AdaSch Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Cześć, Moje sprzęgło już umiera (85kkm). Przy mocnym przyspieszaniu są uślizgi. Czy ktoś wie na jakie koszty w aso powinienem się nastawić? Przy okazji chciałbym rozwiązać raz na zawsze problem betonowego sprzęgła. Pozostać przy OEM czy lepiej kupić coś firmowego? Widziałem w necie zestawy z tarczą dociskiem i łożyskiem. Czy faktycznie powinienem to wszystko wymienić? No i mam nadzieję, że sprzęgło zacznie działać jak normalne sprzęgło bo na dzień dzisiejszy opór jest porównywalny do pedału hamulca. Pozdrawiam p.s. forumowa wyszukiwarka to jakaś parodia. Przecież to nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 85 tys km i juz? Nie wiem jak ludzie robia po 120-150 tys km na 1 sprzegle. Nie chce byc w zaden sposob zlosliwy ale cos wczesnie wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 sam je kilkakrotnie przypaliłem. Wsteczny + góra + śnieg = przypalone sprzęgło. Jakoś średnio sobie daje radę na wstecznym w trudnych warunkach. Co jest odpowiedzialne, że sprzegło jest tak betonowe? koszt kompletu w aso nie jest wysoki ale nie chce znowu betonu w samochodzie. Jak porównywałem ze sprzęgłami Kolegów se spotu to u mnie jest KATASTROFA! nikt nie miał takiego betonu, u innych chodziło miękko i płynnie. Dlatego akurat w tym przypadku zgodził bym się założyc nie OEM tylko coś firmowego aby mieć spokój. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Co jest odpowiedzialne, że sprzegło jest tak betonowe? zacierające łożysko wyciskowe na wałku, wystarczy przesmarować :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 czy to jest to które jest w zestawie ze sprzęgłem i dociskiem? Czy warto wymieniać docisk i łożysko z kompletu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 czy to jest to które jest w zestawie ze sprzęgłem i dociskiem?Czy warto wymieniać docisk i łożysko z kompletu? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Wizyta w ASO umówiona, koszt za całość to ponak 2k pln. Mam nadzieję, że zacznie działać lekko i przyjemne. A ten osławiony element zostanie posmarowany jakimś trwałym mazidłem żeby po roku czasu nie wrócił beton pod lewą nogę. Pozdrawiam i dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coob Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam, Jakie sprzęgło polecacie do Forestera turbo z 1999 r.? Ma ktoś propozycje sprawdzone? W sieci są komplety w sporych róznicach cen... od 400 do 1500 zł . Co kupić żeby było trwałe, ale nie przekombinowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 a jaki jest koszt oem? [ Dodano: Czw Kwi 30, 2009 7:12 pm ] sprzęgło wymienione, szok przeżyty. Chodzi lekko jak "motylek", łapie z samego dołu i musiałem się przestawić. Nareszcie jest super. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się