Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2010


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a miłego oglądania :mrgreen:

 

 

 

 

na rajdzie pamięci Colina zginął kierowca jadący Subaru Imprezą :( :

 

http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=29826

 

-- 1 paź 2010, o 09:30 --

 

wątek w górę Rajd Francji jedzie :mrgreen:

 

i po 2 os Loeb prowadzi , Kościuszko 17 (3 w N4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Solberg go goni , mowcie co chcecie ale dla mnie bohaterem tego sezonu jest wlasnie Peter , prywatnym autem wciska sie miedzy fabryki.Szkoda tylko ze zawsze ma jakis drobny niefart ktory odsuwa go ot tej dlugo oczekiwanej wygranej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior odzyskał formę i ładnie ciśnie :)

 

Za to na Dolnośląski SPRT jest zgłoszone z pierwszym numerem startowym (nareszcie znów!) i będzie walczyć o ostatni tytuł, który został do zdobycia: Mistrzostwo Polski w klasyfikacji producentów. Biorąc pod uwagę, że jak narazie jest remis między Subaru, a Peugeotem, a dla Francuzów punkty zbiera Bouffier.... będzie ciekawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie to Evo było...bo z budy przypomina..zupełnie nic ;|

 

Strzelam, że to E9.

 

Tutaj jeszcze filmik jak go zbierają:

 

 

A filmik oglądnęli?? :twisted: Tam jest odp. jakie to evo.

W każdym razie pokaralo go, że nie wybral Subaru do startów :lol::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że ma słabą konkurencję

no wlasnie dziwne, bo w zeszlym roku, to byla walka do ostaniego OSa z Hirvonenem, a tu nagle taka lipa, ze Fordy w 2010 w ogole nie jada, szczegolnie po asfalcie... Jak w Bulgarii Hirvonen stracil chyba 50s na jednym z oesow do Loeba? No chyba, ze przestal umiec jezdzic przez zime... Albo Ford olal zupelnie chlopakow w Focusach i tylko nad Fiesta siedzi po nocach, zeby w 2011 zawladnac rajdowym swiatem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w weekend odbyło się Walim Trophy.

na stronie kryterium kamionki znalazłem taki cuś ;)

 

Instrukcja dla zawodników pokonujących OS-Zagórze-Jezioro

 

Organizator informuje, że głębokość Jeziora Bystrzyckiego jest mu dobrze znana i wszelkie dodatkowe pomiary są zupelnie zbyteczne. Jeżeli jednak załoga jest wyjątkowo ambitna - pomiary można powtórzyć ! Jak wiadomo, Komisja BK dopuszcza do rajdów samochody nieszczelne. dlatego dobrze jest skorzystać z osiągnięć wojskowych specjalistów. Biuro Rajdu udostępni nieodpłatnie pracę doktorską pt:"Zastosowanie mazidla osiowego do uszczelniania pojazdów przekraczających dno rzeki w warunkach bojowych". Pozostaje kupić beczkę towotu i wziąć się do roboty. Dobrze jest równiez zaopatrzyć się w ciepłe skarpetki, kamerę i piwo, ponieważ woda jeziorowa ma przykry smak. Sędziego Faktów można schować w bagażniku. W momencie zmiany trasy OS-u na wodną; należy zwrócić taktownie uwagę pilotowi: przestań [edit] czytać !! ponieważ dalsze dyktowanie wydaje się zbyteczne. Po zmianie nawierzchni włączamy długie światła i wycieraczki a pilot chowa "kwity" pod fotel i wyciąga urządzenie pomiarowe. Opadając zwolna na dno jeziora podziwiamy podwodną faunę, kręcimy film i sięgamy po ulubione piwo. Po osiągnięciu dno jeziora. zaczynamy się zastanawiać jak wrócić na trasę ulubionego rajdu. Z uwagi na muliste dno, lepiej zrezygnować z użycia wstecznego biegu ale silnik powinien pracować !! Pojawiające się na powierzchni jeziora liczne bąbelki, przyczynią się bowiem do ujawnienia miejsca pobytu zdolnej załogi. Nie wolno używać klaksonu, ponieważ obowiązuje strefa ciszy a w jeziorze mieszka nerwowy sum z wąsami, będący pod ochroną Stowarzyszenia "Nasz sum". W celu uzgodnienia akcji wydobywczej trzeba nawiazać łączność ze swoim serwisem i podać aktualne położenie samochodu. Może być GPS.

Pobyt pod wodą uprzyjemni wspólne czytanie Procedury Wypadkowej, ponieważ znajomość regulaminów jest świętym obowiązkiem zawodników. Tak czy owak nie należy marnować czasu i zachować spokój !!

Jeżeli pomoc nie przybędzie (wariant B) a w samochodzie zrobi się mokro i dziwnie należy opuścić pojazd, wystawiając po drodze trójkąt odblaskowy. Sędziego Faktów trzeba wyjąć z bagażnika i wraz z protokółem wziąć ze sobą. Po wypłynięciu, należy udzielić wywiadu ekipie TV czychającej na sensację i pozdrowić ofiarnych mieszkańców wioski trzymających bosaki i sieci. Dziennikarzom można oświadczyć, że jedynie chwilowy brak samochodu uniemożliwia dalszą walkę na trasie Rajdu Elmot.

 

Dedykuję "drugiej lidze"

Andrzej Dobosz

 

:D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahaha, dobre! :mrgreen:

 

w 1989 Alessandrini Lancią HF integrale badał głębokość jeziora Bystrzyckiego. Płytko było...ale skutecznie i

chwilowy brak samochodu uniemożliwił dalszą walkę na trasie Rajdu Elmot
:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...