Piotrek_STI Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam, czy ktoś poże podać istotne różnice i czy ktoś miał doświadczenie z Bilsteinem ? Zastowowanie, ulica + raz w miesiącu Kielce/Ułęż. O Teinie wiem już wszystko, proszę tylko o doświadczenia lub porównania z Bilsteinem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 spreżyna eibach/prodrive + twarde stabilizatory i "odpowiednia"geometria i ....da sie jezdzić.... ...chyba najtaniej...co znaczy że nie najgorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezz Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 spreżyna eibach/prodrive + twarde stabilizatory i "odpowiednia"geometria i ....da sie jezdzić.... ...chyba najtaniej...co znaczy że nie najgorzej. potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 spreżyna eibach/prodrive + twarde stabilizatory i "odpowiednia"geometria i ....da sie jezdzić.... ...chyba najtaniej...co znaczy że nie najgorzej. potwierdzam Zgadzam sie z Wami Drodzy Koledzy z Podkarpacia :grin: Jest to idealna, nieco poprawiająca parametry serii, opcja i jeżeli nie zamierzamy iść dalej, lub jeśli wąż w kieszeni nie pozwala by pójść dalej - wystarczająca. Nie zapominajmy jednak,że jest to nadal puszczanie statków z kory w sadzawce ogrodowej, Jeśli chcemy popływać jachtem pełnomorskim, to niestety trzeba sie rozejrzeć za jakimś Bilsteinem, exe-tc, AST czy temu podobnym. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_STI Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 W zaszadzie takie ustawienie mam, na standardowych stabilizatorach, ale tłucze już strasznie i na dojeździe siada tył. W związku z tym planuję Tein SS. Jak wiecie koledzy, często mnie na pojeżdżawkach nie ma = ulica + raz w miesiącu Kilece/Ułęż. To max moich możliwości finansowych. Z teg go się "naczytałem" przy moich umiejętnościach, sposobie wykorzystywania i zasobności porfela Tein SS to krok w dobrym kierunku. Myślałem o Bilstein B14 PSS (dobre cenowo + serwis). Dzięki za dodatkowe info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 W związku z tym planuję Tein SS. Czyli mała żaglóweczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobalt Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 O Teinie wiem już wszystko... Tzn? Bo sam jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_STI Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Hmm, jednak nie doczekałem się rady..... Praktycznie kupiłem już MonoFlexa, ale bombardowanie informacjami o awaryjności i braku gwarancji mnie skutecznie zniechęciło. W nie-ASO jest dobra cena. Ale czy rzeczywiście nik nie jeździł na Bilsteinie i nikt nie jest w sanie mi pomóc - merytorycznie. ??!! Bryku, dzisiaj żaglóweczka, ale może za jakieś ..... 40 lat to się zmierzymy na Ułężu dzisiaj niestety nie ta wiedza, umiejętności i maszyna. Kobalt : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... n&start=50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 spreżyna eibach/prodrive + twarde stabilizatory i "odpowiednia"geometria i ....da sie jezdzić Jeździć się da i nawet bardzo fajnie......o ile droga jest jak stół Niestety przy takiej sprężynie amortyzator nie pracuje jak należy i na nierównej drodze auto po prostu podskakuje, miałem już nawet sytuacje, na asfalcie, że pojawiły się problemy z hamowaniem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 raison, jak bedzie wyryp, to zawsze beda problemy z hamowaniem. Moze w STI wieksze, bo jest twardo, ale nawet moje miekkie bolidy gubia trakcje :wink: Chyba, ze zalozy sie jakiegos Ohlinsa w cenie uzywanego samochodu :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Bryku, dzisiaj żaglóweczka, ale może za jakieś ..... 40 lat to się zmierzymy na Ułężu dzisiaj niestety nie ta wiedza, umiejętności i maszyna. Piotrek za 40 lat to ja bedę miał 80 i biorąc pod uwagę mój tryb życia, to będę na Was czekał 2m pod powierzchnią ziemi a tak na poważnie, to starzy ściganci chwalą bilsteina, ale tego robionego na bazie amortyzatora seryjnego na grubej rurze. Mozna to zrobić w Zerkopolu w w-wie. Musisz im powiedzieć jak będziesz uzywał tego samochodu a oni dobiorą odpowiednie parametry pracy amortyzatora do stylu jazdy. Nie sprawdziłem tego a tylko słyszałem dobre opinie. wiele lat temu robiłem tam amory do mazdy GT-R i byłem bardzo zadowolony. Były to jednak czasy kiedy nie było jeszcze na naszym rynku teinów , KW, D2 i innych diabłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Bryku, rzuc kurna te fajki, pls. Palisz wiecej niz oba Brykowozy razem wziete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Bryku, rzuc kurna te fajki, pls. Palisz wiecej niz oba Brykowozy razem wziete Narazie udało mi sie rzucić wódę Na fajki jeszcze nie przyszedł czas, obym zdążył :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 grzywaczewski: poniekąd masz rację, ale na seryjnych sprężynach takiego zjawiska nie było. Jednak i tak nie chce mi się z nimi rozstawać, auto mniej się buja na zakrętach, nie nurkuje przy hamowaniu i oczywiście lepiej wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 A... mea cu(l)pa Przeczytalem bez zrozumienia i myslalem ze masz pelna serie. Zawsze cos za cos, uniwersalne zawieszenie to tylko w... poduszkowcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Zawieszenie jest raczej uniwersalne, ale drogi nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Piotrek_STI, Emotorsport miał jakiś asfaltowy kawiorowy zawias do sprzedania...popytaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=ast tylko do 5x114,3 potrzeba zmienić conieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Bryku.masz racje ale.....ja dalej uwazam ze tein to dupa ....exe to minimum....no ale wszysko zalezy od portfela...wiesz ,ze ja wybieram zawze najlepsze z najtanszych opcji,które działaja...i uwazam ze sprez eibach i stab 24eibach i org(nie agx reg)kayaba i odpowiednia(!!!!!!!!!!!)geom i.....tein i inne gwinty to chowają sie...i rzeczywiście przy mega ostrych hamowniach każdy zawwias może lekko podskakiwać...oprócz seryjnego..próbowane....ale to moje skromne,nic nie znaczące zdanie totalnego amatora .....na agx podskakują....... PS. Bryku,w piątek ci pokaże moje najtańsze rozwiązanie w STI na torze...sam jestem ciekawy jak zadziała..... :!: Piotr,zastanów sie dobrze co chcesz.....jak cos mam do pożyczenia spreżyny eibacha to sobie sprawdzisz....zanim sie zdecydujesz i kupisz...w zrobieniu i ustawiniach mogę"troche"pomóc jak trza... Pozdro.Fit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Pawle, KOSIARKE KUPILES??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 jak cos mam do pożyczenia spreżyny eibacha Pozdro.Fit. A czy te sprężyny bardzo obniżają auto? Czy są może takie, które w ogóle nie obniżają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 wodnik: obniżają jakieś 30mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Pawle, KOSIARKE KUPILES??? :shock: ..hehe...nie czaje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 spreżyna eibach/prodrive + twarde stabilizatory i "odpowiednia"geometria i ....da sie jezdzić.... ...chyba najtaniej...co znaczy że nie najgorzej. potwierdzam Zgadzam sie z Wami Drodzy Koledzy z Podkarpacia :grin: Jest to idealna, nieco poprawiająca parametry serii, opcja i jeżeli nie zamierzamy iść dalej, lub jeśli wąż w kieszeni nie pozwala by pójść dalej - wystarczająca. Nie zapominajmy jednak,że jest to nadal puszczanie statków z kory w sadzawce ogrodowej, Jeśli chcemy popływać jachtem pełnomorskim, to niestety trzeba sie rozejrzeć za jakimś Bilsteinem, exe-tc, AST czy temu podobnym. :cool: Drogi Kolego z Wawki :grin: uwazam ze opcja "FIT" nie o "nieco" zmienia parametry serii lecz diametralnie. Serią na fabrycznych nastawach mozna sobie w depo pojezdzic....albo po bułki. a jak opcja "fit" nie daje rady, to nie ma sensu kasy pakowac tylko trza se Evo kupic bo jest taniej i prosciej przykro mi ze to napisałem............ :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_STI Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 FITNES, więc jaki amor i jaką sprężynę kupić? jak nie ma opcji to kupię TSS a na wiosnę parę stabilizatorów. Bartezz, a ty na czym jeździsz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Bartezz, a ty na czym jeździsz ? zestaw "FIT" czyli to co Ci Fitnes napisał dzis jak bym miał inwestowac w zawias to kupil bym to co ma Bryku :grin: , czyli exe-tc , drozszy od teina ale o niebo lepszy (moim zdaniem, tyle ze ja sie slabo znam...) ps. jak masz opcje pozyczenia od Fita sprezyn to tak zrob. poskladaj do kupy i zobaczysz roznice, i przede wszytkim geo!!!!!!!! ostatnio sam sie przekonalem jak ogromne sa roznice w prowadzeniu sti w zaleznosci od ustawien geo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się