lewen Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Czy ten element ukierunkowujący powietrze na IC jest taki sam w WXR i STI? Zastanawiam się nad kupnem: IC splitter Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Czy ten element ukierunkowujący powietrze na IC jest taki sam w WXR i STI? Zastanawiam się nad kupnem: IC splitter Dzięki! wrx ma inny splitter i STI tez ma inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 wrx ma inny splitter i STI tez ma inny. A dokładniej tylko WRX (oraz forek turbo) potrzebuje aftermarketowego splittera, by sensowne było zastosowanie większego IC, bo wlot ("scoop") w STI w seryjnym rozmiarze pokrywa cały duży IC, czyli nie potrzebuje takowego "splittera" :cool:. lewen, jak chcesz mieć większy IC, niż seria, splitter jest obowiązkowy, aby to miało sens. Bo bez splittera będzie miało jedynie sens lansersko-wizualny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 a ja sie nie zgodzę seryjny splitter w sti to lipa mam zerosport's - i naprawde jest spora różńica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 i naprawde jest spora różńica Czym się ta różnica wyraża? Spojrzę dziś na swój IC - jest uświniony (tj. ubrudzony ) równomiernie po całej powierzchni, co by sugerowało, że seryjny wlot radzi sobie dobrze... :roll: Może w bagaju była jakaś lipa? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 mam zerosport's - i naprawde jest spora różńica Gdzie kupowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 a Ty nie miałeś splittera w komplecie ze wypasionym tmic'em PW? odnośnie bugajowskiego: ten zerosports ma dodatkowe ożebrowanie, które bardziej bardziej wydajnie kieruje strumień powietrza na górne partie tmic w wolnej chwili strzele fote porównawczą @lewen - na Litwie - jest tam pewna mekka subaru :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 a Ty nie miałeś splittera w komplecie ze wypasionym tmic'em PW? Nie, bo jego producent wyraźnie powiedział mi, że jest niepotrzebny. A to przecież w jego interesie powinno być przekonanie mnie, że muszę sobie kupić i że bez tego nie ma to sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 hmm nie podejrzewam, żeby Zerosports robiło jakąś "fuszerke" z tym spliterem - być może Subaru poprawiło ten element w nowszych generacjach sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 na Litwie - jest tam pewna mekka subaru :razz: Daj namiar na PW :roll: Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zastanawiam się nad kupnem: IC splitter Kawałek blachy za 920zł :?: Świetny interes... :roll: (w końcu przeceniony z 1000zł). Jedna z opinii: http://www.iwsti.com/forums/2-5-liter-l ... y-use.html Tutaj chyba nieco lepsze rozwiązanie zasugerowane w linku powyżej: http://www.processwest.com.au/website/p ... p_tmic.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 kawałek blachy - dobre cena dosyć wygórowana - to fakt ale jak ktoś jest gotowy wydać porównywalnie lub nawet więcej np. za bov'a to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Tutaj chyba nieco lepsze rozwiązanie zasugerowane w linku powyżej: Tylko że to "nieco lepsze" rozwiązanie jest też potrzebne wyłącznie do WRX / Forków Turbo. O tym napisał mi Kevin Westblade z Process West, u którego kupowałem swój TMIC i radziłem się co do różnych kwestii technicznych. Dodam, że sprowadzenie tego bezpośrednio od Kevina to piece of cake - facet jest bardzo komunikatywny i bardzo szybko załatwia sprawę, a i dolar ausralijski tani jest i jakimś cudem przy wysyłce przez EMS kosztuje to stosunkowo niewiele (np. w porównaniu do sprowadzania z US) :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Przemeq- jaki jest koszt takiego IC firmy Process West? (Może być na PW). ps. a nie rozmawiamy o WRX'ie? ale jak ktoś jest gotowy wydać porównywalnie lub nawet więcej np. za bov'a to inna bajka BOV to drogi, zwykle niepotrzebny, gadżet ze sprężynkami, tłoczkami, gwizdkiem itp. :wink:. Jak by nie było jest bardziej skomplikowany od tej "kratki wentylacyjnej" . Z tego co wiem można to kupić dużo taniej (może niekoniecznie Z/S'a, ale tej samej jakości). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Większość części do samochodu to kawałki metalu... które niestety kosztują :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Tutaj chyba nieco lepsze rozwiązanie zasugerowane w linku powyżej: Tylko że to "nieco lepsze" rozwiązanie jest też potrzebne wyłącznie do WRX / Forków Turbo. O tym napisał mi Kevin Westblade z Process West, u którego kupowałem swój TMIC i radziłem się co do różnych kwestii technicznych. Podobno znacznie poprawia cyrkulacje powietrza w stosunku do seryjne WRXowe wlotu. Nawet przy MY04, który jest większy od MY06. Oryginał w komplecie w ASO kosztuje ok. 1200 brutto ale trzeba sobie gumę uszczelniająca/kierownicę powietrza pod wlot załatwić od STI. Przy mapowaniu WRX'a bardzo wskazana operacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Przemeq- jaki jest koszt takiego IC firmy Process West? (Może być na PW). Poszło PW 8). ps. a nie rozmawiamy o WRX'ie? Tak, zgadza się: rozmawiamy o WRXie, do którego splitter jest niezbędny. Jednak z posta Kawasa, o tego: seryjny splitter w sti to lipa zrozumiałem jednak, że według niego inny splitter potrzebny jest też do STI (według mojej wiedzy - nie), dlatego do dyskusji włączyliśmy też STI 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się