Skocz do zawartości

evo V rs

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    wadowice
  • Zainteresowania
    rajdy

Osiągnięcia evo V rs

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. evo V rs

    Uwaga na olej - CASTROL

    wszystko ok, tylko jesli ktos jezdzil na motulu 15w/50 i przeszedl na 5w/30 jak jest zalecane przez producenta to juz jest porobione, 15w/50 to gesty olej i tylko do aut ktore sa uzytkowane extremalnie, nie jest to olej przeznaczony bynajmniej do codziennej jazdy :!: zazwyczaj na taka lepkosc oleju przechodzi sie jesli wczesniej jezdzilo sie np na 5w/30 i silnik zacza juz brac olej, castrol to olej jak wszystkie, podstawa jest aby dobrze dobrac jego lepkosc, i nigdy nie przechodzic z gestszego na zadszy :!: napisz na jakim konkretnie motulu jezdziles a jaki ci zalali i bedzie po sprawie :wink:
  2. RA ma zwykly dach, nawet taki malowelem 3 dni temu :wink: wiazka el. z gt nijak nie podchodzi, karoseria RA ma oczywiscie znikome zabezpieczenia antykorozyjne i fakt ze ma sztywniejsza konstrukcje, a co do type R to jestem pewien ze nie ma alu dachu, przynajmniej ten co go przerabialem 2 miechy temu nie mial :wink:
  3. Ja osobiscie wolalbym przerobic sobie RA tylko z wykorzystaniem potrzebnych czesci z GT LHD, przynajmniej pozostanie orginal ktory zawsze znajdzie kupca, z rejestracja to nie jest jakis wielki problem, poprostu potrwa to 3-4 tyg dluzej, polecal bym zakupic model po 97r, tu jestem w stanie przerobic wszystko tak aby funkcjonowalo jak nalezy ( w europejskich wersjach nigdy nie bylo climartonika i elektrycznego sterowania nawiewami) w modelu do 97 z tym wszystkim jest problem i ingerencja w instalacje el jest spora ale za to dawca do przekladki jest tanszy. Obecnie przerabiam 3cie RA z rzedu i klienci zawsze chca aby pozostal pelen orginal (zadnych spoilerow itp). Po przekladce czesci z RA do GT-ka to juz nie bedzie to samo, ale wiekszosc prac mozna bedzie zrobic samemu, problemem jesli nigdy nie mialo sie z tym do czynienia bedzie instalacja el, i tu trzeba miec zaprzyjaznionego elektryka lub samemu ogarniac temat. pozdro
  4. Waga STI MY06 us na mocno zaawansowanej rezerwie, czyli prawie z pustym bakiem to 1475kg a dla przykladu EVO IX rowniez praktycznie z pustym bakiem to 1420kg ta sama waga a potem dodatkowo sprawdzone na kolejnej wadze 500metrow dalej i wynik ten sam, co do wagi w dow.rej to juz rozne bzdury widzialem, u mnie w pozycji masa wlasna jest 1550kg ale to moglo by sie prawie zgadzac gdybym nalal paliwa, oleju i wszystkich innych plynow pod korek, ale w dow. mojego evo to przesadzili z tym 1030kg :wink: no ale gdyby mu jakas cwiartke wyciac to kto wie...
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Jak by nie bylo karoseria np.wrx-a eu z 2001r a sti z 2006 us posiadaja dokladnie taka sama ilosc zgrzewow, a zeby tego bylo malo to rowniez wolnossaca impreza z 2006 niczym mnie nie zadziwila, no moze iloscia zgrzewow rowna z sti :???: ale tnac i cwiartkujac zawsze mozemy dodac kilka spawow od siebie :wink: nie tak dawno montowalem sobie nowy dach w misku :wink: rozwiercajac lancka 1.3 z tego samego rocznika, i tu byly roznice w zgrzewach na korzysc evo oczywiscie, subaru to zadziwiajace auto bo np. wydech z rocznika 1994 wersja JDM pasi idealnie do sti 2006us nawet przy tylnym zderzaku :smile: i wiele innych histori....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...