marcinwrxsti Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Przewertowałem forum i dowiedziałem się , że na czujnik temp. oleju jest specjalne miejsce. Ja mam go zainstalowanego za pomocą podkładki przy filtrze oleju. Po lekturze forum rozumiem, że jest to złe miejsce. Czy mam to zmieniać? Jaka może być różnica we wskazaniach zegara - wyższa teperatura, czy niższa niż w rzeczywsitosci? Pozdrawiam :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Przewertowałem forum i dowiedziałem się , że na czujnik temp. oleju jest specjalne miejsce. Ja mam go zainstalowanego za pomocą podkładki przy filtrze oleju. Po lekturze forum rozumiem, że jest to złe miejsce.Czy mam to zmieniać? Jaka może być różnica we wskazaniach zegara - wyższa teperatura, czy niższa niż w rzeczywsitosci? Pozdrawiam :smile: zamontuj w boku, teraz temp pokazywana jest nizsza niz w rzeczywistosci. W bloku pod IC jest korek zadslepiajacy na imbus, w jego miejsce wkrecasz przejsciowke i do tego czujnik temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Marcin, najprościej zamontować go w korku spustowym w misce, i chyba najmniej tam przekłamuje rzeczywistą temperaturę oleju :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Dzięki :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Marcin, najprościej zamontować go w korku spustowym w misce, i chyba najmniej tam przekłamuje rzeczywistą temperaturę oleju Problem w tym, że przy każdej zmianie oleju tj. odkręcaniu korka czujnik się ukręca. Poza tym czujnik wkręcony w blok pokazuje według mnie bardziej realną temperaturę - olej na dnie miski według mnie ma niższą temperaturę, niż w bloku :roll:. Nie to, że chcę tu polemizować z emotorsportem, bo on na pewno o subaru wie więcej ode mnie , ale jednak mimo wszystko zamontowałbym w bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Napisałem: NAJPROŚCIEJ, nie najlepiej.... chociaż lepiej niż pod filtrem oleju, jak dotąd... :smile: zgadzam się w pełni z Przemkiem, który wie tyle samo com ja lub więcej na temat Subaru, tylko udaje skromnego....że w bloku jest lepiej, tylko nie najprościej.... :smile: [ Dodano: Sro Paź 07, 2009 5:44 pm ] I chyba czas na pomuki dla komancza i Przemqa.... :grin: panie Marcinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 emotorsport, a to przepraszam. Nadinterpretowałem Twoją wypowiedź . :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Możesz też w lewej głowicy-Foto baj Carfit & Corporation: Musisz podnieść auto, zdjąć osłonę i trochę się nagimnastykować z przedłużkami, ale da radę. Dobrze jest też zdjąc lewe koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Możesz też w lewej głowicy: Obrazek Musisz podnieść auto, zdjąć osłonę i trochę się nagimnastykować z przedłużkami, ale da radę. Dobrze jest też zdjąc lewe koło. AZTEC a za prawa autorskie do wykorzystywania mojego zdjęcia zapłacileś :?: :wink: . A tak serio to to miejsce jest idealne i z punktu dokładności temp i łatwego monatażu :cool: . Zamontowanie czujnika w korku spustowym jest totalnym bezsensem, róznica wynosi ok 15st. , po za tym jest przy tym wiecej pracy i kłopotu :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Zamontowanie czujnika w korku spustowym jest totalnym bezsensem, róznica wynosi ok 15st. , po za tym jest przy tym wiecej pracy i kłopotu :cool: O to to! O tym właśnie mówiłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 :arrow: Edwin Obiecuję, że to się już więcej nie powtórzy Stosownie wyedytowałem posta. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Dziękuję, kartki z podziękowaniami wysłane :grin: :grin: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 po za tym jest przy tym wiecej pracy i kłopotu mam w jednym aucie czujnik w korku i nie widzę różnicy, ale skoro carfit tak mówi, to nie dyskutuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się