Roman Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Dobry Od jakiegoś czasu po dłuższej jeździe zapala mi się check i gaśnie. Raz się zapali i pali dłuższą chwile, a czasami w ogóle nie zapala się. Połączyłem kostki i wyskoczył mi błąd, co to jest za błąd co padło? jak to dokładnie sprawdzić?? Samochód to legacy II 2.2 94r Dzięki i pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 A wystarczyło do FAQ zajrzeć :roll: http://www.troublecodes.net/Subaru/ 32 Oxygen sensor or circuit (no. 1, right side on SVX) Czyli sonda lambda. Jedź to sprawdzić do jakiegoś serwisu (ASO oczywiście :wink:) które dysponuje albo urządzeniem diagnostycznym będącym w stanie odczytać parametry rzeczywiste Twojego auta, lub po prostu posiadającego zwykły tester sondy lambda i umiejącego go użyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArekZ Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 32 Oxygen sensor Oxygen sensor inoperative czyli sonda lambda tu jest fajny link: http://www.legacycentral.org/library/li ... /codes.htm Pozdrawiam i powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 a czy w domowych warunkach da się to samemu sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 W domowych warunkach możesz sprawdzić czy wtyczka się nie wypięła ewentualnie czy któryś kabel nie jest urwany. Pracy samej sondy już niestety nie sprawdzisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammar Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 jak by co to mam taka sonde sprawna od 2.2 kombi 94 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Złota łopata będzie moja. Odgrzewam temacik.Legacy II 2.2 1996 B+LPG. Przebieg 333666 :evilgrin: kmDzisiaj na trasie siostrze kilka razy zapalał się check (jechała na benzynie) i auto muliło. Po chwili gasł i auto przestawało mulić. Wymrugałem błąd 32.Auto czasem robi tzw. kangury na niskich obrotach jak doda mocno się gazu, ale nie zawsze. Po za tym mam wrażenie że za dużo pali, bo nawet 11-12 litrów benzyny na trasie przy średniej prędkości około 100km/h a 12-14 litrów w mieście bez ciśnięcia.Gazu pali z 12-14 na trasie i z 16 po mieście. Siostra dynamicznie nie jeździ. Impreza 2.0 tyle nie paliła przy mojej ciężkiej nodze Dobrze odczytałem, że jest to błąd sondy? Może coś innego może być przyczyną i sonda wariuje?Tydzień temu przerobiłem kolektor na tzw bulgota, ale nie było żadnej zmiany w pracy silnika(mulenia itp.) Wysokie spalanie jest od zakupu czyli od grudnia. Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Wysłane z mojego mądrego telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now