m.adam Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 C... odpowiedział. Faktycznie ceny poszły w górę. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Nie chce zakladac nowego watku bo ten sie idealnie do tego nadaje CZy WRX spec US 2003 stoim jakby dziobem do gory czy to przypadlosc tylko kombi czy sedan tez tak ma? Czy tak powinno byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Mój WRX stoi normalnie, równo. Przód nie jest uniesiony. Tylko chciałbym go obniżyć. Czy zawieszka od STI jest troszkę niższa od normalnego w WRX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Mój WRX stoi normalnie, równo. Przód nie jest uniesiony. Tylko chciałbym go obniżyć. Czy zawieszka od STI jest troszkę niższa od normalnego w WRX? według specyfikacji STI ma taki sam prześwit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 m.adam, ja tylko ze swojej strony dorzucę, że AGXy są faktycznie niezłe, moim zdaniem warto. Na pierwszym stopniu to coś jak seria, może ciut ciut bardziej miękko nawet, ale jeżeli ktoś myśli o dorzuceniu twardszych i niższych sprężyn + stabilizatorów, to ostatecznie chyba będzie porównywalnie, albo ciut bardziej twardo. Czyli już jest dobrze :wink: Na początku jeździłem na ustawieniu 2 i było to jak dla mnie idealne ustawienie na ulicę. Trochę gorszy komfort, ale prowadzenie super. Resztę zawiasu mam póki co seryjną, ale za to opony 225/40R18, więc pewnie na 16 albo 17 cali będzie lepiej z komfortem. Wyższe ustawienia czyli 3 i 4 to już chyba nie do użytku na co dzień, ale nie znaczy to, że nie przydatne No i ponoć na tych amorkach można auto bardziej obniżyć, niż na serii. Ja polecam, bo z drugiej strony pamiętajmy, że ceny raczej idą w górę wszędzie i również gwinty, inne modele KYB, ale też seryjne amorki są już teraz też droższe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Nie chce zakladac nowego watku bo ten sie idealnie do tego nadajeCZy WRX spec US 2003 stoim jakby dziobem do gory czy to przypadlosc tylko kombi czy sedan tez tak ma? Czy tak powinno byc? U mnie w WRX US Spec 04 kombi jest podobnie. Tył siedzi, troche mnie to denerwuje. Może to przypadłość Us Spec bo w EU jakos tego nie zauważyłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 no i jestem po pierwszych krótkich testach efektów zmian. jak dla mnie rewelacja. po urlopie muszę pobawić się ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Nie znalazlem w szukajce, nie znalazlem w kilkunastu poprzednich stronach a i tak podlacze sie pod ten topic. Jaka jest roznica w szerokosci ( w cm) WRX sedan i kombi? Czym roznia sie te dwa rodzaje wersji, czy diabel tkwi w polosiach w jednych dluzsze w drugim krotsze czy roznica jest w felgach 7' i 7,5' jak to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Chcesz posklejać to co w całości pozostało do kupy :?: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Nie znalazlem w szukajce, nie znalazlem w kilkunastu poprzednich stronach a i tak podlacze sie pod ten topic. Jaka jest roznica w szerokosci ( w cm) WRX sedan i kombi? (...) to zalezy od rocznika... dane techniczne new-age WRX'ow, co prawda dotyczace EDM WRX (pochodzace z broszur na rynek DE) MY'01-02 (szerokosc, rozstaw przod, rozstaw tyl) sedan: 1730mm, 1485mm, 1480mm kombi: 1695mm, 1465mm, 1455mm MY'03-05 sedan: 1740mm, 1485mm, 1475mm kombi: 1695mm, 1465mm, 1455mm MY'06-07 sedan: 1740mm, 1485mm, 1480mm kombi: 1695mm, 1465mm, 1455mm ok, wiemy, ze nadkola w sedanie i kombi sa rozne, ale wiemy tez, ze felgi i ogumienie sa identyczne (wszystkie europejskie WRX'y, poza Lanosem, z fabryki mialy 7x17 ET55 + 215/45-R17), tak wiec skad te roznice w rozstawach :?: tez jestem ciekaw... p.s. oplacaly sie te roznice techniczne w sensie ujednoliconej produkcji? :roll: ciekwe, dlaczego FHI zrezygnowalo z takiego rozwiazania jak w przypadku pierwszej generacji Imprezy, kiedy to sedan i kombi mialy nie tylko identyczna szerokosc, ale (chyba) tez i identyczne rozstawy przod/tyl... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Chcesz posklejać to co w całości pozostało do kupy :grin: nie to zdjecia pogladowe hahhaha eddie_gt4, bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. czyli co poloski dluzsze o ok 3,5 cm - 4,5 cm ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jako że coraz bardziej zbliżam się do usprawnienie zawieszenia, chciałbym poprosić o opinie. Amorki KYB AGX + spręzyny Eibach + rozpórka przednia i tylnia Whiteline + przedni i tylni stabilizator Whiteline - dostałem taką ofertę na zawieszke. Czy jest to zestaw OK, dla osoby po prostu przemieszczającej się szybko (bez żadnych rajdów i wyścigów, bo to mnie nie ciągnie) po mieście i w trasie? Wiem że AGX i Eibachy polecacie, a co z resztą tego zestawu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 m.adam, jaki jest koszt takiego zestawu? a swoją drogą, czy montaż przykładowo takiej rozpróki dolnej http://autostyle.pl/popup_image.php?pID=35295 niesie za sobą założenie osłony aluminiowej pod silnik, czy też seryjna plastikowa wejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ja niestety dolnych rozpórek nie zakładam, więc trudno mi sie do tego odnieść czy pod plastikową wejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 jeśli mogę dorzucić coś od siebie to warto przemyśleć aż tak daleko idące zmiany/koszty jeśli auto ma być używane cywilnie. Ja wstawiłem AGX i zostawiłem sprężyny seryjne. Do tego wszystkie gumy wahacza przednie Power Flex, nowe łączniki stabilizatorów seryjne + gumy Power Flex oraz gumy przekładni Power Flex. Całość trochę kosztowała ale zmian jest kolosalna. Nawet na ustawieniach "2" to całkiem inne auto. Trzymanie na zakrętach, precyzja układu kierowniczego o niebo lepsza. Auto jest sztywne ale sprężyste. bardzo przyjemne do codziennej jazdy a jak ktoś chce poszaleć można podkręcić przód. Niestety na razie tylko przód ponieważ aby dostać się do tyłu trzeba ściągać kanapę. Ale trwają prace twórcze nad rozwiązaniem tego problemu. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Adam12, jasne że tak, a coś na temat takiej rozpórki dolnej Ci wiadomo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Adam12, jasne że tak, a coś na temat takiej rozpórki dolnej Ci wiadomo? niestety nic. po rozmowach z "fachowcami" założyłem Sparko górną. Jeśli płytę osłonową trzeba będzie zmienić to min. 500pln należy dołożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 W moim przypadku dodatkowy koszt przy zakupie i montażu tych rozpórek i stabilizatorów nie jest stradznie duży więc myśle że można parę groszy dłożyć i mieć jeszcze lepiej prowadzące się autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 rozpórki niewiele dadzą jak będzie seryjny "miękki" wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 gumy przekładni Power Flex. Które to gumy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Poliuretanowe mocowanie przekładni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Poliuretanowe mocowanie przekładni? tak. Są tam dwie gumy mocujące. Seryjne po 70.000km wyrobiły się lekko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 KYB AGX + Eibach ProKit gdzie to mozna kupić w rozsądnej cenie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się