Mike.l Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witajcie moze mi ktos pomoze jest tak ze jak w 1 biegu przyspieszam to cisnienie turbiny jest tylko 0,6 i czuje ze jest slaby :?: w 2 biegu cisnienie turbiny jest 0,8 i lepiej idze :?: w pozostalych biegach jest normalne cisnienie turbiny 0,9 i ladnie przyspiesza co to moze byc :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mike.l, to jest normalne. Nie masz się czym martwić. Zawsze seryjnie ciśnienie doładowania jest niższe na niższych biegach i wyższe na wyższych biegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ale tego jak mi sie kojazy to niebylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 A jak było wcześniej? To co napisałeś wygląda zupełnie prawidłowo - przyrost mocy i momentu jest stopniowany na poszczególnych biegach. Na I biegu nigdy nie osiągniesz pełnego doładowania bo tak jest zaprogramowany ECU. Maksymalne ciśnienie doładowania sprawdza się na IV lub V biegu i u Ciebie jest prawidłowe czyli 0,9 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ja mialem w kazdym biegu 0,9 bar! tak mi sie kojazy! tez czuje ze w 1 biegu slabszy jest?! jak jest jak mowisz to jusz w 2 biegu powinien miec pelna moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Żeby silnik osiągnął maksymalne doładowanie potrzebne jest obciążenie. Na pierwszych biegach jest za małe. Sprawdź ciśnienie doładowania na biegu jałowym tzn. na luzie, wtedy nie ma prawie w ogóle obciążenia, a co za tym idzie tak samo boostu. Jest za mała energia spalin aby rozkręcić turbinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mike.l, źle Ci się kojarzy - jest OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 rozumie! jest mozliwe ze jakis senzor zauwazyl nieprawidlowe spalanie i tak chroni motor ze zmienia zaplon i nie dopuszcza pelnego cisnienia na niskich biegach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mike.l, a zapalił Ci się CHECK ENGINE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 No to czujniki nie czują nic niepokojącego - nie kombinuj bo przekombinujesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ciepło jest ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 rozumie!jest mozliwe ze jakis senzor zauwazyl nieprawidlowe spalanie i tak chroni motor ze zmienia zaplon i nie dopuszcza pelnego cisnienia na niskich biegach? gdyby auto przeszlo w stan awaryjny to turbina nie pompowalaby pelnym gwizdem, sprawdz poznym wieczorem a najlepiej w nocy jak auto przyspiesza i jak zachowuje sie wskaznik doladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 hyba wiem co jest ostatnio wyciaglem tlumik co jest w blotniku ktory idzie do filtra powietrza i zasysal powietrze z blotnika. mierzylem temperature w blotniku i wyszlo nie cale 60 stopni na postoju. wlozylem ten tlumnik spowrotem i jutro bede widzial czy sie cos zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Tłumik w błotniku powiadasz...taaaaa No dobra skoro wiesz lepiej to powodzenia (litości... :roll: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 hyba wiem co jest ostatnio wyciaglem tlumik co jest w blotniku ktory idzie do filtra powietrza i zasysal powietrze z blotnika. mierzylem temperature w blotniku i wyszlo nie cale 60 stopni na postoju. wlozylem ten tlumnik spowrotem i jutro bede widzial czy sie cos zmieni :?: czy ktoś może mi wyjaśnić, o co biega??? tłumik szmerów cyckania...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 emotorsport, kolega Mike.l prosi nas o pomoc ale gdy mu jej udzielamy i grzecznie piszemy co i jak to uważa że wie lepiej i zaczyna rozbierać auto w poszukiwaniu nieistnieniejącej usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 emotorsport, kolega Mike.l prosi nas o pomoc ale gdy mu jej udzielamy i grzecznie piszemy co i jak to uważa że wie lepiej i zaczyna rozbierać auto w poszukiwaniu nieistnieniejącej usterki Kruku, jesteś w błędzie , jeżeli nasz kolega dojrzał gdzieś tę usterkę, swoim mędrca szkiełkiem i okiem, to chyba jasne, że musi ją zdekonspirować, obnażyć, upokorzyć i zabić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No jak tak dalej będzie swoim szkiełkiem i okiem poszukiwał tej usterki i słuchał innych to obawiam się że może obnażnyć, upokorzyć i zabić ten wyjątkowy sprawny jeszcze egzemplarz Imprezy WRX...mam napad altruizmu i staram się ratować to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 to co wybudowalem jest resonator tak to wyglada http://img8.imageshack.us/i/resonatorv.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Może czerpie teraz gorące powietrze z komory silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Mike.l, widzę że masz problemy z ortografią i składnią ale masz też napisane że jesteś z Wiednia więc może słabo z Polskim - chciałbym się upewnić że rozumiesz to co do Ciebie piszę od początku tego wątku. Jeśli rozumiesz to zechciej posłuchać moich i kolegów rad i przestań naprawiać swoje auto bo nic dobrego z tego nie będzie. Dziękuję PS. puszka którą wymontowałeś pełni kilka funkcji m.in. izoluje gorące powietrze w komorze silnika od dolotu i zasysa je z błotnika. W stojącym aucie latem na słońcu normalne jest że w błotniku jest 60st. - jak jedziesz jest dużo mniej. W komorze silnika jest za to ok.100st. więc teraz jak wymontowałeś rezonator to odizoluj czymś przestrzeń błotnika od komory silnika albo zamontuj go z powrotem bo tylko pogarszasz sprawę. Na temat tego co ma rezonator do ciśnienia doładowania nie będę pisał bo i tak nie zrozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 to co wybudowalem jest resonator tak to wyglada http://img8.imageshack.us/i/resonatorv.jpg/ może to i jest rezonator, czyli po polsku tłumik szmerów ssania, ale zabierz od niego łapy, włóż je gdzie indziej, i nie będzie Ci się nic psuło.... a jak Cię swędzi, to się podrap, ale z daleka od WRXa..... a teraz dla Kruka i dla mnie po pomuku... i daj Hogiemu, żeby nas nie podkapował.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike.l Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 HOGI tesz tak mysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 HOGI tesz tak mysle :shock: :neutral: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się