne polecenia?oprócz hks'a? bo to wiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Mniej znana marka, nie znaczy, że gorsza. Zdarzają się hucznie reklamowane gnioty. Sam zastanawiam się nad założeniem BOVa, nie ukrywam dla własnej przyjemności. Przy tym hipnotyzującym bulgocie silnika brakuje mi jeszcze kichnięcia :-) Najciekawszą ofertą w odniesieniu jakości do ceny wydaje mi się produkt ProPerfekta. Co sądzicie o tym BOVie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Podobno bardzo dobry stosunek jakości do ceny mają produkty ProRacingTechnology, a i właściciel też ogarnia (na własnej skórze nie doświadczyłem, ale często takie opinie słyszałem). Później to już Forge (mam i jest git, klasyczny donośny dźwięk) i wszystkie Greddy, Blitzy, HKSy itp. Generalnie zepsuć może się każdy, ale tak jak wyżej - lepiej nie kupować żadnych noname. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 W GTku miałem ProPerfekt. Chodził bez zarzutu, ale był bardzo cichy... Zdecydowanie lepiej pracował przy wyższych wartościach doładowania. Przy boostach rzędu 0.5 bara wydawał śmieszne dzwięki (troche piszczące ). Jakościowo nie mam zastrzeżeń, ale jakbym miał wybierać to zdecydowanie wziąłbym teraz ProRacingTechnology. Syczy jak zły Poza walorem dźwiękowym ja nie widzę ŻADNYCH zalet zakładania BOVa atmosferycznego w seryjnym aucie :cool: Odnośnie Twojego pytania czy podróbka może zaszkodzić. Według mnie nie. Najwyżej będzie tak gówniany, że nie będzie się domykał i upuszczał ciśnienie Jeszcze dochodzi czasem problem za miękkiej sprężynki... Jak ktoś ogarnia BOVy to wszystko da się poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Poza walorem dźwiękowym ja nie widzę ŻADNYCH zalet zakładania BOVa atmosferycznego w seryjnym aucie Bo takowych nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Poza walorem dźwiękowym ja nie widzę ŻADNYCH zalet zakładania BOVa atmosferycznego w seryjnym aucie Bo takowych nie ma Racja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubara Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Właśnie się zastanawiam czy jest sens płacić prawie 1500 za ten sam efekt. Myślałem, że może jakieś zagrożenie dla turbiny będzie, ale widzę że raczej nie ma obaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Miałem BOV Cosmo SUN czyli Pro Racing Technology i każdy zazdrościł brzmienia. Jednak membrana gumowa strzeliła po upływie niecałego roku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Właśnie się zastanawiam czy jest sens płacić prawie 1500 za ten sam efekt. Myślałem, że może jakieś zagrożenie dla turbiny będzie, ale widzę że raczej nie ma obaw. Poczekaj jeszcze może na forumowych ekspertów. Niech oni się w temacie wypowiedzą. Z tego co napisałeś wnioskuję, że chcesz kupić BOVa HKS Style (pewnie za 300pln) i zastanawiasz się czy 700-1000pln wiecej za oryginał ma rzeczywiście odzwierciedlenie w jakości i sposobie działania, tak? Jakość napewno tak....a reszta? Więc pewnie Twoje pytanie brzmi : jakie są skutki uboczne dla silnika / turbo przy używaniu podróbki HKSa/podróbki greedyego i innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Podobno bardzo dobry stosunek jakości do ceny mają produkty ProRacingTechnology, a i właściciel też ogarnia (na własnej skórze nie doświadczyłem, ale często takie opinie słyszałem) Miałem, byłem zadowolony. Miałem też do czynienia z założycielem firmy (drobna zmiana ustawień BOVa) i potwierdzam, że bardzo rzeczowy i ogarnięty. Natomiast BOVa jako takiego, przy seryjnych doładowaniach, stanowczo odradzam. Koszmarnie mulił silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Natomiast BOVa jako takiego, przy seryjnych doładowaniach, stanowczo odradzam. Koszmarnie mulił silnik... właśnie będę to testował, bo mam seryjny silnik (poza tłumikiem) i będę Bov'a wrzucał w tym tygodniu,więc będę się mógł wypowiedzieć czy rzeczywiście muli, czy nie przeszkadza... Jak będzie lipa to poprostu wrócę do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 potok, ja już wiem, co napiszesz po testach, ale wiem też, że mi również odradzali, a mimo to chciałem sprawdzić sam i sprawdziłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 ja mam wrx'a po remapie i nic nie muli nie wiem jak na serii polecam Forge'a niska cena wysoka jakosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ja mam wrx'a po remapie i nic nie muli Wiesz - to zależy, jaki to remap tj. jakie towarzyszyły mu inne modyfikacje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Od jakiej wartości ciśnienia wskazane jest założenie Bov-a ? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 potok, ja już wiem, co napiszesz po testach, ale wiem też, że mi również odradzali, a mimo to chciałem sprawdzić sam i sprawdziłem . Dokładnie wszystko trzeba sprawdzić na własnej ... subarynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Testowałem różne zawory. HKS rządzi. :cool: Dźwiękiem... I nic poza tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Hogi, ale HKS czy HKS style? W GT zdaje się miałeś jakiś no name, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amateus Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ja rownież mam pro racing technology, model dedykowany do gt-ka, jestem z dzwieku bardzo zadowolony i nie ukrywam, że tylko po to go kupilem:) Natomiast BOVa jako takiego, przy seryjnych doładowaniach, stanowczo odradzam. Koszmarnie mulił silnik... rozwiń temat? co to wg Ciebie jest seryjne auto? pompa+kompletny wydech bez remapu to jeszcze seria? bo ja koszmarnego zamulania nie zauwazylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 nie wiem ile w tym prawdy ( powiedzial mi to absolwent tech samochodowego ) ze bov odciaza turbine w jakims sensie , a na seryjnym wydechu moze zniszczyc kata , bo paliwo przelewa i dopala w wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Hogi, ale HKS czy HKS style? W GT zdaje się miałeś jakiś no name, prawda? W GTku miałem podróbkę greddy, która do tej pory śmiga u Michaela. Teraz w forku mam HKSa, oryginał. Inne dziadostwa i podróby nie działały dobrze. HKS style leży w bagażniku. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 W GTku miałem podróbkę greddy, która do tej pory śmiga u Michaela. Teraz w forku mam HKSa, oryginał. Inne dziadostwa i podróby nie działały dobrze. HKS style leży w bagażniku. Ja prawdopodobnie będę montował dopiero jutro bo dzisiaj paczkę dopiero odbiore. Mam nadzieję ,że będzie dobrze wszystko i nic sie nie przymuli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 W GTku miałem podróbkę greddy, która do tej pory śmiga u Michaela. Teraz w forku mam HKSa, oryginał. Inne dziadostwa i podróby nie działały dobrze. HKS style leży w bagażniku. Ja prawdopodobnie będę montował dopiero jutro bo dzisiaj paczkę dopiero odbiore. Mam nadzieję ,że będzie dobrze wszystko i nic sie nie przymuli... A co dkoładnie bedziesz montował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się