zyga Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Czy oprócz zmiany wydechu, turbiny itd. można w Imprezie WRX zmienić przełożenia skrzyni biegów na przełożenia mocniejsze tzn. zwiększyć kopa zmniejszając prędkość max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Z tego co sie orientuje w Imprezie WRX nie jest zamontowany jakis kosmiczny uklad przelozen i mozna je modyfikowac.... obawiam sie, iz automatycznie z pracami nastepuje utrata gwarancji :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Mam bardzo podobny problem, chciałbym przeprowadzić tuning klimatyzacji w Foresterze, ponieważ nawet przy maksymalnie włączonym urządzenie, nie chce padać śnieg. Siwy zgrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 16 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Mam bardzo podobny problem, chciałbym przeprowadzić tuning klimatyzacji w Foresterze, ponieważ nawet przy maksymalnie włączonym urządzenie, nie chce padać śnieg. Siwy zgrzany zakup sobie pojemnik z suchym lodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Próbowałem - padał deszcz. i to jest niestety półśrodek. ale dziękuję za próbę rozwiązania mojego problemu. Jak do tej pory, pomagało tylko otwieranie szyberdachu w czasie zamieci śnieżnych. Myślałem jednak o czymś takim, co by przynosiło podobny efekt w lecie. Siwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Moze lodówka?..............w bagazniku? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Próbowałem nawet z kostkownicą, niestety zasięg transportowy auta, ogranicza się do długości kabla zasilającego. Dotychczasowy mój rekoprd 700 metrów ( do pracy mam 1,5 km) Dzieki wielkie, kombinujcie dalej. Siwy niemorzebnie zgrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 ... a montaż armatki śnieżnej na desce rozdzielczej nie załatwi problemu ? Innym razem będę miał pytanko o skrzynkę biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Problem polega na cholowaniu cysterny z wodą. Daj sobie spokój z tą skrzynią, tu się rozważa poważne problemy. Siwy Ego(maksimus)centryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Potraktuję chłodem problemy klimatyczne, a chciałbym troszkę nawiązać do skrzynek. Poszukuję jakichkolwiek rysunków konstrukcyjnych skrzyni z Imprezy. Chciałbym zagłębić się w istotę budowy. Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 Jest kilka mozliwosci, ale wszystko wiarze sie z kosztami rzedu $3000 do $7000 za sprzet i dotego dochodza koszty robocizny. Mozna np zalorzyc skrzynie 6 biegow od STI. Kilka linkow zwiazanych z tematem: http://www.rallispec.com/product-gearbox.htm http://www.rallispec.com/product-gearset.htm http://www.vividracing.com/prod_gearset.php i kilka ciekawych zdjec: http://www.wrxworld.com/projects/tranny/index.htm http://www.wrxworld.com/projects/tranny ... tranny.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 5 speed close ratio gearset - $3000 (Full chrome-moly and heat treated close ratio gearbox. Full synchronizer gearset for streetability) http://godspeed.hack.net/ATS.html Subaru Impreza/Legacy Group N 5 speed synchromesh $4125 Subaru Impreza/Legacy Group A 5 speed dog engagement $5975 http://www.quaifeamerica.com/price/pl2003ra.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 1700 funtów brytyjskich (plus podatek) kosztuje zestaw "mieszany" (dający się wykorzystywać do ścigania i na codzień bez zatyczek w uszach) gwarantowany do 450KM i 540 Nm. Plus robocizna. To jest taka skrzynia, jaka znajduje się w 2.5 litrowej imprezie opisanej w ostatnim numerze Banzai. Informacja bezpośrednio od człowieka, który tę skrzynię (i parę innych ciekawych rzeczy) zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 1700 funtów brytyjskich (plus podatek) No to trzeba sie spiesyzć - do momentu wejścia do UE możemy to zaimportować w cenie bez podatku. Przynajmniej tak twierdzi gość od którego ja zamówiłem graty w Anglii który mi podatku nie naliczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 1700 funtów brytyjskich (plus podatek) No to trzeba sie spiesyzć - do momentu wejścia do UE możemy to zaimportować w cenie bez podatku. Przynajmniej tak twierdzi gość od którego ja zamówiłem graty w Anglii który mi podatku nie naliczył. To fakt, bo tak mi też sprzedali nowe tłoki. Niestety - trzeba doliczyć 22% vatu polskiego, oraz ew. 9% cła jeżeli część nie z UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 To fakt, bo tak mi też sprzedali nowe tłoki. Niestety - trzeba doliczyć 22% vatu polskiego, oraz ew. 9% cła jeżeli część nie z UE. Tutaj jest sprawa złozona z tego co się zdołałem dowiedzieć. Teretyczniejeżeli części nie sa na sprzedaż a do użytku przez sprowadzającego to podobno jet podstawa by uniknąć VATu. Z cłem znowu to jest loteria nawet jak część jest z UE. Co jest jeszcze ciekawsze kwota od jakiej naliczaja opłaty tez może nie koniecnzie być ta którą się zapłaciło. Powyżej bodajże 500 euro (dokładnie nie pamiętam) mogą sami wycenić i nie uznać kwoty wpisanej przez eksportera. Dziś lub jutro powinna dojść przesyłka z moimi gratami to się okaże jak mnie policzą. Jestem bardzo ciekaw bo czeka mnie jeszcze ciaganie mocowań silnika/skrzyni i nie wiem czy kupowac Fordowskie czy jakieś inne i za ile :-/ Swoją drogą pytanko - czy ktoś ma doświadczenia z wyczynowymi poduszkami silnika/skrzyni w jakimś aucie? Vibratechnics na swojej stronie pisze że zapewniaja one dobrą izolację od drgań ale mimo to nie polecają na ulicę, ciekaw jestem dlaczego szczególnie że wielu ludzi ma takie w ulicznych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 21 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 Wyczynowe poduszki pod silnik mają to do siebie, że są zdecydowanie twardsze od seryjnych odpowiedników, a wszystko po to, żeby silnik się jak najmniej przemieszczał w trakcie extremalnych obciążeń. Otóż sztywniejszy silnik i skrzynka to jednocześnie lepsza reakcja samochodu na dodanie gazu, precyzyjniejsze operowanie biegami, a co za tym idzie lepsza dynamika. Oczywiście są też niestety minusy. Jak sztywniejsze mocowanie jednostki napędowej, to i więcej drgań przenosi się na nadwozie, co nieuchronnie prowadzi do pęknięć, wyłamań słabszych elementów. Spada też komfort jazdy. Jeśli więc poduszki wyczynowe, to niech to będzie do jazdy sportowej, kiedy już nie ma wyścia i drgać musi, a samo nadwozie jest sztywniejsze (poprzez obspawanie). Wybór należy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się