Najprostrzym sposobem to włozyc go do wody i dmuchnac w niego tak jak sie sprawdza np. koła. Jeżeli gdzies bedzie nieszczelny to bedzie widac uciekajace powietrze . Chyba nie musze tłumaczyc o co mi dokładnie chodzi Tak tez sprawdzaja chłodnice w zakładach naprawy
Ja bym proponował też spojrzec w rozrząd bo spotkałem sie z takim przypadkiem i okazało sie ze byl żle ustawiony na wale i auto od dołu nie jechało. Ale wiadomo że na odleglosac cieżko stwierdzic usterke. Przy ogladaniu rozrzadu proponuje zdjac koło pasowe i wszystkie oslony żeby dokldnie sprawdzic czy napewno jest dobrze ustawione Na wale sa dwa znaki musi byc to ustawione do tego znaku co jest z tyłu
pmlody u ciebie wymiana swiec trwa 15 minut ale nie w gt gdzie jest to duzo bardziej skomplikowane i denerwujace, bo tam jest duzo ciasniej i inaczej ustawione blizej podluznic. Do tego nie kazdym kluczem da rade tam sie dostac najlepszy chyba bedzie na 1/4 cala z tego co pamietam klucz do swiec oczywiscie 16
Przy wiekszych skretach dzialaja tylko przy miejszych nie Trzeba zdjac kierownice i zobaczyc czy jest dobrze zalozona na tasmie bo pewnie tam tkwi caly problem. Ktos przy montazu kierownicy nie ustawil dobrze tasmy i teraz takie problemy
Poziom płynu w układzie kierowniczym jest dobry> Jeżeli masz troche czasu to zdemontuj pasek od wspomagania i sprawdz czy kierownica chodzi tak samo bo może pompa padła choc one przewaznie wyja zanim wyziona dycha Jezeli jest tak samo to proponuje zaczac od wymiany pompy Układ chłodzenia i hamulcowy nie ma nic wspólnego z układem kierowniczym. śa to niezalezne układy w żaden sposób nie połaczone ze soba
W przypadku wzrostu cisnienia czyli temperatury w układzie chłodzenia otwiera sie tez korek przy chłodnicy a że nie jest on poprowadzony do zbiorniczka wyrównawczego to leci w ziemie Na korkach powinno byc przy jakim cisnieniu sie otwiera ten na chłodnicy powinien przy wiekszym cisnieniu tak zeby najpierw sie otworzył ten przy zbiorniczku własciwym i który idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Mozna ewentualnie założyc trójnik i podpiac sie pod wężyk który idzie do zbiorniczka wyrównawczego
rozkec go i zobacz co sie stało ze ucieka powietrze Może nie sprężynka a element metalowy zamykajacy sie wyrobił i tam jest ucieczka powietrza.To jest najszybsze i najtansze do zrobienia a w miedzy czasie mozesz poszukac czegos innego
Rozrzad jak najbardziej da rade założyc ponownie (sprawdzone nie raz) Chyba że pasek jest zaolejony to wtedy sam pasek zmienic ale reszta bedzie działac