mati Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 1200 koni, doładowanie 3 bary :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 mati, turbina - takie spore wiaderko :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Może i najmocniejszy,jednak znacznie ciekawsze były ten od Reylanda i z Gatebila :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 mi sie bardziej podoba S14ka by madtech: specyfikacja (wybrane fragmenty ) : silnik: -OEM aluminumblock and stock forged crank. Stroke:86mm Bore 86,5mm (0,5 OD). Eagle steel conrods from MK-R. Airas pistons. Clevite 77 bearings. Stock engine blockmountings with custom made fittings to the chassi, tilted to make more room on the exhaust side. -OEM Aluminumheadtopp with stock valves (34mm in / 30mm ut) Modified Greddy 1,2mm steel headgasket. Custom grinded camshafts according to Dr. Ernie´s calculations at DTE Racing. 10,8mm lift (in/out), 238 degree in/ 230 degree out at 0,05" lift, lobeseparation 114 degree. Porting and valveseatgrindin by Dr. Ernie. Stock rocker arms. Stock hydraulical lifters modified to mechanical by MADTECH. Adjustable camgears. Aluminum Intake manifold made by MADTECH, tuned in lenght and area according to calculations and simulating by Dr. Ernie. Intake runners made by G.E.T. Modified 80mm Porsche throttle body suited with TPS. -Garrett GT42RBB turbo from GIK Turbo on MADTECH exhaust manifold, TIG:welded in 321 stainless steel. 48,3x2mm, tube and bends from Alutech Raceparts. 52mm Rosenkrantz stainless wastegate. 4" Downpipe and thereon 3,25" Motoria exhaust. -Autronic SM4 ECU with Autronic 4-channel 500R CDI Ignition. Mercury marine ignition coils. MSD (Bosch) 1600cc injectors from VM-Performance. Two 300ZX fuelpumps in custom made catchtank. Custom made alu fueltank on top of rear axle, replacing stock fuel tank. 12x1,5mm stainless fuelpipes with hydraulic connections from tank to engine. Aeromotive 13105 1:1 Fuelregulator. Custom made fuelrail. (Every custom part made by MADTECH) Mapped by Jocke at VM-Performance. NGK BCPR8ES sparkplugs. skrzynia: 5-speed ZF gearbox from BMW M3 E36 with custom made gearchanging mechanism, adapters, mountings and so on. :shock: waga: 1360kg incl. driver. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 jednak znacznie ciekawsze były ten od Reylanda i z Gatebila :cool: Co prawda, to prawda :wink: A właśnie - ciekawe czy już odbudowali tego z Gatebila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Metanol... :roll: I skutki zabaw Cossiego na metanolu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A właśnie - ciekawe czy już odbudowali tego z Gatebila. W 2006r. Az pisał że auto będzie odbudowane na przyszły,tj. sezon 2007,także raczej odbudowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Czy w tym Fordzie jest seryjny lub przynajmniej pol seryjny naped? Bo cos mi sie duza wydaje ta gruszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 mati mozesz przetlumaczyc co ten grek mowi :?: a...no i najszybszego to ma chyba byly mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A właśnie - ciekawe czy już odbudowali tego z Gatebila. Odbudowany, to jest ex WRC Carlos'a Sainza. http://www.ffescortbg.com/EP/english/tu ... sengen.htm filmik z wypadku i odbudowy :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=4l_M-B30 ... re=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się