Jump to content

Citroen C2 1.6 VTS


Niedźwiedź

Recommended Posts

Niedźwiedź, była jakiś czas temu dyskusja o tym aucie w Kupię/Sprzedam, poszukaj.

Generalnie wniosek był taki, że auto to kupa, pali w mieście prawie tyle co GTek jedzie dużo gorzej od Saxo VTS i ma tragiczną skrzynię.

 

Tak jak mi się te autko zawsze straszliwie podobało, tak od razu mi przeszło :wink:

Link to comment
Share on other sites

pali w mieście prawie tyle co GTek

a to GTeki palą teraz 10/100? :roll: A chyba, że to jest to "prawie" :wink:

 

ma tragiczną skrzynię.

mowa o ręcznej czy tej pseudo sportowej auto?

 

Pewnie jako auto "sportowe" to nie jest jakiś super hiper i pewnie Saxo jest lepsze, ale czy patrząc na to auto przez pryzmat szybszego auta miejskiego nadal

auto to kupa
:?:

 

To co innego do miasta, nietuzinkowego, dynamicznego, w tej cenie?

Link to comment
Share on other sites

Mini Cooper S
Niedźwiedź napisał/a:

To co innego do miasta, nietuzinkowego, dynamicznego, w tej cenie?

 

Mini Cooper S

tia...tylko z tą ceną to nie bardzo. Dodam, że chodzi o używkę.

 

jako małe zwinne, autko miejskie dawało radę...

no bo o to chodzi. Co by się fajnie tym parkowało i szybko pomiędzy centrami handlowymi jeździło. :wink:

Jak spalanie i awaryjność?

Link to comment
Share on other sites

To co innego do miasta, nietuzinkowego, dynamicznego, w tej cenie?

 

Twingo jest, taki jakieś usportowiony. Wczoraj w Galmoku, nawet fajnie gadał.

 

C2 VTSy miały chyba normalną skrzynię, a nie te łopatki.

Link to comment
Share on other sites

Jak spalanie i awaryjność?

 

Spalanie, wiadomo zależy od temperamentu kierowcy, ale dawał dużo radości, więc przymykałam na to oko :wink: - 12-15 l w mieście :razz:

 

Awaryjność: była to nówka, salonowa, ale w czasie całej 3 letniej eksploatacji, posypała się "jedynie" skrzynia biegów :roll:, nie mniej, nie bardziej awaryjny od innych aut :cool:

Link to comment
Share on other sites

C2 VTSy miały chyba normalną skrzynię, a nie te łopatki.

w VTR jest ten sonsodrive czy cośtam.

 

posypała się "jedynie" skrzynia biegów :roll:

uuuu....to nie fajnie. Drogo?

 

12-15 l w mieście :razz:

to faktycznie GTekowo przy założeniu lekkiej nogi w GTeku.

Link to comment
Share on other sites

vergette napisał/a:

posypała się "jedynie" skrzynia biegów

 

uuuu....to nie fajnie. Drogo?

 

Całe szczęście, że na gwarancji jeszcze :cool: kosztów nie znam, ale drugie 1,5 roku już był mocno dręczony i dlatego ta skrzynia nie ogarnęła :roll:

Link to comment
Share on other sites

tylko z tą ceną to nie bardzo

No nie wiedzialem ze one az tak traca na wartosci uzywke na alledrogo mozesz zanabyc juz miedzy 24-29tys

 

Twingo jest, taki jakieś usportowiony.

jest taki Twingo Sport 130 ps ale to od zeszlego roku produkowane wiec uzywka droga bedzie (nowka ok 60tys).

 

krist, prowadzacy nic o cenie nie wspominal wiec sie nie spinaj :cool:

 

A Miniaki (S) masz od 32tys z podejrzana historia do 100 tys :shock: z rownie podejrzana :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Polecam żelazko (vel szuki swift) sport - naprawdę porządny sprzęt ;)

Ja chętnie, ale się Jej nie podoba :-( No i drożej.

 

A Miniaki (S) masz od 32tys z podejrzana historia do 100 tys :shock: z rownie podejrzana :mrgreen:

no ale to nadal jest starzej i drożej. I do tego ...się nie podoba :roll:

 

Super sprawa, jeździć w kasku po mieście :twisted::lol: :razz:

Chyba tak, bo patrząc na fryzury niektórych Pań to one chcą mieć kask non-stop i to naturalny :lol:

Link to comment
Share on other sites

DNL, Ty swojego na nie-ASO serwisujesz? Ogarniają?

 

nie psuje sie, to raz, jak coś jest do zrobienia, to sie ucza, to dwa ;)

ogólnie trochę kulew leci spod samochodu, ale dają sobie radę ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...