Prezes19m Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam czy to prawda ze silniki EJ257 w subaru impreza STI od 2006 czyli te z 2,5 l są nietrwałe w przeciwieństwie do silników z Imprezy STI z 2,0 l motorem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam czy to prawda ze silniki EJ257 w subaru impreza STI od 2006 czyli te z 2,5 l są nietrwałe w przeciwieństwie do silników z Imprezy STI z 2,0 l motorem ? Temat rzeka, wielokrotnie poruszany i znajdziesz wiele opinii wśród użytkowników. Poszukaj na Forum zanim zadasz pytanie lub otworzysz wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Prezes19m, o różnicach w silnikach, awaryjnościach, spływających tłokach, uszczlkach pod głowicą byyyyyyyło milion razy...jak kot wrc...jak "need for speed wałbrzych". poszukaj troche no właśnie...przez telefon gadałem i mnie rpw uprzedził w miłej odpowiedzi;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 DNL, ladne masz to autko Moze sie trzeba bylo decydowac gdy wystawiales... trudno, wyremontowalem Astre i po kapuscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 grzywaczewski, a dziękuję bardzo, mi się też podoba. Dobra nie spamuje bo Rupeeeeert wpadnie i pasek walnie na goły tyłek...nie dam mu tej przyjemności :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Prezes19m, mnie tez nakrecil ten temat i kilka wieczorow spedzilem w klimacie 'oj co ja kupilem'. Chyba Carfit napisal wreszcie cos uspokajajacego, ze te kilkanascie padnietych silnikow (nawet niech bedzie kilkadziesiat) na grube tysiace wyprodukowanych nie powinny tworzyc legendy. I ze jak sie uzywa z glowa, to sie nie zarznie. Poszukaj tego watku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Prezes19m, o ile miałem cierpliwość Ci odpowiadać, to uważam, że powinieneś włożyć trochę wysiłku i poczytać forum, a nie z każdą rzeczą, którą usłyszysz od kumpli przychodzić tu i zakładać nowy wątek... :roll: Zapewniam Cię, że na dużą większość pytań, jeśli nie wszystkie, znajdziesz odpowiedź w już istniejących wątkach. Wejdź do "Forum technicznego", dział ""mpreza" i czytaj... :roll: PS Czekam jeszcze na wątki o: - oponach - BOV - gdzie tankować - jak stuningować - jak sprowadzić z US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 e tam, Przemek, marudzisz... napisalbys lepiej (ale tak od duszy ), co sadzisz o tym silniku i czy po "profilaktycznej" wymianie uszczelek nadal myslisz, ze jest to bezawaryjny silnik p.s. jak tam cysterna Motulu? ile zostalo? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes19m Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 do Przemek nie musisz odpowiadac moze są tu inni uzytkownicy którzy cos sie wypowiedzą zresztą nie mam czasu na szukanie takich informacji dlatego pytam wprost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 zresztą nie mam czasu na szukanie takich informacji Ty nie masz czasu na szukanie, ale inni wg. Ciebie mają go nadmiar i muszą po raz enty napisać to samo Ogarnij sie trochę chłopie i choć ciut kultury by sie przydało :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 nie mam czasu na szukanie takich informacji dlatego pytam wprost To ja wprost odpowiadam. Tak to bardzo nieudana jednostka. Notorycznie się coś psuje i nie słuchaj, że to jakiś mały odsetek bo psują się nie tylko w Polsce. Zresztą nie same "dwuipółlitrówki". A to tłoki zaczną klepać albo panewki obracać, często też skrzynie się mielą, łożyska wyją normalnie cuda na kiju. Bierz Panie tą Astrę OPC i zapomnij o takich problemach. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 zresztą nie mam czasu na szukanie takich informacji dlatego pytam wprost Rozumiem. Przepraszam. W końcu jak się jest prezesem, nie ma się na nic czasu. Dziwi mnie tylko, że Twoja asystentka nie prowadzi poszukiwań :roll:. Mam nadzieję, że Cię tu skutecznie zniechęcą do subaru. Oczami wyobraźni widzę Cię w OPC po "cziptjuningu" . napisalbys lepiej (ale tak od duszy ), co sadzisz o tym silniku i czy po "profilaktycznej" wymianie uszczelek nadal myslisz, ze jest to bezawaryjny silnik Tak, tak i jeszcze raz tak. Oleju nie bierze praktycznie w ogóle - metalowa puszka oleju, którą wożę w bagażniku, zdążyła się zakurzyć i zabrudzić. Tak rzadko jest używana. To są rewelacyjne silniki. Po remapie, mój wóz ma takiego kopa, że urywa łeb . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się