Skocz do zawartości

Zalewanie płynem...


Raga

Rekomendowane odpowiedzi

Mam korek metalowy na górze oraz w chłodnicy + zbiornik wyrównawczy. Chodzi mi o to czy trzeba jakoś specjalnie zalewać przez górny korek całą chłodnicę (nie chciałbym by się gdzieś bańka powietrza zrobiła)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: czy to może mieć wpływ na to, że mi troche ciągle ubywa? przy odkręconym korku (w chłodnicy) przy dodawaniu gazu wyciska mi płyn. Z kolei przy tym korku w chłodnicy jest normalnie trójnik do zbiornika wyrównawczego itd.

 

Podpowiedzcie co i jak - bo z instalacyjnego punktu widzenia wygląda, że nie ma tam za dużo zbędnych gratów

 

Impreza WRX 04 US

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku wzrostu cisnienia czyli temperatury w układzie chłodzenia otwiera sie tez korek przy chłodnicy a że nie jest on poprowadzony do zbiorniczka wyrównawczego to leci w ziemie Na korkach powinno byc przy jakim cisnieniu sie otwiera ten na chłodnicy powinien przy wiekszym cisnieniu tak zeby najpierw sie otworzył ten przy zbiorniczku własciwym i który idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Mozna ewentualnie założyc trójnik i podpiac sie pod wężyk który idzie do zbiorniczka wyrównawczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy korku bliżej turbo jest niższa wartość, na chłodnicy większa (ale nie dam się zabić). I widzę, że pod korkiem jest trójnik z wężykiem do zbiornika wyrównawczego. Jednak zawsze ile bym nie nalał do zbiornika - to na następony dzień mam minimum - w chłodnicy oczywiście nie ubywa płynu - nie ma problemu z grzaniem (nagrzewa się ultra szybko) oraz problemów z przegrzewaniem ( wskazówka zawsze ciut poniżej połowy). Samochód bez upalania dostaje temp około 90 'C oleju - przy gonieniu od 95 - do rzadko 110.

 

Trochę się zawsze stresuję, gdy w samochodzie ubywa płynu - przerabiałem już w innych wozidełkach wszelakie uszczelki-głowice-chłodnice czy nawet sparchniałe gumowe przewody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy korku bliżej turbo jest niższa wartość, na chłodnicy większa (ale nie dam się zabić). I widzę, że pod korkiem jest trójnik z wężykiem do zbiornika wyrównawczego. Jednak zawsze ile bym nie nalał do zbiornika - to na następony dzień mam minimum - w chłodnicy oczywiście nie ubywa płynu - nie ma problemu z grzaniem (nagrzewa się ultra szybko) oraz problemów z przegrzewaniem ( wskazówka zawsze ciut poniżej połowy). Samochód bez upalania dostaje temp około 90 'C oleju - przy gonieniu od 95 - do rzadko 110.

 

Trochę się zawsze stresuję, gdy w samochodzie ubywa płynu - przerabiałem już w innych wozidełkach wszelakie uszczelki-głowice-chłodnice czy nawet sparchniałe gumowe przewody :)

 

zrob test na CO2 dla pewnosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...