nemo Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Ktoś pisał ze hamownie są do sprawdzania jakie sa zmiany mocy i momentu po ewentualnych przeróbkach a ja myśle ze można sobie sprawdzic w jakim zakresie obrotów realnie najlepiej pracuje nasze auto albo z czystej ciekawosci sprawdzic jak wygląda moc itp rzeczy. I mam jeszcze jedno pytanie duzo mówiło sie o nawiewie to moze ja zapytam jakie sa mozliwosci na to ze silnik padnie podczas normalnej jazdy po drodze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Co do hamowni ( na których się absolutnie nie znam), skoro tylne rolki są dla picu to fajnie by się mierzyło takie Murcielago (rozłożenie mocy przód: tył 30:70). nemo, zależy co robisz z silnikiem, jak każesz mu biegać po drodze, lub zrzucisz ze skał to szybko (s)padnie. :wink: Jak bo bardzo ostrej jeździe wyłączysz nagle silnik bez chłodzenia to też się ciekawe rzeczy robią. Z kolei przy normalnej jeździe jak w coś odpowiednio przywalisz to i nowy silnik, będzie za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Tylne rolki są tylko dla picu tak naprawdę !!! Za przeproszeniem chyba w Twoim Matrixie. Jak chcesz na takiej hamowni pomierzyć moje auto-> 34/66% momentu miedzy osiami inicjalnie i centralna szpera wiskotyczna 50Nm/sec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ze specjalna dedykacja dla OZ-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Pieknie, szczegolnie powyzej 7krpm Przy jakich obrotach jest odcinka w SE? To ze powyzej 7krpm momentu jest juz malo to dlatego ze turbina juz nie wyrabia?? i czy sprezarka w SE jest taka sama jak w STi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 bart1000, tak... male turbo... przez to od 6k taki spadek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ale moc trzyma pieknie i to do 8krpm chcialbym tak po reflashu btw. plynie do mnie wydech catback DC sports 3 cale przelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 To reflash obowiazkowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 bart1000, wkońcu Cie będzie slychać A slyszalem że BOVa też kupujesz ile dales za ten wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 a gdzie to tak slychac?? :shock: szczerze to z BOVem sie wstrzymam do nastepnej wyplaty a wydech od katalizatora to koszt ok 2kpln tzn sam wydech mniej ale jeszcze transport ... a co do reflashu OGS to komp chyba nie bedzie sie plul narazie? wkoncu sonda lambda zostaje "narazie" tzn dopuki nie bede mial kasy na reflas i downpipe zeby kata wyrzucic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 A ma sie swoich szpiegów... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 bart1000, aaa kata zostawiasz... to spoko - to nie musisz na razie reflashu robic... nie doczytalem - myslalem, ze robisz turbo-back... odloz kase i downpiep+reflash ... chociaz wg mnie ten Twoj juz ma zmieniony program... bo jezdzi lepiej niz seria... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 wow...moze mi ktos wyjasnic co sie stalo z tym S.E. ktore znalem? :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 bart1000, aaa kata zostawiasz... to spoko - to nie musisz na razie reflashu robic... nie doczytalem - myslalem, ze robisz turbo-back... odloz kase i downpiep+reflash ... chociaz wg mnie ten Twoj juz ma zmieniony program... bo jezdzi lepiej niz seria... 8) OGS to chyba Twoj jezdzi lepiej niz seria :wink: Mam nadzieje ze do zlotu Plejad bede mial juz auto po mapteku i z calym wydechem przelotowym tak jak Carfit ( pozdrawiam) Zalezy to m in czy beda inne wydatki typu nieszczesne sprzeglo choc mam nadzieje ze nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ze specjalna dedykacja dla OZ-a Obrazek Michał, widzie ze GS rozmarzła hamownia, bo ostatnio mieli małe problemy. W twoi SE jest bardzo ciekawy przebieg momentu, tylko dlaczego on od tych 4tys spada, zamiast iść do góry, bo różnica jest prawie 80Nm w przedziale prawie 4tys, a to chyba dużo?? A co do mocy, to wynik piękny. Ja pewnie w przyszłym tygodniu zawitam aby swoją impreze shamowac, i wydzie ile tam mocy drzemie. PS. Czyżbyś się spotkał z OZ w VTG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 PS. Czyżbyś się spotkał z OZ w VTG?? Mysle, ze pewnych wzgledow ciezko bedzie juz OZa w VTG spotkac. Hamownia w Chiptronic/VTG jak widac dziala i ma sie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się