Skocz do zawartości

Ile KM można wycisnąć z 2.0 przy doładowaniu 1.5 bara?


mik

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dzisiaj na hamowni i przy prawie 1.5 bara wyszło 298 KM.

Ktoś kto zna się na tunningu stwierdził że to mało przy takim doładowaniu.

Dlatego pytam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mik, jakiego świstaka masz?

 

to co Ty 2.2 z wkładką z 2.0T

 

A do jakich RPM trzyma sie 1.5 bara ??

 

równo od 4000 do 6900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dosyć normalny i chyba satysfakcjonujący wynik, nie sądzisz?

 

 

Byłem zadowolony jak dziecko dopóki nie zadzwonił mój brat i zasiał ziarno niezgody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina nowa TD05 16G krótka skrzynia biegów z TwinTurbo sterowanie Apexi, odelzone kolo (6kg) wydech wdech itp itd

 

Ta turbina jest dość mała i niestety wiele nie zdziałasz. Jak wymienisz TD05 20G , czy jakaś GT czy hybryde , to możesz iść grubiej, ale oczywiscie wymaga to nastepnych modyfikacji, zakupów innych podzespołow itd.

 

P.S. Obsługujemy STI które ma ładowanie 1.2 bar i 500KM :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na hamowni VTG czyli na kołach

 

[ Dodano: Czw Mar 05, 2009 8:02 pm ]

A w ogóle najfajniejsze ze to na gazie

 

Jak na kolach to calkiem niezle. Straty na napedach siegaja pewnie ze 40 koni.

Czyli na silniku bedzie pewnie ze 340 koni. Ale nie jestem biegly jesli chodzi o hamownie i straty na napedach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.

Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania.

Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.

Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania.

Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor.

 

96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.

Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania.

Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor.

 

96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka

 

Się okaże, niektórzy twierdzą, że wersje z zamkniętym blokiem silnika tylko mają. Otworzymy, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.

Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania.

Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor.

 

96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka

 

Się okaże, niektórzy twierdzą, że wersje z zamkniętym blokiem silnika tylko mają. Otworzymy, zobaczymy.

 

z otwartym blokiem tez maja :wink:

 

Co do mocy to rzeczywiscie malo jak na 1,5 bar(mowie tu konkretnie o tym silniku) ale tak naprawde sa tam seryjne mapy zaplonu i paliwa, u mnie na 1,35bar bylo 310KM i prawie 400Nm ale tez turbo mialo inny wklad (byl duzy wirnik w czesci ssacej) i byl krotki dolot, bo nie czarujmy sie, dolot w Legacy Turbo i Imprezie 94-96 to jakies nieporozumienie...

 

Moja rada: usunac puszke rezonatora z blotnika, zwezke w prostokatnej plastikowej puszcze zastapic metalowa rurka i powinno byc o wiele lepiej, a juz najlepiej podniesc kolektor wydechowy do gory i zrobic prosta rure dolotowa do turbo tak jak jest to w nowych modelach(po 97r)

 

P.S 1,5 bara w tym silniku to dosc odwaznie, zwlaszcza na seryjnych tlokach, choc zdarzaly sie wyjatki ze w legacy silniki wytrzymywaly 1,7 :mrgreen: ale to juz Adam moze zweryfikowac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.

Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania.

Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor.

 

96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka

 

Się okaże, niektórzy twierdzą, że wersje z zamkniętym blokiem silnika tylko mają. Otworzymy, zobaczymy.

 

z otwartym blokiem tez maja :wink:

 

Co do mocy to rzeczywiscie malo jak na 1,5 bar(mowie tu konkretnie o tym silniku) ale tak naprawde sa tam seryjne mapy zaplonu i paliwa, u mnie na 1,35bar bylo 310KM i prawie 400Nm ale tez turbo mialo inny wklad (byl duzy wirnik w czesci ssacej) i byl krotki dolot, bo nie czarujmy sie, dolot w Legacy Turbo i Imprezie 94-96 to jakies nieporozumienie...

 

Moja rada: usunac puszke rezonatora z blotnika, zwezke w prostokatnej plastikowej puszcze zastapic metalowa rurka i powinno byc o wiele lepiej, a juz najlepiej podniesc kolektor wydechowy do gory i zrobic prosta rure dolotowa do turbo tak jak jest to w nowych modelach(po 97r)

 

P.S 1,5 bara w tym silniku to dosc odwaznie, zwlaszcza na seryjnych tlokach, choc zdarzaly sie wyjatki ze w legacy silniki wytrzymywaly 1,7 :mrgreen: ale to juz Adam moze zweryfikowac :wink:

 

Komanczu MIK ma dolot zrobiony dobrze. Na 1,7 też jeździł, sprawdzałem. Tylko benzyna nie wydala. Czy ten enduringsolutions daje możliwość kalibracji wtryskiwaczy?

Od kąd wymieniłem i rozruszałem sprężarkę, jakieś 10tys, też pompuję w okolicach 1,5. Wcześniej 30tys na 1,2.

Silnik cały czas odzywa się dobrze.

Antyki, są pancerne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...