Skocz do zawartości

Kruszynka

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    zależy gdzie sie zatrzymam

Osiągnięcia Kruszynka

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Kruszynka

    wykładzina do klasyka

    A powiedz co masz na mysli mówiac klasyka Czy masz na mysli GT i czy cos nowszego to masz na mysli WRX?
  2. Najprostrzym sposobem to włozyc go do wody i dmuchnac w niego tak jak sie sprawdza np. koła. Jeżeli gdzies bedzie nieszczelny to bedzie widac uciekajace powietrze . Chyba nie musze tłumaczyc o co mi dokładnie chodzi Tak tez sprawdzaja chłodnice w zakładach naprawy
  3. z tego co pamietam to to gt wrx nie ma znaczenia wszystko pasuje
  4. otwory na mocowanie spryskiwaczy sa takie same wiec mozesz bez problemu je zamienic
  5. Ja bym proponował też spojrzec w rozrząd bo spotkałem sie z takim przypadkiem i okazało sie ze byl żle ustawiony na wale i auto od dołu nie jechało. Ale wiadomo że na odleglosac cieżko stwierdzic usterke. Przy ogladaniu rozrzadu proponuje zdjac koło pasowe i wszystkie oslony żeby dokldnie sprawdzic czy napewno jest dobrze ustawione Na wale sa dwa znaki musi byc to ustawione do tego znaku co jest z tyłu
  6. Kruszynka

    Jakie Felgi ?

    O felgach stalowych 15 możesz zapomnieć na 4 tłoczki minimum 16 ale tez nie wsystkie
  7. Kruszynka

    Wymiana świec

    chetnie bym zobaczyl wymiane swiec w gt oczywiscie mowimy o modelu turbo w 15 minut przez jedna osobe
  8. Kruszynka

    Wymiana świec

    pmlody u ciebie wymiana swiec trwa 15 minut ale nie w gt gdzie jest to duzo bardziej skomplikowane i denerwujace, bo tam jest duzo ciasniej i inaczej ustawione blizej podluznic. Do tego nie kazdym kluczem da rade tam sie dostac najlepszy chyba bedzie na 1/4 cala z tego co pamietam klucz do swiec oczywiscie 16
  9. Przy wiekszych skretach dzialaja tylko przy miejszych nie Trzeba zdjac kierownice i zobaczyc czy jest dobrze zalozona na tasmie bo pewnie tam tkwi caly problem. Ktos przy montazu kierownicy nie ustawil dobrze tasmy i teraz takie problemy
  10. Poziom płynu w układzie kierowniczym jest dobry> Jeżeli masz troche czasu to zdemontuj pasek od wspomagania i sprawdz czy kierownica chodzi tak samo bo może pompa padła choc one przewaznie wyja zanim wyziona dycha Jezeli jest tak samo to proponuje zaczac od wymiany pompy Układ chłodzenia i hamulcowy nie ma nic wspólnego z układem kierowniczym. śa to niezalezne układy w żaden sposób nie połaczone ze soba
  11. Kruszynka

    Zalewanie płynem...

    W przypadku wzrostu cisnienia czyli temperatury w układzie chłodzenia otwiera sie tez korek przy chłodnicy a że nie jest on poprowadzony do zbiorniczka wyrównawczego to leci w ziemie Na korkach powinno byc przy jakim cisnieniu sie otwiera ten na chłodnicy powinien przy wiekszym cisnieniu tak zeby najpierw sie otworzył ten przy zbiorniczku własciwym i który idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Mozna ewentualnie założyc trójnik i podpiac sie pod wężyk który idzie do zbiorniczka wyrównawczego
  12. Proponuje zaczac od wymiany świec plus sprawdzenie cisnienia pompy paliwa
  13. Kruszynka

    Zalewanie płynem...

    korek w chłodnicy znaczy że masz chłodnice od ssaka
  14. rozkec go i zobacz co sie stało ze ucieka powietrze Może nie sprężynka a element metalowy zamykajacy sie wyrobił i tam jest ucieczka powietrza.To jest najszybsze i najtansze do zrobienia a w miedzy czasie mozesz poszukac czegos innego
  15. Rozrzad jak najbardziej da rade założyc ponownie (sprawdzone nie raz) Chyba że pasek jest zaolejony to wtedy sam pasek zmienic ale reszta bedzie działac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...