elmo Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Co sądzicie o zmianie fabrycznych przewodów masy oraz dodaniu kilku ponad fabryczny stan. Użytkownicy w US polecają taką modyfikację wskazując, iz fabryczne przewody masy nie są najlepsze. Podobno po zmianie przewodów auto pracuje równiej i nie ma np. efektu przygasania świateł przy dużym obciążeniu. Ponadto poleca sie zaaplikowanie np. dodatkowego przewodu masy do przepustnicy w autach, w których zastosowana jest system elektronicznego jej sterowania, gdyz poprawia to jej reakcje. Chce zrobic dobrze subarakowi, ale nie wiem, czy przypadkiem, czegos nie spale itp. Znalazłem nawet sklep, gdzie sprzedaja takie zestawy: http://www.camotoy.com/products/subaru/index.php Wygrzebałem instrukcję: http://www.camotoy.com/products/directi ... rs2000.htm http://www.camotoy.com/products/directi ... barurs.htm http://www.camotoy.com/products/directi ... rurs04.htm http://www.camotoy.com/products/directi ... rurs05.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 masy nigdy dość , montując dodatkową mase warto wymienić plusowy od alternatora a skręcając przewody smarować połączenia miedziakiem wtedy minimalizujesz straty w tych miejscach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 MISIEK062006, dzięki za podpowiedź. Masz pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi0303 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 elmo, a który z zestawów kupujesz? W sklepie z linka czy w innym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Adi0303, chyba taniej i prościej wyjdzie, gdy zrobie wszystkie przewody samemu. Nie powinno byc to jakos mega trudne nawet dla mnie :razz: Przeciez nie będę kilku kabelków aż z US ściągał. Plan jest taki, by wymieni wszystkie seryjne przewody masy i dołożyc te, które są polecane, np. do przespustnicy. Myślę, że potrzebne elementy znajdę w jakis dobrze zaopatrzonym sklepie z car-audio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 elmo, niektóre linki nie banglają, wybierz zestaw z dobrymi klemami. [ Dodano: Sob Sty 02, 2010 7:43 pm ] Plan jest taki, by wymieni wszystkie seryjne przewody masy i dołożyc te, które są polecane, Pamiętaj o dobraniu odpowiedniego przekroju kabla :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 capricorn, rzeczywiście linki coś popadały. Nie wiem czemu. Na forum rs25, skąd je wziąłem też nie śmigają. Tu link do tematu na rs25: http://www.rs25.com/forums/f14/t10865-2 ... -kits.html A tu nowe linki do instrukcji: http://www.camotoy.com/products/directi ... rs2000.htm http://www.camotoy.com/products/directi ... barurs.htm http://www.camotoy.com/products/directi ... rurs04.htm http://www.camotoy.com/products/directi ... rurs05.htm Pamiętaj o dobraniu odpowiedniego przekroju kabla No własnie nad tym sie troche zastanawiam. Ale chyba, jak wybiore przewód możliwie najgrubszy (taki jak na zdjęciach lub grubszy) to powinno byc OK. capricorn, jakies sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Heh jak czytam i patrze na zdjęcia to szczerze mi się śmiać chce . Elmo ktoś sobie coś wymyśił , patent na biznes , stworzył do tego całą otoczkę, forum itp., i żeruje na głupocie ludzkiej nic wiecej. Weź sie zastanów i policz sobie ile sinik w SUB ma punktów stycznych z masą, pewnie co najmniej z 10. chcesz kupowac za 25$ dodatkowe jeszcze ? :shock: Przecież Ty nie masz 30 letniego auta, gdzie jest wszystko zasniedziałe, przegnite itd. Ty masz młode auto, wiec naprawde nie potrzebujesz wiecej mas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 carfit, ktoś sprzedaje ten patent od 2006 r. do dziś. Ludzie wciąż to kupują. Jak wertowałem ten temat, to niektórzy nawet po zmianie auta również poprawiaja ten element. Czyżby to była zwykła siła sugestii ? Nie mówie, że to zdziała cuda, ale szczerze fabryczne przewody masy są kiepsko izlolowane i nie najpewniej wyglądają. Poza tym nurtuje mnie ta elektroniczna przepustnica. Od początku posiadania Imprezy wydawała mi sie jakaś przymulona na reakcje w porównaniu do tej w poprzednim aucie (10-letniej Hondzie). Podobno dodatkowa masa doprowadzona do przepustnicy poprawia jej reakcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 carfit, ktoś sprzedaje ten patent od 2006 r. do dziś. Ludzie wciąż to kupują. Ludzie wciąż kupują magnetyzery i cudowne dodatki do olejów co mają cudotwórcze działania, i na wielu forach są informacje jak to strasznie pomaga, mam nadzieje ze rozumiesz aluzję :wink: Zobacz nagle ktoś odkrył problem z masą w elektronicznej przepustnicy i zaczyna sprzedawac patent za 25$ w wersji ubogiej , do wszystkich subaraków, i nie ważne z jaką przepustnicą , naprawde śmiech na sali jak dla mnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 carfit, rozumiem :roll: To jeszcze mi powiedz, co zrobic z tą przepustnicą, żeby działała, jak przepsutnica, i ile to będzie kosztowac. Oczywiście pomukiem służę A co do samego zestawu, to rzeczywiście, ktos na tym zarabia, ale dużo ludzi w US robi to własnymi siłami (tak chciałem zrobic) i też chwali sobie taki zabieg. Ja chciałem wymienic fabryczne przeowdy na lepszej jakości i dodac jeden do przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 carfit, rozumiem :roll: To jeszcze mi powiedz, co zrobic z tą przepustnicą, żeby działała, jak przepsutnica, i ile to będzie kosztowac. Oczywiście pomukiem służę Jedynym znamym mi skutecznym sposobem jest zmiana oprogramowania, wiem ze w wersjach turbo jak sie stroi auto poprawia sie to, w N/A nie wiem ale napewno jest taka możiwość, uderz do PKociał , powinien Ci pomóc. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a nikt nie pomyslal o tym ze wystarczy stara maske klemy itp rozebrac porzadnie wyczyscic i smarem miedzianym przesmarowac?? Tylko prosciej dodac kablologie bo nie ma wtedy babraniny meczenia sie z zasniedziałaymi śróbami itp Pozatym czesto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 cypis, zadbane klemy to podstawa. Dodatkowa kablologia ma w teorii poprawic fabryke. Poza tym ja w pierwszej kolejności wymieniłbym fabryczne kable na nowe, a potem ewentualnie cos dodatwał, np. do przepustnicy, więc babrania sie i męczenia ze starymi śrubami nie uniknąłbym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 carfit, nie mam pewności czy znajdą sie 3 miejsca masy poza org kablami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się