FITNES Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 FITNES, więc jaki amor i jaką sprężynę kupić? jak nie ma opcji to kupię TSS a na wiosnę parę stabilizatorów. Bartezz, a ty na czym jeździsz ? Kolega kupił TSS i.....wrócił do serii a potem do mojego pomysłu.... Jak już zakładać gwint to EXE w góre...tak myśle...( ale to zależy od potrzeb i zsobu portfela,ale pamiętaj zawiszenie jakie by nie było samo nie jezdzi ) Bartezz jezdzi na "moim pomyśle"...czyli tanio a działa....i nie psuje się...no i wczoraj ustawiliśmy bartezzowi geo i....spytaj go ,jak się jezdzi. Mam spreżyny EIBACH,mam stab nowe EIBACHA,wiec możemy coś popróbować.....poustawiać....jak cos to pisz PW. [ Dodano: Sro Gru 02, 2009 1:26 pm ] FITNES, więc jaki amor i jaką sprężynę kupić? jak nie ma opcji to kupię TSS a na wiosnę parę stabilizatorów. Bartezz, a ty na czym jeździsz ? Kolega kupił TSS i.....wrócił do serii a potem do mojego pomysłu.... Jak już zakładać gwint to EXE w góre...tak myśle...( ale to zależy od potrzeb i zsobu portfela,ale pamiętaj zawiszenie jakie by nie było samo nie jezdzi ) Bartezz jezdzi na "moim pomyśle"...czyli tanio a działa....i nie psuje się...no i wczoraj ustawiliśmy bartezzowi geo i....spytaj go ,jak się jezdzi. Mam spreżyny EIBACH,mam stab nowe EIBACHA,wiec możemy coś popróbować.....poustawiać....jak cos to pisz PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Kolega kupił TSS i.....wrócił do serii a potem do mojego pomysłu.... Główny powód? PS I pisząc "powód" nie mam myśli uczestnika sprawy rozwodowej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Kolega kupił TSS i.....wrócił do serii a potem do mojego pomysłu.... Heh , a mój znajomy kupił N-grupwe zawieszenie za ponad 30k, i stwierdził ze woli seryjne :shock: . Więc to że jednemu coś pasuje , niekoniecznie drugiemu, bo są rózni kierowcy, rózne auta, różne oczekiwania :cool: Bartezz jezdzi na "moim pomyśle"...czyli tanio a działa masz jeszcze jakieś pomysły :?: , bo ja na tym ze trzy lata temu juz jeździłem i opisywałem na forum , ale chyba Cie jeszcze na forum nie było , to mogłeś niezauważyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Kolega kupił TSS i.....wrócił do serii a potem do mojego pomysłu.... Heh , a mój znajomy kupił N-grupwe zawieszenie za ponad 30k, i stwierdził ze woli seryjne :shock: . Więc to że jednemu coś pasuje , niekoniecznie drugiemu, bo są rózni kierowcy, rózne auta, różne oczekiwania :cool: Bartezz jezdzi na "moim pomyśle"...czyli tanio a działa masz jeszcze jakieś pomysły :?: , bo ja na tym ze trzy lata temu juz jeździłem i opisywałem na forum , ale chyba Cie jeszcze na forum nie było , to mogłeś niezauważyć Siema Carfit !!! Odrazu wytłumacze...ja na forum moze długo nie jestem ,bo Ty to stary wyjadacz,ale ja nigdy nie zaglądałem na tzw.techniczny i zawsze staram się swierdzać coś i coś"tworzyć" na swoich doświadczeniach i próbować na swojej skórze,bo wtedy jestem czegoś pewien (poprostu to lubie) ,a nie powielam coś co ktoś mówi lub cos ktoś podsłyszał....Może jakbym czytał ( w szczególności techniczny)to bez doświadczeń bym to dużo wcześniej widział,a może dalej bym robił po swojemu(i tak jezdze jeszcze innym patencie)..Ty to wszystko wiesz z doświadczeń i chwała ,bo jestes pewnien co i jak ! Poza tym napewno dużo przeszedłeś i wydałeś ,zeby dojsc do odpowiednich wiadomośc..i to sie liczy !!!!!... Ale !...jeszcze do tego trzeba odpowiednia geometrie...i napewno każdemu dobra geometria pomaga,niezależnie od techniki jazdy... (sprawdzone ) Prawda jest jedna...JESTEŚ TU SZEFEM ...a ja się ciągle ucze...hihi...i staram sie jak najmniejszymi kosztami ..I już się zamykam serdeczne pozdrowienia...