korzenny Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Kolejne pytania dot. modyfikacji forka... Powiedzcie mi, proszę co można w forku zmodyfikować w zawieszeniu, ale tak żeby go nie obniżać a lepiej się prowadził... No i żeby nie wsadzać w to zyliona eurozłotych Wiem już o rozpórkach. te niebawem będę zanabywał... Czy jakieś sztywniejsze stabilizatory, może twardsze spręzyny, amorki inne.... Chciałbym aby trochę mniej rozchuśtany był samochód ale nie tracił swojej zalety jaką jest prześwit. Z góry dziękuję za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Kolejne pytania dot. modyfikacji forka... Powiedzcie mi, proszę co można w forku zmodyfikować w zawieszeniu, ale tak żeby go nie obniżać a lepiej się prowadził... No i żeby nie wsadzać w to zyliona eurozłotych Wiem już o rozpórkach. te niebawem będę zanabywał... Czy jakieś sztywniejsze stabilizatory, może twardsze spręzyny, amorki inne.... Chciałbym aby trochę mniej rozchuśtany był samochód ale nie tracił swojej zalety jaką jest prześwit. Z góry dziękuję za pomoc... tylny stabilizator od GT efekt - odczuwalny, koszty - mizerne (przejrzyj ogloszenia, cos tam bylo w sprzedazy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzenny Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 przedni stabilizator, czy tylny też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 przedni stabilizator, czy tylny też? przede wszystkim tylny, przedni jest mniej istotny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 1. amortyzatory tylne od wersji XT (regulowane) - są twardsze; u mnie efekt wyraźnie odczuwalny; zachwalam bo sam będę niedługo swoje sprzedawał a są w stanie bdb więc polecam 2. do tego grubszego stabilizatora tylniego proponuję również sztywniesze łączniki zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Stabilizator od GT ?? wystarczy czy może jakiś WRX lub STI też podchodzi i są jeszcze lepsze od GT ?? Bo tez mam zamiar zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Stabilizator od GT ?? wystarczy czy może jakiś WRX lub STI też podchodzi i są jeszcze lepsze od GT ??Bo tez mam zamiar zmienić z tego co wiem, grubosc tylnego stab'a jest identyczna (GT MY'99-00/WRX/STi), wiec raczej nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kropson Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Podłączę się do tematu jeśli można Jak wygląda sprawa obniżenia zwieszenia w takim Foresterze? Wystarczą krótsze i twardsze sprężyny, czy jest to jakaś bardziej złożona sprawa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Podłączę się do tematu jeśli można Jak wygląda sprawa obniżenia zwieszenia w takim Foresterze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Podłączę się do tematu jeśli można Jak wygląda sprawa obniżenia zwieszenia w takim Foresterze? Wystarczą krótsze i twardsze sprężyny, czy jest to jakaś bardziej złożona sprawa :?: Obniżyć najlepiej przez instalacje nowego zawiasu np: TEIN Jest jeden kolega na forum Grzesiek_67 posiada takowe zawieszenie i mówi że jest super więc z nim pogadaj . Z tego co się dowiadywałem u dystrybutora tych zawieszeń to koszt około 5-6 tyś (wysoki kurs EURO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 A to nie lepiej sprzedać forka biednego i kupić sobie imprezę?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Obniżyć najlepiej przez instalacje nowego zawiasu np: TEIN Jest jeden kolega na forum Grzesiek_67 posiada takowe zawieszenie i mówi że jest super więc z nim pogadaj. nie tylko kolega Grzesiek_67 :cool: [ Dodano: Pią Mar 27, 2009 8:24 pm ] A to nie lepiej sprzedać forka biednego Sabor bluźnisz :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 forek to jest forek a nie impreza ;-) Ja na razie poznałem tylko Grześka który ma zawias tein w Forku 99 ale sądzę że nie jest jedyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Sabor bluźnisz :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: Jeśli mój pogląd to bluźnierstwo, to jak nazwać obniżanie forka?... :???: Ale, co ja tam wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Super Streeta można ustawić na fabryczną wysokość, jeśli ktoś bardzo chce, ja swojego obniżyłem i uważam, że jest lepiej. Znacznie lepiej. wojtek_gtx, po prostu umów się z Grześkiem i sprawdź temat empirycznie. Gwarantuję Ci, że się zakochasz w tym zawiasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Super Streeta można ustawić na fabryczną wysokość, jeśli ktoś bardzo chce, ja swojego obniżyłem i uważam, że jest lepiej. Znacznie lepiej. Ale ja nie wątpię, że będzie lepiej na szosie. Tyle że - TYLKO na szosie. Obniżenie i utwardzenie FORESTERA uważam za element ocierający się o wiejski tuning i basta. Ale zaznaczam - taka jest MOJA opinia, ktorą pozwoliłem sobie wyrazić, to wszystko. Oczywiście wielu może mieć inne zdanie i nic mi do tego. Szkoda mi tylko tych forków... