Jump to content

STI-WRX sztywność nadwozia


ferdek
 Share

Recommended Posts

Różnice wynikające za zastosowania innych stabilizatorów w STI i WRX mają też pewnie wpływ na większą sztywność nadwozia, szczególnie podczas przechyłów w zakrętach...przynajmniej tak mi się wydaje.

Link to comment
Share on other sites

Rozebrałem i takie i takie auto, i żadna różnica nie rzuciła mi się w oczy...mają takie same wzmocnienia pod siedzeniami, w konstrukcji dachu czy drzwi też nie wdziałem żadnych różnic, aż się jutro dokładniej przyjrzę :lol:

Link to comment
Share on other sites

to w czym utopili 200kg ? skoro wszystko jest takie samo :idea:

 

Ile?!

 

Przecież WRX sedan 05 waży 1370, a takie same sti 1455.

 

 

Różnica w skrzyni biegów, hamulcach i spojlerze i już się tyle robi.

Link to comment
Share on other sites

też mnie sie tak wydaje. chyba że pytanie miało brzmieć: różnica między new age STI a STI w budzie GC8 znaczy w Gtku? tu będzie ze dwieście kilo różnicy

 

No to, że karoseria jest "mocniejsza" w new age'ach to chyba nie ulega wątpliwości.

Link to comment
Share on other sites

To nie są te same budy, sprawdzie sobie jak macie mozliwość , że elementy z STI i WRX z tego samego roku, mają inne numery referencyjne, oraz różne ceny. Jutro Wam moge poda,c konkrtene pozycje, gołym okiem cieżko różnice dostrzec, różnice wychodzą w grubościach, materiałach itp.

Link to comment
Share on other sites

To nie są te same budy, sprawdzie sobie jak macie mozliwość , że elementy z STI i WRX z tego samego roku, mają inne numery referencyjne, oraz różne ceny. Jutro Wam moge poda,c konkrtene pozycje, gołym okiem cieżko różnice dostrzec, różnice wychodzą w grubościach, materiałach itp.

 

A błotniki, itp. poszycia?

Link to comment
Share on other sites

Jak by nie bylo karoseria np.wrx-a eu z 2001r a sti z 2006 us posiadaja dokladnie taka sama ilosc zgrzewow, a zeby tego bylo malo to rowniez wolnossaca impreza z 2006 niczym mnie nie zadziwila, no moze iloscia zgrzewow rowna z sti :???: ale tnac i cwiartkujac zawsze mozemy dodac kilka spawow od siebie :wink: nie tak dawno montowalem sobie nowy dach w misku :wink: rozwiercajac lancka 1.3 z tego samego rocznika, i tu byly roznice w zgrzewach na korzysc evo oczywiscie, subaru to zadziwiajace auto bo np. wydech z rocznika 1994 wersja JDM pasi idealnie do sti 2006us nawet przy tylnym zderzaku :smile: i wiele innych histori....

Link to comment
Share on other sites

wolnossaca impreza z 2006 niczym mnie nie zadziwila, no moze iloscia zgrzewow rowna z sti

 

Czyli, że mam prawie STi :mrgreen:

 

subaru to zadziwiajace auto bo np. wydech z rocznika 1994 wersja JDM pasi idealnie do sti 2006us nawet przy tylnym zderzaku

 

Bo z Subaru jest podobnie, jak z 911, tyle, że w przypadku Purchawki nie zmienia sie karoseria, a tylko mechanika, a w Imprezie mechanizmy zostały zaprojektowane w tak doskonały sposób, że wystarczy zmieniac co jakś czas tylko karoserie :mrgreen:

 

Dla porównania ssak waży cos około 1350 kg.

Link to comment
Share on other sites

nawet przy tylnym zderzaku

 

nie do końca, w 06 dupa jest dłuższa i końcowa rura wylotowa od starego modelu jest za krótka, chciałem założyć fajny tłumik Prodrive od GT do STI nwe age, i było go za mało... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Ile?!

 

Przecież WRX sedan 05 waży 1370, a takie same sti 1455.

tak sie zastanawiam bo na wadze nie byłem WRX 01' w dowodzie miałem 1320kg a znajomy ma STI 03' i mówił że jego 1475 ma chyba że sie pomylił ale porównam z tabliczek bedzie jasne
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...