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Siema Carfit !!! siema Fitnes Poza tym napewno dużo przeszedłeś i wydałeś ,zeby dojsc do odpowiednich wiadomośc..i to sie liczy !!!!!... no niestety, zwłaszcza że wydałem za dużo :roll: Ale !...jeszcze do tego trzeba odpowiednia geometrie...i napewno każdemu dobra geometria pomaga,niezależnie od techniki jazdy... (sprawdzone ) dokładnie tak !Prawda jest jedna...JESTEŚ TU SZEFEM szefem to moze jestem w pracy serdeczne pozdrowienia...... :mrgreen: odpozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_STI Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 carfit, Witam, Może uda mi się w końcu coś dobrego o TSS usłyszeć. Przeczytałem parę twoich wypowiedzi oraz grzywaczewskiwego i w sporej mierze tym się sugerowałem. Proszę bardzo o pomoc. Jak mogę wykorzystać możliwości regulacji w jeździe codziennej + 2x miesięcznie Kielce. Obecnie mam serię na twardszych sprężynach. Dzięki za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 carfit, Witam, Może uda mi się w końcu coś dobrego o TSS usłyszeć. Przeczytałem parę twoich wypowiedzi oraz grzywaczewskiwego i w sporej mierze tym się sugerowałem. Proszę bardzo o pomoc. Jak mogę wykorzystać możliwości regulacji w jeździe codziennej + 2x miesięcznie Kielce. Obecnie mam serię na twardszych sprężynach. Dzięki za informację. Piotrek , wbrew niektórym opiniom, TSS naprawde nie jest i ma swoje zalety. Jest relatywnie tani posiada regulacje ( choć nie wszystkie ) w miare dobrze działa jest trwały ma tez i wady. nie wybiera idealnie na poprzecznych nierównościach lubi auto podskakiwac Jeśli posiadasz budzet na Bilsteina , to bym sie nie zastanawiał, to dobry zawias, a przede wszystkim w pełni serwisowalny w Polsce. Ja bym wzioł B16 , bo regulacje twardosci( jak pamietam 9-cio stopniowa) a B14 nie ma. Choć zestaw Fitnesa :wink: naprawde jest dobry i działa, najlepiej jak miałbyś okazje sie przejechac na kilku i wtedy wybrac najbardziej odpowiadający Tobie P.S. A najlepiej kup sobie Ngrupowe Jak coś mam taki , za drobne 22000zl :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ale wazelinka poszla Dobra, dobra, napiszcie jeszcze w co w przyszlosci celowac, zeby Turbo-Dziadek dawal rade po Kielcach i Ulezu, ale tez po wyrypanych KJSowych probach. Tor Poznan mnie nie interesuje Auto jest juz dosyc lekkie, po zrobieniu silnika bedzie ze 260 - 280KM, na wyrypy circa 205/55/15, na asfalty 205/50(45)/16. Moze zmianie gumki na twardsze, i pewnie stabilizatory na solidniejsze. Edwinie, pieknie podszedl tylny stab 20mm do Imprezy N/A. Dzieki! Opel to ma slabe zawiesze, dwa RC w Toruniu i znow zawias (nowe gumki, amorki B4, sprezyny, poduszki) napierdziela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Również uważam,że TSS to dobry wybór jeśli chodzi o Kielce,Ułęż i równiejsze tory. Jest mnóstwo patentów na zakładanie sportowych sprężyn do różnych amortyzatorów lecz jak to Bryku słusznie zauważył są to półśrodki.Eibachy nieźle grają z seryjnymi amorkami + stabilizatory ale dalej ten zestaw nie ma regulacji wysokości.Gdybym miał kasę to bym brał B16,jeśli nie to TSS a na sztukę założył sportowe sprężyny do seryjnych amorków,które będą miały dzięki temu szybsze zużycie. [ Dodano: Czw Gru 03, 2009 6:11 pm ] Nie zapominajmy jednak,że jest to nadal puszczanie statków z kory w sadzawce ogrodowej, Jeśli chcemy popływać jachtem pełnomorskim, to niestety trzeba sie rozejrzeć za jakimś Bilsteinem, exe-tc, AST czy temu podobnym. :cool: To Ci się udało :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskulwwa Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Na korzyść TSS przemawia też łatwość regulacji twardości, b16 jest up side down i regulacje ma na dole. Tak więc więcej roboty przy tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Pelnomorsko, to ja sie pisze Mam nawet kwity na radiostacje... a na radarze pilem piwo z kumplem (mam nadzieje ze byl wylaczony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 B14 nada sie do jazd okazjolanych na tor ? Bo głownie na B14 bede jezdził po bułki. Czy to bedzie dobra dla mnie opcja ? Dziekuje za podpowiedzi edit jeszcze jedna bardzo wazna kwestia, chcialbym zachowac seryjna wysokosc zawieszenia, czy na B14 ja uzyskam czy tak jak pisze producent obnizenie od 20-45mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 B14 jest bardzo twardy wiec po bulki kiepska sprawa.Na tor jest idealny,no chyba ze moje B14 jest jakies zesztywniale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 tukan, a co z ustawianiem wysokości, mozna go ustawic jak serie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Kurde nia mialem seryjnego,ale moje auto stoi wysoko wiec wg mnie bedzie prawie jak seria.Ja musze dac auto w dół to bedzie troszke miększe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się