Jacool Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ostatnio wpadłem na taki oto filmik: oraz: i zainteresowały mnie modyfikacje wydechu, ktore pozwolily osiagnac taki dzwiek. Z info jakie otrzymałem od właściciela wynika, że jest to dłubnięty seryjny wydech: wyciety kat, zmodyfikowany ostatni tłumik. Wszystko to na seryjnej mapie. W kontekscie powyzszego zastanawia mnie czy usuniecie katalizatora wymaga remapu, czy ECU nie bedzie czasem wywalał błędów, jak to sie ma do żywotności silnika oraz jego osiągów. Czy nie pachnie troche drutem taki mod :?: Bede wdzieczny za info. P.S. zna ktos moze właściciela STI z 1:02 z linku poniżej, ten dźwiek również mi sie podoba (poza BOV'em) ale nie moge ustalić jego producenta http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=3xu_4ZSthME&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 pewno Prodrive, albo Blitz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 W kontekscie powyzszego zastanawia mnie czy usuniecie katalizatora wymaga remapu, czy ECU nie bedzie czasem wywalał błędów, jak to sie ma do żywotności silnika oraz jego osiągów. Będzie wywalał błąd, najprawdopodobniej P0420. Może przeładowywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Forumowym sposobem oszukania lambady po wywaleniu kata jest jej odsunięcie dospawaną tulejką, było wałkowane wiele razy :arrow: szukajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 tak wlasnie myslalem, wiec dla swietego spokoju wypadloby zrobic remap, co by nie przeladowywal itd... dzieki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 pewno Prodrive, albo Blitz Nie jestem pewny ale to chyba nie jest Prodrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 blitz to raczej też nie jest :razz: Moim zdaniem custom Jacool, zrób wydech z remapem a na pewno będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 szukajka ...nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jacool, zrób wydech z remapem a na pewno będziesz zadowolony tak zrobie ale to dopiero na jesieni pewnie wiec szukalem taniej alternatywy ale na razie sobie daruje BTW ktos sie orientuje ile moze kosztowac kpl. uzywany wydech (z kolektorem wlacznie) ze Spec C :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Oczywiście remap jest wskazany i wszyscy to doradzają, ale latam już ponad pół roku (głównie po mieście) z wydechem turbo-back 3" bez remapu i jakoś jeszcze nic się nie dzieje. Druga sonda jest odsunięta, obowiązkowo dodatkowe zegary z ustawionymi alarmami, kontrola płynu i uważanie żeby turbina nie przeladowywała. Byłem na kontroli "laptopowej" auta w Mysiadle i zadbano tam o błąd z sondy. Auto teraz delikatnie puszcza czarny dymek po odpaleniu, ale to raczej norma. Jest za to kilka plusów: -auto dopiero od turboback i wolnym wydechu zaczyna brzmieć -rzeczywiście jest szybsza reakcja na gaz -no i najważniejsze strzelanie i marchewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 BTW ktos sie orientuje ile moze kosztowac kpl. uzywany wydech (z kolektorem wlacznie) ze Spec C :?: Zaleznie od szczescia prawde mowiac. Najlatwiej kupic chyba w sumie albo kolektor osobno, albo ew. w zestawie razem z turbo, czasem z miska (tak jak mnie sie udalo) i osobno caly wydech od turbo. Dla przykladu cena turbo-back z drugiej reki - z katalizatorem sportowym - to ok. 500Ł zaleznie od sprzedawcy. Nowy bez katalizatora bedzie kosztowal pewnie okolo 600-700Ł Kolektory - bardzo roznie - aftermarketowe porzadne od jakichs 400-450Ł Oryginalny - mysle, ze tez jakies 200-250Ł poleci. Przy czym jesli uda sie oryginalny, to chyba nie szarpalbym sie na zadne aftermarketowe. Oczywiscie dochodzi jeszcze cena samego turbo na twin-scroll. Okolo 800-1000Ł chyba trzeba liczyc za zestaw kolektor, turbo, ew. miska i downpipe oryginalny. Chyba, ze sie jest farciarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 BTW ktos sie orientuje ile moze kosztowac kpl. uzywany wydech (z kolektorem wlacznie) ze Spec C :?: Zaleznie od szczescia prawde mowiac. Najlatwiej kupic chyba w sumie albo kolektor osobno, albo ew. w zestawie razem z turbo, czasem z miska (tak jak mnie sie udalo) i osobno caly wydech od turbo. Dla przykladu cena turbo-back z drugiej reki - z katalizatorem sportowym - to ok. 500Ł zaleznie od sprzedawcy. Nowy bez katalizatora bedzie kosztowal pewnie okolo 600-700Ł Kolektory - bardzo roznie - aftermarketowe porzadne od jakichs 400-450Ł Oryginalny - mysle, ze tez jakies 200-250Ł poleci. Przy czym jesli uda sie oryginalny, to chyba nie szarpalbym sie na zadne aftermarketowe. Oczywiscie dochodzi jeszcze cena samego turbo na twin-scroll. Okolo 800-1000Ł chyba trzeba liczyc za zestaw kolektor, turbo, ew. miska i downpipe oryginalny. Chyba, ze sie jest farciarzem miska ponoc pasuje, a co do turbo to czy mozna zamontowac serie STI 2,5 ? Jakas dorobiona flansza czy cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 miska ponoc pasuje, a co do turbo to czy mozna zamontowac serie STI 2,5 ? Jakas dorobiona flansza czy cos? No u Ciebie w 2.5l pasuje takze sie napalac na nia nie musisz - ale czasami po prostu jest w "zestawie" - to i tak juz relatywnie maly koszt - ok. 50-100Ł Wszystko mozna - tylko bedziesz potrzebowal albo inny uppipe, albo przerabiac flansze... twin scroll turbo ma inne flansze po obu stronach. Moze lepiej poszukac jakis kolektor rownoodleglosciowy pod zwykle turbo wowczas? Nie powinno byc z tym problemu - moze jedynie poza cena. Jesli nie jest to dla Ciebie problem - mozesz spokojnie szukac w UK na scoobynecie (pewnie wiesz) albo u jakichs "breakerow". Na ebayu tez sie jakies znajda w okolicach 350-400Ł z wysylka. Kwestie sensu takiego zakupu oczywiscie zostawiam Tobie pod rozwage Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 AMI, dzieki za rozjasnienie tematu, PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A tak a propos - to przejrzyj sobie ogloszenie Xbike-a bo ma cos interesujacego dla Ciebie chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się