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kropson Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Znalazłem na ebay'u takowy kit za 650$ + przesyłka http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TEIN-TYP ... ccessories Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 A czy wystarczy sam drążek stabilizatora czy potrzeba kupić z mocowaniami i łącznikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Znalazłem na ebay'u takowy kit za 650$ + przesyłka http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TEIN-TYP ... ccessories przesyłka dodatkowe 450$$. lacznie - 1100 USD x 3,406 (dzisiejszy kurs zakupu)=3746,6 zł + montaż. I przesyłka jak piszą - 2-3 miesiące... zestaw używany... chyba kiepski biznes, jeśli nówkę możesz mieć za 5100 (dzisiaj sprawdzałem cene) anakinsky też jestem z Wawy - jest szansa sie spotkać, cobym zobaczył jak wygląda i się sprawuje Forek na zakupionym przez Ciebie zawiasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Obniżenie i utwardzenie FORESTERA uważam za element ocierający się o wiejski tuning i basta. Czekaj Ojciec, jak strzelisz pierwszego niekontrolowanego boka tak powiedzmy, przy 190 km/h (czego Ci oczywiście nie życzę, a co sam niestety doświadczyłem) to Ci się optyka widzenia tego świata nieco zmieni Ma być bezpiecznie i basta O ile nie będziesz modyfikował auta pod kątem zmiany parametrów pracy silnika, to być może seryjny hamak jakieś tam wymogi bezpieczeństwa będzie spełniał. Po dołożenie tych parudziesięciu KM i Nm zawias trzeba zmienić albo jeżdzić samemu z wielkim transparentem : JESTEM JEDNOCZEŚNIE I ZABÓJCĄ I SAMOBÓJCĄ W temacie - moim zdaniem nie istnieje opcja pt. zostawiam stare właściwości jezdne forka (m.in. standardowy prześwit) i otrzymuję bezpieczne auto. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 I tu właśnie tkwi problem - bo moim zdaniem, forek taki, jaki jest, jest genialnym samochodem z powodu właśnie swojej niebywałej uniwersalności - na szosie zachowuje się lepiej niż połowa "normalnych" aut osobowych, będąc jednocześnie bardzo dzielnym autem poza drogą. A Ty starasz się za wszelką cenę zrobisz z niego coś, do czego on NIE SŁUŻY i moim zdaniem to jest psucie samochodu. Żebyś nie wiem co zrobił, ze swoją budą on nie będzie się zachowywał na szosie jak Impreza i powiedz mi, czy to ma sens? Pytam o to także w kontekście tak cenionego przez Ciebie bezpieczeństwa... Obniżony Forester, spojlery z przodu, z tyłu, niskie progi, owinięta gumą felga 18''... Niestety, podtrzymuję swoje stanowisko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Obniżony Forester, spojlery z przodu, z tyłu, niskie progi, owinięta gumą felga 18''... Niestety, podtrzymuję swoje stanowisko... Obraziłeś moją skorupę przypominającą bardziej krowią kupę, podejrzewając ją w swej ograniczoności o jakieś spoilery, felgi 18' Apropos uniwersalności Forka - otóż ja sprawę widzę zgoła odwrotnie - Forek w serii nie nadaje się ani do mocnej jazdy w trasie ani nie radzi sobie w terenie. Apropos służenie (funkcji użytkowej) - IMHO samochód służy do...dawania frajdy z jazdy kierownikowi. Tylko tyle i aż tyle. Moje forkoauto daje mi obecnie ogromną frajdę z jazdy, czego oczywiście i Tobie życzę. Apropos zachowanie się jak Impreza - otóż informuję kolegę, że autem moim jeżdziło kilku wybitnych kierowników z TheForum (ja nie bo ze mnie dupa nie kierowca :grin: ) i stwierdziło jednoznacznie - i na prostej i w zakręcie skorupa, która wygląda jak kupa gówna, klepie większość Imprez im znanych. No Howgh Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Obraziłeś moją skorupę przypominającą bardziej krowią kupę, podejrzewając ją w swej ograniczoności o jakieś spoilery, felgi 18' Absolutnie nie jest moim celem obrażanie w żaden sposób... Apropos uniwersalności Forka - otóż ja sprawę widzę zgoła odwrotnie - Forek w serii nie nadaje się ani do mocnej jazdy w trasie ani nie radzi sobie w terenie. Take są "zasady" uniwersalności - nie jest najlepszym narzędziem w żadnej z tych dziedzin, ale w przeciwieństwie do wszystkich innych wynalazków, ktore są tylko "średnie", forek jest baaardzo dobry w każdej I o to właśnie chodzi, taka jest koncepcja tego samochodu. Będę się upierał, że do zbudowania sobie szosowego bolidu lepiej użyć innej "bazy"... Tyle że zaznaczam - to jesto imho tylko i wyłącznie IMHO samochód służy do...dawania frajdy z jazdy kierownikowi. Tylko tyle i aż tyle. Absolutna zgoda. Dlatego kupiłem forestera Z powodu tego, jakim jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Super Streeta można ustawić na fabryczną wysokość, jeśli ktoś bardzo chce, ja swojego obniżyłem i uważam, że jest lepiej. Znacznie lepiej. wojtek_gtx, po prostu umów się z Grześkiem i sprawdź temat empirycznie. Gwarantuję Ci, że się zakochasz w tym zawiasie.I ja też gwarantuje :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A róbcie se co chcecie, w końcu to Wasze forki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się