Skocz do zawartości

STi S.E. pomierzone...


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś pisał ze hamownie są do sprawdzania jakie sa zmiany mocy i momentu po ewentualnych przeróbkach a ja myśle ze można sobie sprawdzic w jakim zakresie obrotów realnie najlepiej pracuje nasze auto albo z czystej ciekawosci sprawdzic jak wygląda moc itp rzeczy. I mam jeszcze jedno pytanie duzo mówiło sie o nawiewie to moze ja zapytam jakie sa mozliwosci na to ze silnik padnie podczas normalnej jazdy po drodze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do hamowni ( na których się absolutnie nie znam), skoro tylne rolki są dla picu to fajnie by się mierzyło takie Murcielago (rozłożenie mocy przód: tył 30:70).

 

nemo, zależy co robisz z silnikiem, jak każesz mu biegać po drodze, lub zrzucisz ze skał to szybko (s)padnie. :wink: Jak bo bardzo ostrej jeździe wyłączysz nagle silnik bez chłodzenia to też się ciekawe rzeczy robią. Z kolei przy normalnej jeździe jak w coś odpowiednio przywalisz to i nowy silnik, będzie za mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

a gdzie to tak slychac?? :shock:

szczerze to z BOVem sie wstrzymam do nastepnej wyplaty :mrgreen:

a wydech od katalizatora to koszt ok 2kpln

tzn sam wydech mniej ale jeszcze transport ...

a co do reflashu OGS to komp chyba nie bedzie sie plul narazie?

wkoncu sonda lambda zostaje "narazie" tzn dopuki nie bede mial kasy na reflas i downpipe zeby kata wyrzucic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart1000, aaa kata zostawiasz... to spoko - to nie musisz na razie reflashu robic... nie doczytalem - myslalem, ze robisz turbo-back... odloz kase i downpiep+reflash ... chociaz wg mnie ten Twoj juz ma zmieniony program... bo jezdzi lepiej niz seria... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart1000, aaa kata zostawiasz... to spoko - to nie musisz na razie reflashu robic... nie doczytalem - myslalem, ze robisz turbo-back... odloz kase i downpiep+reflash ... chociaz wg mnie ten Twoj juz ma zmieniony program... bo jezdzi lepiej niz seria... 8)

 

OGS to chyba Twoj jezdzi lepiej niz seria :wink:

 

Mam nadzieje ze do zlotu Plejad bede mial juz auto po mapteku i z calym wydechem przelotowym tak jak Carfit ( pozdrawiam) :D Zalezy to m in czy beda inne wydatki typu nieszczesne sprzeglo choc mam nadzieje ze nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze specjalna dedykacja dla OZ-a :)

 

Obrazek

Michał, widzie ze GS rozmarzła hamownia, bo ostatnio mieli małe problemy.

W twoi SE jest bardzo ciekawy przebieg momentu, tylko dlaczego on od tych 4tys spada, zamiast iść do góry, bo różnica jest prawie 80Nm w przedziale prawie 4tys, a to chyba dużo?? A co do mocy, to wynik piękny.

Ja pewnie w przyszłym tygodniu zawitam aby swoją impreze shamowac, i wydzie ile tam mocy drzemie.

PS. Czyżbyś się spotkał z OZ w VTG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...