Skocz do zawartości

huczenie tylnego dyfra


kropi68

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Subaromaniaków

Mam taki problem w swoim kombiku:) impreza 1.6 z '95 170.000km, ze na V biegu przy prędkości 80-90km/h przy minimalnym wciśnięciu gazu zaczyna mi huczeć dylny dyfer.Po większym naciśnięciu gazu huczenie ustępuje. Często poruszam sie ekonomicznie i trochę zaczyna mnie to denerwować.Słyszę też inne huczenie przy ruszaniu na 1 biegu....nie wiem czy ten typ tak ma?:)Proszę o jakieś wskazówki i w miarę możliwości pomoc. Czy wymiana oleju może pomóć, czy raczej zanosi sie na coś poważniejszego?Dzieki z góry za odpowiedzi.

Hawk:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij diagnozę od sprawdzenia łożyska i piasty tylnego koła .

 

A co ma tylne łożysko do V biegu :idea: , napisał wyraźnie że na V biegu ma takie objawy :roll:

Sprawdź podpore wału, a najlepiej podnieś samochód na podnośniku rozpędź do tych 80-90 km, na V biegu i słuchaj skąd jest najwiekszy hałas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij diagnozę od sprawdzenia łożyska i piasty tylnego koła .

 

A co ma tylne łożysko do V biegu :idea: , napisał wyraźnie że na V biegu ma takie objawy :roll:

Sprawdź podpore wału, a najlepiej podnieś samochód na podnośniku rozpędź do tych 80-90 km, na V biegu i słuchaj skąd jest najwiekszy hałas

Tyle samo co do każdego innego biegu . Może wyć przy 80 km/h niezależnie od załączonego biegu .

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 8:35 am ]

A co ma podpora do V biegu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wyć przy 80 km/h niezależnie od załączonego biegu .

Ale nie wyje, umiesz czytać ? Ja już nie mam sił sie z Tobą sprzeczać, ani tłumaczyć, ale gdybyś miał serwis i tak diagnozował i naprawiał auta, stałbyś teraz w kolejce do pośredniaka :wink: :mrgreen:

 

P.S. Podpora wału może być wybita, i przy określonej prędkości obr. , na wysokim biegu, a niskich obr. przy dodawaniu gazu jest mocno obciążona i moze przenosic hałas dalej , ale moze to być dyfer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy pęknięta była piasta .

Tia :roll: i akurat piasta wyła na V biegu przy 80-90 km/h :shock:

Prosze Cie , za stary jestem na takie bajki :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek tak wygląda piasta w Subaru http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0ab27.html powiedz mi co było pękniete i co mogło szumieć na V biegu przy 80 km/h , bo jakoś Ci nie wierze :roll:

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 8:53 am ]

Chyba wyślę Ci rachunek z ASO Koper , ale pod warunkiem , że zapłacisz z niego 400 zl.

rysunku mi nie musisz wysyłac, bo mam , jak chcesz to Ci moge ten rysunek sprzedąc za połowe ceny za 200 zł , może być ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek tak wygląda piasta w Subaru http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0ab27.html powiedz mi co było pękniete i co mogło szumieć na V biegu przy 80 km/h , bo jakoś Ci nie wierze :roll:

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 8:53 am ]

Chyba wyślę Ci rachunek z ASO Koper , ale pod warunkiem , że zapłacisz z niego 400 zl.

rysunku mi nie musisz wysyłac, bo mam , jak chcesz to Ci moge ten rysunek sprzedąc za połowe ceny za 200 zł , może być ? :mrgreen:

Nie wiem co było pęknięte . Dostałem rachunek za piastę - pękniętą . Nie widzę powodu , aby negować , to co zrobili w ASO Koper . Nie upieram się , że w tym przypadku jest to łożysko albo piasta , ale najszybciej można to zdiagnozować - bez kanału lub podnośnika . Od tego należy zacząć szukać przyczyny .

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 9:50 am ]

A to jest AWD czy FWD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę powodu , aby negować , to co zrobili w ASO Koper

 

Ja też nie :roll: ale trzeba mieć elementarną wiedzę, są różne piasty, w foresterze, Legacy, chyba po 2005 są piasty z łożyskiem niewymiennym, z zaprasowanym czujnikiem ABS, i wtedy wymienia sie całość. W tym przypadku piasta jest osobno i łożysko osobno.

A to jest AWD czy FWD ?

FWD z tylnym dyfrem :shock:

 

Mam nieodparte wrażenie że wiesz gdzie coś dzwoni tylko nie wiesz w którym kościele :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbujesz być bardzo dowcipny , ale nie masz pojęcia jak ludzie nie wiedzą , co mają subaru . Coś co dla Ciebie jest oczywiste , dla innych nie . Mój znajomy w miasteczku po trzech latach dowiedział się ode mnie , że ma FWD , dlatego zapytałem na wszelki wypadek . Dowiedział się ode mnie jak przyjechał , że mu dyfer wyje . Po przejażdżce okazało się , że wyją wyząbkowane opony - po wymianie przeszło - a wyło przy 100km/h .

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 10:50 am ]

Zauważ , że kolega jest nowy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadzasz :roll: , na forum niekoniecznie...... :mrgreen:

AK

 

 

Mówisz, że wystarczy mieć imię i nazwisko w nicku i już można być kozakiem? :mrgreen:

Ilość postów też o niczym nie świadczy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z calym szacunkiem panowie nikomu ta draka niepomorze!!!!!

Łorzysko kola mozna szybko zdiagnozowac podnosząc auta i pokrecic dla pewnosci mozna wykluczyc.....

Zacznij kolego od wywalenia starego oleju z dyfra, zobacz w jakim jest stanie powinien byc stosunkowo klarowny (zdecydowanie nie gesty i czarny!!!)

Zobacz czy nie ma jakis opiulkow metalu, taka wymiania napewno nie zaszkodzi a moze pomóc.

Zrob to potem sie poglowimy.

 

W razie czego wal na priw jak nie masz mozliwosci wymiany, zawsze mozna sie poglowic w 2 przy browarze :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ja również zauważyłem, że zaczyna mi coś buczec. Nie ma znaczenia prędkośc. Jak jadę powoli, to jest ciszej, jak jadę szybciej, to silnika już nie słyszę. Buczenie jest denerwujące. Podejrzewam łożysko padnięte, ale obawaim się, czy to nie jest coś poważniejszego...

Macie jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również zauważyłem, że zaczyna mi coś buczec. Nie ma znaczenia prędkośc. Jak jadę powoli, to jest ciszej, jak jadę szybciej, to silnika już nie słyszę. Buczenie jest denerwujące. Podejrzewam łożysko padnięte, ale obawaim się, czy to nie jest coś poważniejszego...

Macie jakiś pomysł?

Stawiam jednak na łożysko. Przed samymi świętami wymieniałem PTył. Objawy były dokładnie jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Ja właśnie zamówiłem w Bielsku 2szt. tych łożysk. Możecie coś powiedziec o firmie NTN, która produkuje te łożyska? Sprzedający zachwalał, że są lepsze od SKF, ale jak to się ma do rzeczywistości?

Poza tym, to same łożyska wystarczą, czy muszą byc jeszcze xtra te uszczelniacze czy cosik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...