Dyzio_d Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Ooo! Dzięki za cynk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 a miłego oglądania na rajdzie pamięci Colina zginął kierowca jadący Subaru Imprezą : http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=29826 -- 1 paź 2010, o 09:30 -- wątek w górę Rajd Francji jedzie i po 2 os Loeb prowadzi , Kościuszko 17 (3 w N4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 a Solberg go goni , mowcie co chcecie ale dla mnie bohaterem tego sezonu jest wlasnie Peter , prywatnym autem wciska sie miedzy fabryki.Szkoda tylko ze zawsze ma jakis drobny niefart ktory odsuwa go ot tej dlugo oczekiwanej wygranej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Junior odzyskał formę i ładnie ciśnie Za to na Dolnośląski SPRT jest zgłoszone z pierwszym numerem startowym (nareszcie znów!) i będzie walczyć o ostatni tytuł, który został do zdobycia: Mistrzostwo Polski w klasyfikacji producentów. Biorąc pod uwagę, że jak narazie jest remis między Subaru, a Peugeotem, a dla Francuzów punkty zbiera Bouffier.... będzie ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Junior odzyskał formę i ładnie ciśnie po 6 os jest drugi w juniorach 10s do prowadzącego ma straty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 A widzieliście Evo po dzwonie na Bieszczadzkim Wyścigu Górskim: Dobrze że na wyścigach pilot nie jest obowiązkowy :roll: Tutaj jeszcze filmik jak go zbierają: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 A widzieliście Evo po dzwonie na Bieszczadzkim Wyścigu Górskim: a jakie to Evo było...bo z budy przypomina..zupełnie nic ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Strzelam, że to E9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 a jakie to Evo było...bo z budy przypomina..zupełnie nic ;| Strzelam, że to E9. Tutaj jeszcze filmik jak go zbierają: A filmik oglądnęli?? Tam jest odp. jakie to evo. W każdym razie pokaralo go, że nie wybral Subaru do startów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer wrc Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Wybiera się ktoś na 1 oes Dolnośląskiego (Spalona)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 a Loeb dalej swoje jedzie, Solberg 4 , Kościuszko coś zwalnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Kościuszko wczoraj miał kłopoty z amortyzatorem, może to dziś się jeszcze daje we znaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Kosciuszko ma zawsze z czyms problem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 cóż, nie każdy ma szczęście pomykać totalnie bezawaryjną Niną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 hehe no chyba ze czasami maska sie urywa NO i chyba mamy LOEBA JAKO MISTRZA ZNOWU 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 NO i chyba mamy LOEBA JAKO MISTRZA ZNOWU ile juz razy ? bo straciłem rachube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 27 lutego 2010r Mistrzem Polski w roku 2010 będzie Kajetanowicz i Subaru. Koniec kropka, nikt mnie nie przekona. Gratulacje dla Kajetana i teamu Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 NO i chyba mamy LOEBA JAKO MISTRZA ZNOWU ile juz razy ? bo straciłem rachube 7 z rzędu i 60 wygrany rajd 8) , szkoda że ma słabą konkurencję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 no zobaczymy co sie bedzie dzialo w 2011 jak wejdzie mini i moze jeszcze ktos :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Junior trzeci 8) w ostatniej chwili wygrał superOES z Ponsem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 szkoda że ma słabą konkurencję no wlasnie dziwne, bo w zeszlym roku, to byla walka do ostaniego OSa z Hirvonenem, a tu nagle taka lipa, ze Fordy w 2010 w ogole nie jada, szczegolnie po asfalcie... Jak w Bulgarii Hirvonen stracil chyba 50s na jednym z oesow do Loeba? No chyba, ze przestal umiec jezdzic przez zime... Albo Ford olal zupelnie chlopakow w Focusach i tylko nad Fiesta siedzi po nocach, zeby w 2011 zawladnac rajdowym swiatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 w weekend odbyło się Walim Trophy. na stronie kryterium kamionki znalazłem taki cuś Instrukcja dla zawodników pokonujących OS-Zagórze-Jezioro Organizator informuje, że głębokość Jeziora Bystrzyckiego jest mu dobrze znana i wszelkie dodatkowe pomiary są zupelnie zbyteczne. Jeżeli jednak załoga jest wyjątkowo ambitna - pomiary można powtórzyć ! Jak wiadomo, Komisja BK dopuszcza do rajdów samochody nieszczelne. dlatego dobrze jest skorzystać z osiągnięć wojskowych specjalistów. Biuro Rajdu udostępni nieodpłatnie pracę doktorską pt:"Zastosowanie mazidla osiowego do uszczelniania pojazdów przekraczających dno rzeki w warunkach bojowych". Pozostaje kupić beczkę towotu i wziąć się do roboty. Dobrze jest równiez zaopatrzyć się w ciepłe skarpetki, kamerę i piwo, ponieważ woda jeziorowa ma przykry smak. Sędziego Faktów można schować w bagażniku. W momencie zmiany trasy OS-u na wodną; należy zwrócić taktownie uwagę pilotowi: przestań [edit] czytać !! ponieważ dalsze dyktowanie wydaje się zbyteczne. Po zmianie nawierzchni włączamy długie światła i wycieraczki a pilot chowa "kwity" pod fotel i wyciąga urządzenie pomiarowe. Opadając zwolna na dno jeziora podziwiamy podwodną faunę, kręcimy film i sięgamy po ulubione piwo. Po osiągnięciu dno jeziora. zaczynamy się zastanawiać jak wrócić na trasę ulubionego rajdu. Z uwagi na muliste dno, lepiej zrezygnować z użycia wstecznego biegu ale silnik powinien pracować !! Pojawiające się na powierzchni jeziora liczne bąbelki, przyczynią się bowiem do ujawnienia miejsca pobytu zdolnej załogi. Nie wolno używać klaksonu, ponieważ obowiązuje strefa ciszy a w jeziorze mieszka nerwowy sum z wąsami, będący pod ochroną Stowarzyszenia "Nasz sum". W celu uzgodnienia akcji wydobywczej trzeba nawiazać łączność ze swoim serwisem i podać aktualne położenie samochodu. Może być GPS. Pobyt pod wodą uprzyjemni wspólne czytanie Procedury Wypadkowej, ponieważ znajomość regulaminów jest świętym obowiązkiem zawodników. Tak czy owak nie należy marnować czasu i zachować spokój !! Jeżeli pomoc nie przybędzie (wariant a w samochodzie zrobi się mokro i dziwnie należy opuścić pojazd, wystawiając po drodze trójkąt odblaskowy. Sędziego Faktów trzeba wyjąć z bagażnika i wraz z protokółem wziąć ze sobą. Po wypłynięciu, należy udzielić wywiadu ekipie TV czychającej na sensację i pozdrowić ofiarnych mieszkańców wioski trzymających bosaki i sieci. Dziennikarzom można oświadczyć, że jedynie chwilowy brak samochodu uniemożliwia dalszą walkę na trasie Rajdu Elmot. Dedykuję "drugiej lidze" Andrzej Dobosz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Hahahaha, dobre! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Junior trzeci 8) w ostatniej chwili wygrał superOES z Ponsem. jednak pokazał ,że jest walczak 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Hahahaha, dobre! w 1989 Alessandrini Lancią HF integrale badał głębokość jeziora Bystrzyckiego. Płytko było...ale skutecznie i chwilowy brak samochodu uniemożliwił dalszą walkę na trasie Rajdu Elmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się