Peter90 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam Znalazłam na stronie BREMBO w katalogu HP brake upgrades / Cars - Gran Turismo Line /Search Brake Systems Catalogue informację na temat zestawu przednich hamulców (tarcze, zaciski) do forestera MY 09 : tarcze nawiercane : http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/Deta ... idLingua=1 tarcze nacinane http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/Deta ... idLingua=1 Czy da się to zamontować? Czy taki upgrade ma szanse polepszyć hamowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 wg mnie nie bo prawdopodobnie masz 17" i nie wejdą zaciski (bez dystansów). Poza tym jak nie zrobisz tyłu to sypnie się balans. Tył nie jest bolton. Trzeba wywalić osłonę tarczy, założyć adapter i wspawać o mnejszej śrenicy beben aby był ręczny. Wiem bo sam kupiłem brembo z sti i wkońcu nie będę tego zakładać. poczytaj post obok o o hamucach w starszych forkach, wkleiłem inzynieryjne wyliczenia co i jak hamuje. co gorsza 4 tłoczkowe subaru hmuje gorzej niż 2 tłoczowy oem. być może od legacy gt by całość przypasowała ale nie ma między nim oem dużej różnicy hamowania. aby zrobić to porządnie to nie obejdze się bez 18" plus profesjonalnej przeróbki tyłu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Hue, hue, jakoś nie słyszałem, żeby właściciele Forków z brembo od STi narzekali na balans hamowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 co gorsza 4 tłoczkowe subaru hmuje gorzej niż 2 tłoczowy oem. być może od legacy gt by całość przypasowała ale nie ma między nim oem dużej różnicy hamowania. ja myślę, że jednak 4tłoczkowe mają pewną przewagę nad oemowymi - lepiej reagują przy intensywnej pracy hamulcem. Jak mi powiedzieli w ASO - jeśli zdarza ci się, że w trakcie jazdy po naciśnięciu hamulca czujesz, że masz tam mydło, to 4tłoczkowe powinny pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 co gorsza 4 tłoczkowe subaru hmuje gorzej niż 2 tłoczowy oem. To jest bardzo ciekawa teoria. Teoria dlatego, iż praktyka nie potwierdza. Miałem i 2 potowe i 4 potowe. Porównanie nie ma, na korzyść 4 tłoczkowego Subaru. aby zrobić to porządnie to nie obejdze się bez 18 I to również ciekawie napisane/powiedziane. Rozumiem, że ani AP Racing ani K-Sport (pod 17') nie łapią się w kategorii "porządnie". LOL. Pozdrawiam Grzegorz PS. Cały wątek jest do bani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Poza tym jak nie zrobisz tyłu to sypnie się balans. Tak to prawda , ale tyko jak odłączysz ABS :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Załączone obliczenia wykazuja inaczej, uzasadnienie wydaje się logiczne - wynik: 4 potowe są słabsze. Pytanie było o brembo a te nie wchodza na seryjne 17". Wiem bo mam ale z my06. ponieważ nowy forek ma większy balon wg mne mżna spokojnie wciskać 18" Oczywiście, że można założć coś innego niż brembo. poza tym prawie zawsze jest to kwestia budżetu jaki się ma. pozdrawiam p.s. czy te 4 potowe wchodzą na zwykła felgę 17J7 ? [ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 7:45 pm ] Poza tym jak nie zrobisz tyłu to sypnie się balans. Tak to prawda , ale tyko jak odłączysz ABS :cool: tak czy inaczej stresujący jest dla mnie włączający się abs podczas hamownaia na średnim zakręcie. Ja planuję kupić inne fele 17j7 z oem et ale mieszczeace brembo. wg wyliczeń balans jest ok czy masz na tyle założone dystanse? czy odpuściłeś temat pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 tak czy inaczej stresujący jest dla mnie włączający się abs podczas hamownaia na średnim zakręcie. To kup lepsze opony, albo nie hamuj w zakręcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Pytanie było o brembo a te nie wchodza na seryjne 17". Wiem bo mam ale z my06. Przecież zuzia90 nie pyta o Bembo STI, które Ty masz i które nie wchodzą bez dystansów na OEM felgi (MY'06-08), tylko o inny zestaw Brembo. Ten inny zestaw Brembo wchodzi na OEM felgi (MY'06-08) bez dystansów, tylko ma tę "wadę", że kosztuje ok. 10.000 PLN. (taniej jeszcze nie znalazłem, ew. prv. poproszę :wink: ) Wracając jeszcze do Brembo STI : Forek MY'09 ma inne felgi niż poprzednie modele, więc może wejdą :?: To jeszcze chyba nie zostało sprawdzone empirycznie i ogłoszone na forum :?: :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter90 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam , Wymienione przeze mnie zestawy są dedykowane do MY09 ,ale tylko na przód . Postaram się dowiedzieć coś od BREMBO na temat tych zestawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.