Raga Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Coś mi świta, że jest jakaś spec-procedura zalewania płynem Imprezy. Poproszę o radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Którym płynem? Jak chłodiczym to najpierw wyrównawczy na górze (ten metalowy) on jest od małego obiegu, a potem ten duży plastikowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Mam korek metalowy na górze oraz w chłodnicy + zbiornik wyrównawczy. Chodzi mi o to czy trzeba jakoś specjalnie zalewać przez górny korek całą chłodnicę (nie chciałbym by się gdzieś bańka powietrza zrobiła)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 nie chciałbym by się gdzieś bańka powietrza zrobiła bez stresu, jak zalejesz to odpal ... poczekaj .... sam się odpowietrzy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Wiem wiem - i dzięki za pomoc Po prostu gdzieś kiedyś mi ktoś coś powiedział i chyba nie do końca miał rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 jak pompa zacznie chodzić to obserwuj korek i dolewaj jak będzie wciągało, poczekaj aż się wentylator włączy, dolej do pełna i na tym koniec. Przynajmniej ja tak robię :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 można jeszcze za kilka dni sprawdzić poziom .... i ewentualnie dolać ... ale niedobór płynu można zaobserwować też z niestabilnej temperatury silnika ... albo jak słabo grzeje w kabinie - to też może oznaczać mało płynu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruszynka Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 korek w chłodnicy znaczy że masz chłodnice od ssaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 :shock: czy to może mieć wpływ na to, że mi troche ciągle ubywa? przy odkręconym korku (w chłodnicy) przy dodawaniu gazu wyciska mi płyn. Z kolei przy tym korku w chłodnicy jest normalnie trójnik do zbiornika wyrównawczego itd. Podpowiedzcie co i jak - bo z instalacyjnego punktu widzenia wygląda, że nie ma tam za dużo zbędnych gratów Impreza WRX 04 US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruszynka Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 W przypadku wzrostu cisnienia czyli temperatury w układzie chłodzenia otwiera sie tez korek przy chłodnicy a że nie jest on poprowadzony do zbiorniczka wyrównawczego to leci w ziemie Na korkach powinno byc przy jakim cisnieniu sie otwiera ten na chłodnicy powinien przy wiekszym cisnieniu tak zeby najpierw sie otworzył ten przy zbiorniczku własciwym i który idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Mozna ewentualnie założyc trójnik i podpiac sie pod wężyk który idzie do zbiorniczka wyrównawczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 korek w chłodnicy znaczy że masz chłodnice od ssaka sa wrxy i sti ktore maja chlodnice z korkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 U mnie przy korku bliżej turbo jest niższa wartość, na chłodnicy większa (ale nie dam się zabić). I widzę, że pod korkiem jest trójnik z wężykiem do zbiornika wyrównawczego. Jednak zawsze ile bym nie nalał do zbiornika - to na następony dzień mam minimum - w chłodnicy oczywiście nie ubywa płynu - nie ma problemu z grzaniem (nagrzewa się ultra szybko) oraz problemów z przegrzewaniem ( wskazówka zawsze ciut poniżej połowy). Samochód bez upalania dostaje temp około 90 'C oleju - przy gonieniu od 95 - do rzadko 110. Trochę się zawsze stresuję, gdy w samochodzie ubywa płynu - przerabiałem już w innych wozidełkach wszelakie uszczelki-głowice-chłodnice czy nawet sparchniałe gumowe przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 U mnie przy korku bliżej turbo jest niższa wartość, na chłodnicy większa (ale nie dam się zabić). I widzę, że pod korkiem jest trójnik z wężykiem do zbiornika wyrównawczego. Jednak zawsze ile bym nie nalał do zbiornika - to na następony dzień mam minimum - w chłodnicy oczywiście nie ubywa płynu - nie ma problemu z grzaniem (nagrzewa się ultra szybko) oraz problemów z przegrzewaniem ( wskazówka zawsze ciut poniżej połowy). Samochód bez upalania dostaje temp około 90 'C oleju - przy gonieniu od 95 - do rzadko 110. Trochę się zawsze stresuję, gdy w samochodzie ubywa płynu - przerabiałem już w innych wozidełkach wszelakie uszczelki-głowice-chłodnice czy nawet sparchniałe gumowe przewody zrob test na CO2 dla pewnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się