Roman Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Dobry Od jakiegoś czasu po dłuższej jeździe zapala mi się check i gaśnie. Raz się zapali i pali dłuższą chwile, a czasami w ogóle nie zapala się. Połączyłem kostki i wyskoczył mi błąd, co to jest za błąd co padło? jak to dokładnie sprawdzić?? Samochód to legacy II 2.2 94r Dzięki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 A wystarczyło do FAQ zajrzeć :roll: http://www.troublecodes.net/Subaru/ 32 Oxygen sensor or circuit (no. 1, right side on SVX) Czyli sonda lambda. Jedź to sprawdzić do jakiegoś serwisu (ASO oczywiście :wink:) które dysponuje albo urządzeniem diagnostycznym będącym w stanie odczytać parametry rzeczywiste Twojego auta, lub po prostu posiadającego zwykły tester sondy lambda i umiejącego go użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekZ Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 32 Oxygen sensor Oxygen sensor inoperative czyli sonda lambda tu jest fajny link: http://www.legacycentral.org/library/li ... /codes.htm Pozdrawiam i powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 a czy w domowych warunkach da się to samemu sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 W domowych warunkach możesz sprawdzić czy wtyczka się nie wypięła ewentualnie czy któryś kabel nie jest urwany. Pracy samej sondy już niestety nie sprawdzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sammar Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 jak by co to mam taka sonde sprawna od 2.2 kombi 94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Złota łopata będzie moja. Odgrzewam temacik.Legacy II 2.2 1996 B+LPG. Przebieg 333666 :evilgrin: kmDzisiaj na trasie siostrze kilka razy zapalał się check (jechała na benzynie) i auto muliło. Po chwili gasł i auto przestawało mulić. Wymrugałem błąd 32.Auto czasem robi tzw. kangury na niskich obrotach jak doda mocno się gazu, ale nie zawsze. Po za tym mam wrażenie że za dużo pali, bo nawet 11-12 litrów benzyny na trasie przy średniej prędkości około 100km/h a 12-14 litrów w mieście bez ciśnięcia.Gazu pali z 12-14 na trasie i z 16 po mieście. Siostra dynamicznie nie jeździ. Impreza 2.0 tyle nie paliła przy mojej ciężkiej nodze Dobrze odczytałem, że jest to błąd sondy? Może coś innego może być przyczyną i sonda wariuje?Tydzień temu przerobiłem kolektor na tzw bulgota, ale nie było żadnej zmiany w pracy silnika(mulenia itp.) Wysokie spalanie jest od zakupu czyli od grudnia. Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się