ferdek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Prawda to czy mit ,że STI ma sztywniejszą karoserię niż WRX ,pytanie dotyczy modelu 06-08 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Przepisy bezpieczenstwa nie pozwalaja na sztywniejsze nadwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czyli to jakaś bzdura ,że STI jest 30% sztywniejsze od WRXa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 A może ktoś po prostu miał na myśli sztywność zawieszenia a nie nadwozia? Sztywność nadwozia to jakieś urban legend, jak ilość spawów w US i EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Chodziło o większą sztywność karoserii ,która miała wynikać z wiekszej ilości zgrzewów(spawów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 bull shit! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czyli to jakaś bzdura ,że STI jest 30% sztywniejsze od WRXa :?: nie do końca jest to bzdurą w sti jest wzmocnione nadwozie bardziej pod kątem bezpieczeństwa a co za tym idzie większa sztywność nadwozia czy to jest 30% nie powiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Różnice wynikające za zastosowania innych stabilizatorów w STI i WRX mają też pewnie wpływ na większą sztywność nadwozia, szczególnie podczas przechyłów w zakrętach...przynajmniej tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Znajomy rozbierał ostatnio zmielonego STI-aja i nie znalazłem żadnych różnic w stosunku do mojego wrx-a. Takie same wzmocnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie chodzi o stabilizatory ,rozporki itp.Mówimy o samej karoserii i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Różnice wynikające za zastosowania innych stabilizatorów w STI i WRX To nie są elementy karoserii i zawsze można je wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Znajomy rozbierał ostatnio zmielonego STI-aja i nie znalazłem żadnych różnic w stosunku do mojego wrx-a. Takie same wzmocnienia. to niech porówna wzmocnienia drzwi (grubość) słupki progi dach to tam są różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Rozebrałem i takie i takie auto, i żadna różnica nie rzuciła mi się w oczy...mają takie same wzmocnienia pod siedzeniami, w konstrukcji dachu czy drzwi też nie wdziałem żadnych różnic, aż się jutro dokładniej przyjrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 to w czym utopili 200kg ? skoro wszystko jest takie samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Skrzynia biegów jest chyba 30kg cięższa w STI niż w WRXie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 to w czym utopili 200kg ? skoro wszystko jest takie samo Ile?! Przecież WRX sedan 05 waży 1370, a takie same sti 1455. Różnica w skrzyni biegów, hamulcach i spojlerze i już się tyle robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 też mnie sie tak wydaje. chyba że pytanie miało brzmieć: różnica między new age STI a STI w budzie GC8 znaczy w Gtku? tu będzie ze dwieście kilo różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 też mnie sie tak wydaje. chyba że pytanie miało brzmieć: różnica między new age STI a STI w budzie GC8 znaczy w Gtku? tu będzie ze dwieście kilo różnicy No to, że karoseria jest "mocniejsza" w new age'ach to chyba nie ulega wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 To nie są te same budy, sprawdzie sobie jak macie mozliwość , że elementy z STI i WRX z tego samego roku, mają inne numery referencyjne, oraz różne ceny. Jutro Wam moge poda,c konkrtene pozycje, gołym okiem cieżko różnice dostrzec, różnice wychodzą w grubościach, materiałach itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 To nie są te same budy, sprawdzie sobie jak macie mozliwość , że elementy z STI i WRX z tego samego roku, mają inne numery referencyjne, oraz różne ceny. Jutro Wam moge poda,c konkrtene pozycje, gołym okiem cieżko różnice dostrzec, różnice wychodzą w grubościach, materiałach itp. A błotniki, itp. poszycia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evo V rs Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Jak by nie bylo karoseria np.wrx-a eu z 2001r a sti z 2006 us posiadaja dokladnie taka sama ilosc zgrzewow, a zeby tego bylo malo to rowniez wolnossaca impreza z 2006 niczym mnie nie zadziwila, no moze iloscia zgrzewow rowna z sti :???: ale tnac i cwiartkujac zawsze mozemy dodac kilka spawow od siebie :wink: nie tak dawno montowalem sobie nowy dach w misku :wink: rozwiercajac lancka 1.3 z tego samego rocznika, i tu byly roznice w zgrzewach na korzysc evo oczywiscie, subaru to zadziwiajace auto bo np. wydech z rocznika 1994 wersja JDM pasi idealnie do sti 2006us nawet przy tylnym zderzaku :smile: i wiele innych histori.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 wolnossaca impreza z 2006 niczym mnie nie zadziwila, no moze iloscia zgrzewow rowna z sti Czyli, że mam prawie STi subaru to zadziwiajace auto bo np. wydech z rocznika 1994 wersja JDM pasi idealnie do sti 2006us nawet przy tylnym zderzaku Bo z Subaru jest podobnie, jak z 911, tyle, że w przypadku Purchawki nie zmienia sie karoseria, a tylko mechanika, a w Imprezie mechanizmy zostały zaprojektowane w tak doskonały sposób, że wystarczy zmieniac co jakś czas tylko karoserie Dla porównania ssak waży cos około 1350 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 nawet przy tylnym zderzaku nie do końca, w 06 dupa jest dłuższa i końcowa rura wylotowa od starego modelu jest za krótka, chciałem założyć fajny tłumik Prodrive od GT do STI nwe age, i było go za mało... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ile?! Przecież WRX sedan 05 waży 1370, a takie same sti 1455. tak sie zastanawiam bo na wadze nie byłem WRX 01' w dowodzie miałem 1320kg a znajomy ma STI 03' i mówił że jego 1475 ma chyba że sie pomylił ale porównam z tabliczek bedzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 sama skrzynia 6MT i 4 złote brembulce to już z 50kg różnicy :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się