Skocz do zawartości

A/T a AWD


mstar

Rekomendowane odpowiedzi

:sad:

 

Ale z testów organoleptycznych idzie stwierdzić, że daje rade.

 

Ale gdzie masz problem ? Inicjalnie masz 90:10 , przy pełnym spięciu 50:50. Jedyna rzecz ważna to w jaki sposób i jak płynnie następują zmiany proprocji rozkładu napędu.

Natomiast, na pewno istotną wadą (w S-turbo) jest w pełni otwarty tylny dyfer, przez niektórych szumnie nazywany szperą :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gdzie masz problem ? I

 

Spokojnie, wszystko jest OK. Może tylko nie ma aż takiego lansu :razz:

 

A tak na poważnie to w S-turbo z tyłu nie ma wisko ?

Z informacji zamieszczonych na 4forester.pl można wywnioskować, że AT/MT różni się tylko centralnym mechanizmem, natomiast w obydwu przypadkach przód jest otwarty, a z tyłu jest glutblokada.

 

Ponadto po 2000 wolne ssaki pozbawiono blokady wiskotycznej z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modele z wiatrakiem 45/65.

 

Ach ten wiatrak.... :wink:

 

Oczywiście moja wina. Prawidłowo jest 45/55. Zresztą wklejam tu fragment broszurki producenta.

Miłej lektury. :cool:

 

forek.png

By mstar22

 

[ Dodano: Pon Lis 23, 2009 7:56 am ]

Weź zrób scana tej broszurki, zarzuć tutaj to w końcu będę spał spokojnie.

 

zrobiłem - patrz tu

 

[ Dodano: Pon Lis 23, 2009 7:58 am ]

... z kanadyjskiej broszury cytowanej powyżej wynika, że wszystkie nasze forki MY 08 mają podział 60/40 podczas normalnej jazdy a modele z wiatrakiem 45/65.

 

Raczej 35/65 bo ciezko by bylo przesniec 110% momentu:)

 

tak, tak, tak... wiem, z matematyką u mnie nienajlepiej, zwłaszcza po powrocie z pracy - ale przeniesienie jest 45/55 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko dorzucić coś od siebie. Przy maksymalnym spięciu (czyli, np. gdy skrzynia pracuje w trybie "1") moment przenoszony jest 100:0 do 0:100 w skrajnych sytuacjach, do tego 100 != 100.

 

Przynajmniej taką informację wyniosłem z którejś z poprzednich dyskusji. A w ogólności o AWD w A/T specjalnie bym się nie martwił. Proponuję wybrać się zimą na jakiś placyk. Wystarczy, żeby nabrać pewnością, że wszystko jest w porządku... no może oprócz szybkości 4eat. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...