mik Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Czy ktoś ma jakieś doświadczenia? pzdr mik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 mik, zapewne zależy to od dziesiątek czynników. Pewna firma w Polsce miała 431km w EVO przy doładowaniu 1bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Zależy od zastosowanej turbiny. W każdym razie robi się szybko... :cool: [ Dodano: Czw Mar 05, 2009 7:31 pm ] kashmere, ale mik, chyba pyta o antyka (skrótowo, tak myślę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Byłem dzisiaj na hamowni i przy prawie 1.5 bara wyszło 298 KM. Ktoś kto zna się na tunningu stwierdził że to mało przy takim doładowaniu. Dlatego pytam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 aaa, to można podać przykład Adam.a, który napisał że przy ładowaniu 1,5 ma ok 300km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 mik, jakiego świstaka masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Byłem dzisiaj na hamowni i przy prawie 1.5 bara wyszło 298 KM.Ktoś kto zna się na tunningu stwierdził że to mało przy takim doładowaniu. Dlatego pytam... A do jakich RPM trzyma sie 1.5 bara ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 mik, jakiego świstaka masz? to co Ty 2.2 z wkładką z 2.0T A do jakich RPM trzyma sie 1.5 bara ?? równo od 4000 do 6900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Byłem dzisiaj na hamowni i przy prawie 1.5 bara wyszło 298 KM. To dosyć normalny i chyba satysfakcjonujący wynik, nie sądzisz? Domyślam się, że sterowanie masz "prawie" seryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 szczur75 napisał/a: mik, jakiego świstaka masz? to co Ty 2.2 z wkładką z 2.0T Ja pytam o turbinę... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 turbina nowa TD05 16G krótka skrzynia biegów z TwinTurbo sterowanie Apexi, odelzone kolo (6kg) wydech wdech itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 mik, jakiego świstaka masz? to co Ty 2.2 z wkładką z 2.0T A do jakich RPM trzyma sie 1.5 bara ?? równo od 4000 do 6900 To chyba normalna moc . Moze by napompowac na 1.7 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 To dosyć normalny i chyba satysfakcjonujący wynik, nie sądzisz? Byłem zadowolony jak dziecko dopóki nie zadzwonił mój brat i zasiał ziarno niezgody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 turbina nowa TD05 16G krótka skrzynia biegów z TwinTurbo sterowanie Apexi, odelzone kolo (6kg) wydech wdech itp itd Ta turbina jest dość mała i niestety wiele nie zdziałasz. Jak wymienisz TD05 20G , czy jakaś GT czy hybryde , to możesz iść grubiej, ale oczywiscie wymaga to nastepnych modyfikacji, zakupów innych podzespołow itd. P.S. Obsługujemy STI które ma ładowanie 1.2 bar i 500KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 To dosyć normalny i chyba satysfakcjonujący wynik, nie sądzisz? Byłem zadowolony jak dziecko dopóki nie zadzwonił mój brat i zasiał ziarno niezgody A ta moc to moc na kolach czy na silniku ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Na hamowni VTG czyli na kołach [ Dodano: Czw Mar 05, 2009 8:02 pm ] A w ogóle najfajniejsze ze to na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Na hamowni VTG czyli na kołach [ Dodano: Czw Mar 05, 2009 8:02 pm ] A w ogóle najfajniejsze ze to na gazie Jak na kolach to calkiem niezle. Straty na napedach siegaja pewnie ze 40 koni. Czyli na silniku bedzie pewnie ze 340 koni. Ale nie jestem biegly jesli chodzi o hamownie i straty na napedach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim. Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania. Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania. Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor. 96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania. Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor. 96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka Się okaże, niektórzy twierdzą, że wersje z zamkniętym blokiem silnika tylko mają. Otworzymy, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania. Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor. 96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka Się okaże, niektórzy twierdzą, że wersje z zamkniętym blokiem silnika tylko mają. Otworzymy, zobaczymy. z otwartym blokiem tez maja :wink: Co do mocy to rzeczywiscie malo jak na 1,5 bar(mowie tu konkretnie o tym silniku) ale tak naprawde sa tam seryjne mapy zaplonu i paliwa, u mnie na 1,35bar bylo 310KM i prawie 400Nm ale tez turbo mialo inny wklad (byl duzy wirnik w czesci ssacej) i byl krotki dolot, bo nie czarujmy sie, dolot w Legacy Turbo i Imprezie 94-96 to jakies nieporozumienie... Moja rada: usunac puszke rezonatora z blotnika, zwezke w prostokatnej plastikowej puszcze zastapic metalowa rurka i powinno byc o wiele lepiej, a juz najlepiej podniesc kolektor wydechowy do gory i zrobic prosta rure dolotowa do turbo tak jak jest to w nowych modelach(po 97r) P.S 1,5 bara w tym silniku to dosc odwaznie, zwlaszcza na seryjnych tlokach, choc zdarzaly sie wyjatki ze w legacy silniki wytrzymywaly 1,7 ale to juz Adam moze zweryfikowac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 O, to wiem ile mniej więcej się spodziewać po swoim.Właśnie oddałem do rozbiórki silnik gt 96, który kupiłem w zasadzie dla głowic. Mają szerokie popychacze hydrauliczne :wink: , pójdą do obróbki, dodatkowo przerobione zostaną kanały dolotowe pod kątem przyspieszenia napełniania. Zobaczymy, czy coś jeszcze da się z silnika wykorzystać, mnie ciekawi czy ma natrysk oliwy na denko tłoka, jeżeli tak, to może na nim zbuduję mój przyszły motor. 96 powinien miec jeszcze natrysk na denko tloka Się okaże, niektórzy twierdzą, że wersje z zamkniętym blokiem silnika tylko mają. Otworzymy, zobaczymy. z otwartym blokiem tez maja :wink: Co do mocy to rzeczywiscie malo jak na 1,5 bar(mowie tu konkretnie o tym silniku) ale tak naprawde sa tam seryjne mapy zaplonu i paliwa, u mnie na 1,35bar bylo 310KM i prawie 400Nm ale tez turbo mialo inny wklad (byl duzy wirnik w czesci ssacej) i byl krotki dolot, bo nie czarujmy sie, dolot w Legacy Turbo i Imprezie 94-96 to jakies nieporozumienie... Moja rada: usunac puszke rezonatora z blotnika, zwezke w prostokatnej plastikowej puszcze zastapic metalowa rurka i powinno byc o wiele lepiej, a juz najlepiej podniesc kolektor wydechowy do gory i zrobic prosta rure dolotowa do turbo tak jak jest to w nowych modelach(po 97r) P.S 1,5 bara w tym silniku to dosc odwaznie, zwlaszcza na seryjnych tlokach, choc zdarzaly sie wyjatki ze w legacy silniki wytrzymywaly 1,7 ale to juz Adam moze zweryfikowac :wink: Komanczu MIK ma dolot zrobiony dobrze. Na 1,7 też jeździł, sprawdzałem. Tylko benzyna nie wydala. Czy ten enduringsolutions daje możliwość kalibracji wtryskiwaczy? Od kąd wymieniłem i rozruszałem sprężarkę, jakieś 10tys, też pompuję w okolicach 1,5. Wcześniej 30tys na 1,2. Silnik cały czas odzywa się dobrze. Antyki, są pancerne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ...Antyki, są pancerne. A ja jednego popsułem :roll: ,ale jest baza do czegoś naprawdę mocnego - kiedyś "się" zakuje i "dmuchnie" :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ...Antyki, są pancerne. A ja jednego popsułem :roll: ,ale jest baza do czegoś naprawdę mocnego - kiedyś "się" zakuje i "dmuchnie" :cool: Tylko czy buda dożyje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Tak, nie dożyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się