Skocz do zawartości

Zawieszenie w WRX US spec.


m.adam

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce zakladac nowego watku bo ten sie idealnie do tego nadaje

CZy WRX spec US 2003 stoim jakby dziobem do gory czy to przypadlosc tylko kombi czy sedan tez tak ma? Czy tak powinno byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m.adam, ja tylko ze swojej strony dorzucę, że AGXy są faktycznie niezłe, moim zdaniem warto. Na pierwszym stopniu to coś jak seria, może ciut ciut bardziej miękko nawet, ale jeżeli ktoś myśli o dorzuceniu twardszych i niższych sprężyn + stabilizatorów, to ostatecznie chyba będzie porównywalnie, albo ciut bardziej twardo. Czyli już jest dobrze :wink: Na początku jeździłem na ustawieniu 2 i było to jak dla mnie idealne ustawienie na ulicę. Trochę gorszy komfort, ale prowadzenie super. Resztę zawiasu mam póki co seryjną, ale za to opony 225/40R18, więc pewnie na 16 albo 17 cali będzie lepiej z komfortem. Wyższe ustawienia czyli 3 i 4 to już chyba nie do użytku na co dzień, ale nie znaczy to, że nie przydatne :twisted: No i ponoć na tych amorkach można auto bardziej obniżyć, niż na serii. Ja polecam, bo z drugiej strony pamiętajmy, że ceny raczej idą w górę wszędzie i również gwinty, inne modele KYB, ale też seryjne amorki są już teraz też droższe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zakladac nowego watku bo ten sie idealnie do tego nadaje

CZy WRX spec US 2003 stoim jakby dziobem do gory czy to przypadlosc tylko kombi czy sedan tez tak ma? Czy tak powinno byc?

 

U mnie w WRX US Spec 04 kombi jest podobnie. Tył siedzi, troche mnie to denerwuje.

Może to przypadłość Us Spec bo w EU jakos tego nie zauważyłem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazlem w szukajce, nie znalazlem w kilkunastu poprzednich stronach a i tak podlacze sie pod ten topic.

 

Jaka jest roznica w szerokosci ( w cm) WRX sedan i kombi?

Czym roznia sie te dwa rodzaje wersji, czy diabel tkwi w polosiach w jednych dluzsze w drugim krotsze czy roznica jest w felgach 7' i 7,5' jak to jest?

C8326469_2.jpg

 

560-LIVE_p0123_23d2lando.standalone.prod_affiliate.11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazlem w szukajce, nie znalazlem w kilkunastu poprzednich stronach a i tak podlacze sie pod ten topic.

 

Jaka jest roznica w szerokosci ( w cm) WRX sedan i kombi? (...)

to zalezy od rocznika...

 

dane techniczne new-age WRX'ow, co prawda dotyczace EDM WRX (pochodzace z broszur na rynek DE)

 

MY'01-02 (szerokosc, rozstaw przod, rozstaw tyl)

sedan: 1730mm, 1485mm, 1480mm

kombi: 1695mm, 1465mm, 1455mm

 

MY'03-05

sedan: 1740mm, 1485mm, 1475mm

kombi: 1695mm, 1465mm, 1455mm

 

MY'06-07

sedan: 1740mm, 1485mm, 1480mm

kombi: 1695mm, 1465mm, 1455mm

 

ok, wiemy, ze nadkola w sedanie i kombi sa rozne, ale wiemy tez, ze felgi i ogumienie sa identyczne (wszystkie europejskie WRX'y, poza Lanosem, z fabryki mialy 7x17 ET55 + 215/45-R17), tak wiec skad te roznice w rozstawach :?:

 

tez jestem ciekaw...

 

 

p.s. oplacaly sie te roznice techniczne w sensie ujednoliconej produkcji? :roll:

ciekwe, dlaczego FHI zrezygnowalo z takiego rozwiazania jak w przypadku pierwszej generacji Imprezy, kiedy to sedan i kombi mialy nie tylko identyczna szerokosc, ale (chyba) tez i identyczne rozstawy przod/tyl... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz posklejać to co w całości pozostało do kupy

 

:grin: nie to zdjecia pogladowe hahhaha

 

eddie_gt4, bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz.

czyli co poloski dluzsze o ok 3,5 cm - 4,5 cm ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jako że coraz bardziej zbliżam się do usprawnienie zawieszenia, chciałbym poprosić o opinie.

Amorki KYB AGX + spręzyny Eibach + rozpórka przednia i tylnia Whiteline + przedni i tylni stabilizator Whiteline - dostałem taką ofertę na zawieszke. Czy jest to zestaw OK, dla osoby po prostu przemieszczającej się szybko (bez żadnych rajdów i wyścigów, bo to mnie nie ciągnie) po mieście i w trasie? Wiem że AGX i Eibachy polecacie, a co z resztą tego zestawu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeśli mogę dorzucić coś od siebie to warto przemyśleć aż tak daleko idące zmiany/koszty jeśli auto ma być używane cywilnie.

Ja wstawiłem AGX i zostawiłem sprężyny seryjne. Do tego wszystkie gumy wahacza przednie Power Flex, nowe łączniki stabilizatorów seryjne + gumy Power Flex oraz gumy przekładni Power Flex. Całość trochę kosztowała ale zmian jest kolosalna. Nawet na ustawieniach "2" to całkiem inne auto. Trzymanie na zakrętach, precyzja układu kierowniczego o niebo lepsza. Auto jest sztywne ale sprężyste. bardzo przyjemne do codziennej jazdy a jak ktoś chce poszaleć można podkręcić przód. Niestety na razie tylko przód ponieważ aby dostać się do tyłu trzeba ściągać kanapę. Ale trwają prace twórcze nad rozwiązaniem tego problemu.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...