rwww Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 czy ktos wkaldal w GT silnik i z STI (samochody z tych samych lat)? interesuje mnie problem wiazki. czy STI ma cos wiecej z komponentow silnika niz GT, czy moze jest szansa P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ktore STI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 pewnie chodzi o klasyka, czyli ej207 bez AVCS, a moze nie :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 czy moze jest szansa P&P raczej bez szans na P&P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Sam dół silnika tak (p&p), jeżeli z głowicami to nie da radki. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rwww Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 sti gc8. chce poprostu wyjac flaki gt (silnik skrzynia dyfer) i wsadzic z sti dokladnie niewiem co to za silnik (vin samochodu GC8-037681) a jezeli nie da rady to chce to zaaplikowac do zwyklej imprezy 1.6 2wd powinno sie udac ktos mi powiedzial ze buda niczym sie nie rozni [ Dodano: Pią Lut 05, 2010 10:34 pm ] po vinie sprawdzilem ze to ej 207 ( to dlaczego na silnik jest napisane ej 20) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 OT: gdzie znalazles rozbitka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rwww Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 japan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Sprawdź dokładnie rocznik, jak jest taki sam, powinno zabanglać, powodzenia, E :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rwww Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Sprawdź dokładnie rocznik, jak jest taki sam, powinno zabanglać, powodzenia, E :smile: wczoraj rozmawiales z moim kolego michalem takze mniej wiecej znasz zarys sprawy jedynie jeszcze dumamy czy zrobic to na N/A czy na GT. W N/A=przekladanie wiazki z rhd a Gt jest szansa ze podpasuje bez kombinacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Sprawdź dokładnie rocznik, jak jest taki sam, powinno zabanglać, powodzenia, E :smile: wczoraj rozmawiales z moim kolego michalem takze mniej wiecej znasz zarys sprawy jedynie jeszcze dumamy czy zrobic to na N/A czy na GT. W N/A=przekladanie wiazki z rhd a Gt jest szansa ze podpasuje bez kombinacji Jezeli masz dawce STI i biorce GT z tych samych lat (do 96, 97-98, 99-00) to wiazka z gt powinna dac rade - kwestia tylko wrzucenia silnika z osprzetem , komputera oraz przeplywki i zdaje sie MAP sensora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się