Jump to content

problem z cisnieniem


Mike.l
 Share

Recommended Posts

Witajcie

 

moze mi ktos pomoze

jest tak ze jak w 1 biegu przyspieszam to cisnienie turbiny jest tylko 0,6 i czuje ze jest slaby :?:

w 2 biegu cisnienie turbiny jest 0,8 i lepiej idze :?:

w pozostalych biegach jest normalne cisnienie turbiny 0,9 i ladnie przyspiesza

co to moze byc :?:

Link to comment
Share on other sites

Mike.l, to jest normalne. Nie masz się czym martwić. Zawsze seryjnie ciśnienie doładowania jest niższe na niższych biegach i wyższe na wyższych biegach.

Link to comment
Share on other sites

A jak było wcześniej? To co napisałeś wygląda zupełnie prawidłowo - przyrost mocy i momentu jest stopniowany na poszczególnych biegach. Na I biegu nigdy nie osiągniesz pełnego doładowania bo tak jest zaprogramowany ECU. Maksymalne ciśnienie doładowania sprawdza się na IV lub V biegu i u Ciebie jest prawidłowe czyli 0,9 bara.

Link to comment
Share on other sites

Żeby silnik osiągnął maksymalne doładowanie potrzebne jest obciążenie. Na pierwszych biegach jest za małe. Sprawdź ciśnienie doładowania na biegu jałowym tzn. na luzie, wtedy nie ma prawie w ogóle obciążenia, a co za tym idzie tak samo boostu. Jest za mała energia spalin aby rozkręcić turbinę

Link to comment
Share on other sites

No to czujniki nie czują nic niepokojącego - nie kombinuj bo przekombinujesz :wink:

Link to comment
Share on other sites

rozumie!

jest mozliwe ze jakis senzor zauwazyl nieprawidlowe spalanie i tak chroni motor ze zmienia zaplon i nie dopuszcza pelnego cisnienia na niskich biegach?

 

gdyby auto przeszlo w stan awaryjny to turbina nie pompowalaby pelnym gwizdem, sprawdz poznym wieczorem a najlepiej w nocy jak auto przyspiesza i jak zachowuje sie wskaznik doladowania

Link to comment
Share on other sites

hyba wiem co jest :idea:

ostatnio wyciaglem tlumik co jest w blotniku ktory idzie do filtra powietrza i zasysal powietrze z blotnika.

mierzylem temperature w blotniku i wyszlo nie cale 60 stopni na postoju.

wlozylem ten tlumnik spowrotem i jutro bede widzial czy sie cos zmieni

Link to comment
Share on other sites

Tłumik w błotniku powiadasz...taaaaa :lol: No dobra skoro wiesz lepiej to powodzenia :mrgreen: (litości... :roll: )

Link to comment
Share on other sites

hyba wiem co jest :idea:

ostatnio wyciaglem tlumik co jest w blotniku ktory idzie do filtra powietrza i zasysal powietrze z blotnika.

mierzylem temperature w blotniku i wyszlo nie cale 60 stopni na postoju.

wlozylem ten tlumnik spowrotem i jutro bede widzial czy sie cos zmieni

 

:?:

 

czy ktoś może mi wyjaśnić, o co biega??? tłumik szmerów cyckania...? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

emotorsport, kolega Mike.l prosi nas o pomoc ale gdy mu jej udzielamy i grzecznie piszemy co i jak to uważa że wie lepiej i zaczyna rozbierać auto w poszukiwaniu nieistnieniejącej usterki :lol:

Link to comment
Share on other sites

emotorsport, kolega Mike.l prosi nas o pomoc ale gdy mu jej udzielamy i grzecznie piszemy co i jak to uważa że wie lepiej i zaczyna rozbierać auto w poszukiwaniu nieistnieniejącej usterki :lol:

 

Kruku, jesteś w błędzie :mrgreen: , jeżeli nasz kolega dojrzał gdzieś tę usterkę, swoim mędrca szkiełkiem i okiem, to chyba jasne, że musi ją zdekonspirować, obnażyć, upokorzyć i zabić.... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

No jak tak dalej będzie swoim szkiełkiem i okiem poszukiwał tej usterki i słuchał innych to obawiam się że może obnażnyć, upokorzyć i zabić ten wyjątkowy sprawny jeszcze egzemplarz Imprezy WRX...mam napad altruizmu i staram się ratować to auto :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mike.l, widzę że masz problemy z ortografią i składnią ale masz też napisane że jesteś z Wiednia więc może słabo z Polskim - chciałbym się upewnić że rozumiesz to co do Ciebie piszę od początku tego wątku. Jeśli rozumiesz to zechciej posłuchać moich i kolegów rad i przestań naprawiać swoje auto bo nic dobrego z tego nie będzie. Dziękuję

 

PS. puszka którą wymontowałeś pełni kilka funkcji m.in. izoluje gorące powietrze w komorze silnika od dolotu i zasysa je z błotnika. W stojącym aucie latem na słońcu normalne jest że w błotniku jest 60st. - jak jedziesz jest dużo mniej. W komorze silnika jest za to ok.100st. więc teraz jak wymontowałeś rezonator to odizoluj czymś przestrzeń błotnika od komory silnika albo zamontuj go z powrotem bo tylko pogarszasz sprawę. Na temat tego co ma rezonator do ciśnienia doładowania nie będę pisał bo i tak nie zrozumiesz.

Link to comment
Share on other sites

to co wybudowalem jest resonator

 

tak to wyglada

http://img8.imageshack.us/i/resonatorv.jpg/

 

może to i jest rezonator, czyli po polsku tłumik szmerów ssania, ale zabierz od niego łapy, włóż je gdzie indziej, i nie będzie Ci się nic psuło.... :lol: a jak Cię swędzi, to się podrap, ale z daleka od WRXa..... :lol: a teraz dla Kruka i dla mnie po pomuku... :lol: i daj Hogiemu, żeby nas nie podkapował.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...