bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 czy Szanowna Dyrekcja ma dostęp do materiałów technicznych zawierających dane dotyczące montażu spoilera (standardowego, tego "bumeranga") w Imprezie GT 97-00 sedan? chodzi mi o to w których miejscach wywiercić otworki na śruby (po dwie z każdej strony spoilera). dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Trzy centymetry od środka wycinka elipsy tworzonego przez zaoblenie klapy bagażnika pod kątem 45 stopni do stycznej do zakrzywienia błotnika przyłożonej dwa centymetry nad nadkolem na wysokości tylnej osi. Druga dziura pięć centymetrów dalej patrząc w kierunku jazdy. Po drugiej stronie symetrycznie. Dziury mają mieć 7 mm średnicy. Śruby do mocowania spojlera sprowadzane na zamówienie w cenie 33,5 euro sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Trzy centymetry od środka wycinka elipsy tworzonego przez zaoblenie klapy bagażnika pod kątem 45 stopni do stycznej do zakrzywienia błotnika przyłożonej dwa centymetry nad nadkolem na wysokości tylnej osi. Druga dziura pięć centymetrów dalej patrząc w kierunku jazdy. Po drugiej stronie symetrycznie. Dziury mają mieć 7 mm średnicy. Śruby do mocowania spojlera sprowadzane na zamówienie w cenie 33,5 euro sztuka. Oj Bartek, widzę przed motylkiem ciężka robota i wysiłek intelektualny :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 16 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Trzy centymetry od środka wycinka elipsy tworzonego przez zaoblenie klapy bagażnika pod kątem 45 stopni do stycznej do zakrzywienia błotnika przyłożonej dwa centymetry nad nadkolem na wysokości tylnej osi. Druga dziura pięć centymetrów dalej patrząc w kierunku jazdy. Po drugiej stronie symetrycznie. Dziury mają mieć 7 mm średnicy. Śruby do mocowania spojlera sprowadzane na zamówienie w cenie 33,5 euro sztuka. a po polsku to jak będzie? to z cenami śrub to żarty, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 No takie to już jest skubaństwo... Każdy producent to robi... To znaczy kombinuje tak, żeby mieć na jak największą ilość rzeczy wyłączność. Osłony niektórych części w Scani są na przykład przykręcone na takie wymyślne śruby, że klucze do nich mają tylko w autoryzowanym serwisie I niektóre nawet proste roboty da się zrobić tylko tam. I nie inaczej jest z tymi śrubami. Jak pójdziesz do byle sklepu z artykułami metalowymi, to wszędzie znajdziesz śruby o średnicy 5, 6 i 8 mm, ale siódemek nikt nie produkuje. Spojlery są nagwintowane pod siódemki, więc jak chcesz go sobie przymocować, to musisz płacić. Proza życia. Drobna rzecz, a ile można na niej zarobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Dokładnie tak to jest! Moj kolega odwiedził mnie jakieś trzy lata temu swoim citoenem xm. Zawsze mial problemy zeby go zapalić. Ale pewnej listopadowj nocy cytryna nie zapalila zupełnie. Silnik zalany, trzeba było wykręcić swiece. Ale jak? Znalazlem sąsiada, który miał spawarkę i szlifierkę (bzitkę) I sąsiad dorobił klucz, który Jackowi służy do dzisiaj. Cena tego specjalnego narzędzia? 2 browary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Spojlery są nagwintowane pod siódemki, więc jak chcesz go sobie przymocować, to musisz płacić. Proza życia. Drobna rzecz, a ile można na niej zarobić. Z tego co wiem to Bartek nie ma wogule śrub, więc może sobie wkleić jakie chce. Ja u siebie wkleiłem 6 ze specjalnym łbem do zatapiania w plastiku, jedna tylko była zwykła i zaczeła się obracać przy prubie dokręcenia. Już nawet wolał bym te 7 nagwintować albo dorobić u ślusarza niż dać się wykasować w serwisie za takie duperele. A z tymi kluczami macie rację, co marka to jakieś tam inne patenty a francuzy to wyjatkowe mędy pod tym względem :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 17 Lutego 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Mało tego - ja nawet do swojego samochodu mam specjalny klucz: inny nie podejdzie :wink: Dziękuję Forumowiczom za wsparcie - nie muszę już studiować dokumentacji technicznej Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 17 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 dziękuję wszystkim za pomoc! śruby są tylko dwie i tylko po jednej stronie, ale co za problem podmienić zobaczymy, co tam panowie w warsztacie powiedzą. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Tylko mi nie mówcie, że swoje teksty za mało naszpikowałem dyrdymałami i nikt nie zrozumiał, że to tylko żart... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 17 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się