michal Opublikowano 26 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 w s4 można na tyle przyspieszyć zapłon że dzięki elfowi "odnajduje się" 100-150 KM w porównaniu do zwykłaj 98. I to jest piekne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 A paliwo lotnicze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 A paliwo lotnicze? Papieroski, wódeczka, paliwo rakietowe Na takim to daleko nie zajedzie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Konkurentam Marcina w tegorocznym sezonie z pewnoscia bedzie Impreza STi Pentagram przygotowywana w firmie PromotoR. Poki co auto legitymuje sie moca o wspolczynniku 300KM z litra pojemnosci skokowej! Wkrotce planowany jest montaz systemu podtelnku azotu direct port. Ponizej kilka fotek: bez sensu ile to auto będzie robiło rocznie km? cóż, wyrzucać w błoto pięniądze to nie sztuka kangury mają lepszą imprezkę w reichu jest sobie truck, gm jakiś wielka paka, robi 13s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 A paliwo lotnicze? Paliwo lotnicze jest "suchym" paliwem i nie nadaje sie do codziennej jazdy. Natomiast na wyscig jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Paliwo lotnicze jest "suchym" paliwem i nie nadaje sie do codziennej jazdy. Natomiast na wyscig jest jak najbardziej ok. Możesz to jakoś rzeczowo rozwinąć? Czy to zasłyszana opinia? Coto znaczy że coś jest "suche"? I o jakim paliwie lotniczym mowa? Benzyna do tłokowych silników lotniczych typu AVGAZ czy moze nafta do turbinowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 lepsze paliwo to elf turbo boost - ok.120 okt, cena ta sama co dopuszczonego do rajdów elf turbo max ok.100 okt, w s4 można na tyle przyspieszyć zapłon że dzięki elfowi "odnajduje się" 100-150 KM w porównaniu do zwykłaj 98. OZ od zeszłego sezonu dostępne jest Elf Turbo Rallye czy jakoś tak. Jeszcze większe LO i MA homologację FIA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Paliwo lotnicze jest "suchym" paliwem i nie nadaje sie do codziennej jazdy. Natomiast na wyscig jest jak najbardziej ok. Możesz to jakoś rzeczowo rozwinąć? Czy to zasłyszana opinia? Coto znaczy że coś jest "suche"? I o jakim paliwie lotniczym mowa? Benzyna do tłokowych silników lotniczych typu AVGAZ czy moze nafta do turbinowych? Np. Avgas 100LL... suche (nie jestem chemikiem) nie ma takich własciwosci smarnych, a paliwo niejako smaruje pewne elementy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Avgas 100okt nadaje się na zawody ale nie do codziennej jazdy, jest przeznaczone do samolotów tłokowych, chodzi bardziej o jego czystość i odporność na zmienne warunki ciśnieniowo-temperaturowe niz jakies niezwykłe właściwości, silniki w samolotach kręcą sie mniej więcej do 2500 obrotów, mają moc ok. 100-150 km, muszą być niezawodne a nie wyjątkowo mocne, poza tym niektóre mają zmienny skok śmigła (coś w stylu mini skrzyni biegów), i tak można jeszcze długo ... dla ciekawych napiszę jeszcze, że większość używanych w Polsce małych samolotów (Cessna) ma silniki typu bokser , czterocylindrowe N/A ale są też takie z kompresorem (wtedy ok.240-300KM), najfajniejsza jest nowa generacja turbodiesli (to nowy wynalazek w lotnictwie cywilnym), palą mniej niż auta, lecą dosłownie na oparach (np. 5l przy 180km/h) zasięg bez tankowania to ponad 2000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 silniki w samolotach kręcą sie mniej więcej do 2500 obrotów, mają moc ok. 100-150 km, muszą być niezawodne a nie wyjątkowo mocne, poza tym niektóre mają zmienny skok śmigła (coś w stylu mini skrzyni biegów), i tak można jeszcze długo ... Wiesz bywały i takie co kręciły się całkiem spiro i miały po 2500KM i układ V16 np ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 pewnie tak tylko więcej czasu spędzały w warsztacie niż w powietrzu, duże tłokowe to przeżytek, wyparły je odrzutowe (tańsze i bezpieczniejsze), tu akurat moc ma dużo mniejsze znaczenie bo jest więcej możliwości niż przy czterech kółkach przede wszystkim nie ma korków sorki za o/t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 wow, ja z tym lotniczym to zartowalem :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 he he ;-) TJ - jak widzisz chlopaki z widzy lotniczej wykazali sie jedynie slusznie - celujaco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 a paliwo niejako smaruje pewne elementy silnika Opowiadaj. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 O ile wiem to nieźle wysmarowuje mój portfel z baknotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 a paliwo niejako smaruje pewne elementy silnika Opowiadaj. r. Zasadniczo moge opowiedziec o pompie paliwa Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.