Mike.l Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Witajcie moze mi ktos pomoze jest tak ze jak w 1 biegu przyspieszam to cisnienie turbiny jest tylko 0,6 i czuje ze jest slaby :?: w 2 biegu cisnienie turbiny jest 0,8 i lepiej idze :?: w pozostalych biegach jest normalne cisnienie turbiny 0,9 i ladnie przyspiesza co to moze byc :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Mike.l, to jest normalne. Nie masz się czym martwić. Zawsze seryjnie ciśnienie doładowania jest niższe na niższych biegach i wyższe na wyższych biegach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 ale tego jak mi sie kojazy to niebylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 A jak było wcześniej? To co napisałeś wygląda zupełnie prawidłowo - przyrost mocy i momentu jest stopniowany na poszczególnych biegach. Na I biegu nigdy nie osiągniesz pełnego doładowania bo tak jest zaprogramowany ECU. Maksymalne ciśnienie doładowania sprawdza się na IV lub V biegu i u Ciebie jest prawidłowe czyli 0,9 bara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 ja mialem w kazdym biegu 0,9 bar! tak mi sie kojazy! tez czuje ze w 1 biegu slabszy jest?! jak jest jak mowisz to jusz w 2 biegu powinien miec pelna moc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Żeby silnik osiągnął maksymalne doładowanie potrzebne jest obciążenie. Na pierwszych biegach jest za małe. Sprawdź ciśnienie doładowania na biegu jałowym tzn. na luzie, wtedy nie ma prawie w ogóle obciążenia, a co za tym idzie tak samo boostu. Jest za mała energia spalin aby rozkręcić turbinę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Mike.l, źle Ci się kojarzy - jest OK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 rozumie! jest mozliwe ze jakis senzor zauwazyl nieprawidlowe spalanie i tak chroni motor ze zmienia zaplon i nie dopuszcza pelnego cisnienia na niskich biegach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Mike.l, a zapalił Ci się CHECK ENGINE? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 No to czujniki nie czują nic niepokojącego - nie kombinuj bo przekombinujesz :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Ciepło jest ostatnio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 rozumie!jest mozliwe ze jakis senzor zauwazyl nieprawidlowe spalanie i tak chroni motor ze zmienia zaplon i nie dopuszcza pelnego cisnienia na niskich biegach? gdyby auto przeszlo w stan awaryjny to turbina nie pompowalaby pelnym gwizdem, sprawdz poznym wieczorem a najlepiej w nocy jak auto przyspiesza i jak zachowuje sie wskaznik doladowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 hyba wiem co jest ostatnio wyciaglem tlumik co jest w blotniku ktory idzie do filtra powietrza i zasysal powietrze z blotnika. mierzylem temperature w blotniku i wyszlo nie cale 60 stopni na postoju. wlozylem ten tlumnik spowrotem i jutro bede widzial czy sie cos zmieni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Tłumik w błotniku powiadasz...taaaaa No dobra skoro wiesz lepiej to powodzenia (litości... :roll: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 hyba wiem co jest ostatnio wyciaglem tlumik co jest w blotniku ktory idzie do filtra powietrza i zasysal powietrze z blotnika. mierzylem temperature w blotniku i wyszlo nie cale 60 stopni na postoju. wlozylem ten tlumnik spowrotem i jutro bede widzial czy sie cos zmieni :?: czy ktoś może mi wyjaśnić, o co biega??? tłumik szmerów cyckania...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 emotorsport, kolega Mike.l prosi nas o pomoc ale gdy mu jej udzielamy i grzecznie piszemy co i jak to uważa że wie lepiej i zaczyna rozbierać auto w poszukiwaniu nieistnieniejącej usterki Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 emotorsport, kolega Mike.l prosi nas o pomoc ale gdy mu jej udzielamy i grzecznie piszemy co i jak to uważa że wie lepiej i zaczyna rozbierać auto w poszukiwaniu nieistnieniejącej usterki Kruku, jesteś w błędzie , jeżeli nasz kolega dojrzał gdzieś tę usterkę, swoim mędrca szkiełkiem i okiem, to chyba jasne, że musi ją zdekonspirować, obnażyć, upokorzyć i zabić.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 No jak tak dalej będzie swoim szkiełkiem i okiem poszukiwał tej usterki i słuchał innych to obawiam się że może obnażnyć, upokorzyć i zabić ten wyjątkowy sprawny jeszcze egzemplarz Imprezy WRX...mam napad altruizmu i staram się ratować to auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 to co wybudowalem jest resonator tak to wyglada http://img8.imageshack.us/i/resonatorv.jpg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Może czerpie teraz gorące powietrze z komory silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Mike.l, widzę że masz problemy z ortografią i składnią ale masz też napisane że jesteś z Wiednia więc może słabo z Polskim - chciałbym się upewnić że rozumiesz to co do Ciebie piszę od początku tego wątku. Jeśli rozumiesz to zechciej posłuchać moich i kolegów rad i przestań naprawiać swoje auto bo nic dobrego z tego nie będzie. Dziękuję PS. puszka którą wymontowałeś pełni kilka funkcji m.in. izoluje gorące powietrze w komorze silnika od dolotu i zasysa je z błotnika. W stojącym aucie latem na słońcu normalne jest że w błotniku jest 60st. - jak jedziesz jest dużo mniej. W komorze silnika jest za to ok.100st. więc teraz jak wymontowałeś rezonator to odizoluj czymś przestrzeń błotnika od komory silnika albo zamontuj go z powrotem bo tylko pogarszasz sprawę. Na temat tego co ma rezonator do ciśnienia doładowania nie będę pisał bo i tak nie zrozumiesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 to co wybudowalem jest resonator tak to wyglada http://img8.imageshack.us/i/resonatorv.jpg/ może to i jest rezonator, czyli po polsku tłumik szmerów ssania, ale zabierz od niego łapy, włóż je gdzie indziej, i nie będzie Ci się nic psuło.... a jak Cię swędzi, to się podrap, ale z daleka od WRXa..... a teraz dla Kruka i dla mnie po pomuku... i daj Hogiemu, żeby nas nie podkapował.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike.l Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 HOGI tesz tak mysle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 HOGI tesz tak mysle :shock: :neutral: :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now