szczur75 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 modele z wiatrakiem 45/65. Ach ten wiatrak.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 :sad: Ale z testów organoleptycznych idzie stwierdzić, że daje rade. Ale gdzie masz problem ? Inicjalnie masz 90:10 , przy pełnym spięciu 50:50. Jedyna rzecz ważna to w jaki sposób i jak płynnie następują zmiany proprocji rozkładu napędu. Natomiast, na pewno istotną wadą (w S-turbo) jest w pełni otwarty tylny dyfer, przez niektórych szumnie nazywany szperą Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Ale gdzie masz problem ? I Spokojnie, wszystko jest OK. Może tylko nie ma aż takiego lansu :razz: A tak na poważnie to w S-turbo z tyłu nie ma wisko ? Z informacji zamieszczonych na 4forester.pl można wywnioskować, że AT/MT różni się tylko centralnym mechanizmem, natomiast w obydwu przypadkach przód jest otwarty, a z tyłu jest glutblokada. Ponadto po 2000 wolne ssaki pozbawiono blokady wiskotycznej z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 a tak na chłopski rozum - S-AWD w AT tak samo dobre jak w MT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 modele z wiatrakiem 45/65. Ach ten wiatrak.... :wink: Oczywiście moja wina. Prawidłowo jest 45/55. Zresztą wklejam tu fragment broszurki producenta. Miłej lektury. :cool: By mstar22 [ Dodano: Pon Lis 23, 2009 7:56 am ] Weź zrób scana tej broszurki, zarzuć tutaj to w końcu będę spał spokojnie. zrobiłem - patrz tu [ Dodano: Pon Lis 23, 2009 7:58 am ] ... z kanadyjskiej broszury cytowanej powyżej wynika, że wszystkie nasze forki MY 08 mają podział 60/40 podczas normalnej jazdy a modele z wiatrakiem 45/65. Raczej 35/65 bo ciezko by bylo przesniec 110% momentu:) tak, tak, tak... wiem, z matematyką u mnie nienajlepiej, zwłaszcza po powrocie z pracy - ale przeniesienie jest 45/55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Ponadto po 2000 wolne ssaki pozbawiono blokady wiskotycznej z tyłu. Forek 03-05 ma z tyłu wisko. Potem znów nie było blokady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Chciałem tylko dorzucić coś od siebie. Przy maksymalnym spięciu (czyli, np. gdy skrzynia pracuje w trybie "1") moment przenoszony jest 100:0 do 0:100 w skrajnych sytuacjach, do tego 100 != 100. Przynajmniej taką informację wyniosłem z którejś z poprzednich dyskusji. A w ogólności o AWD w A/T specjalnie bym się nie martwił. Proponuję wybrać się zimą na jakiś placyk. Wystarczy, żeby nabrać pewnością, że wszystko jest w porządku... no może oprócz szybkości 4eat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się