elmo Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Mam Impreze'07 2.5 N/A Canada-spec, a w niej padaczne hamulce. Dlatego chciałbym zaaplikowac kompletny swap hebli z turbolota. Wobec powyższego czy jest to wykonalne, z jakich modeli części powinnienem szukac (myślałem o WRX 2001-2007), czy bez wiekszych problemów znajde pod to tarcze 5x100, czy pompe musze tez zmienic, co konkretnie musze zakupic żeby wszystko działało, czy będzie problem z ABS'em ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Mam Impreze'07 2.5 N/A Canada-spec, a w niej padaczne hamulce. Dlatego chciałbym zaaplikowac kompletny swap hebli z turbolota. Wobec powyższego czy jest to wykonalne, z jakich modeli części powinnienem szukac (myślałem o WRX 2001-2007), czy bez wiekszych problemów znajde pod to tarcze 5x100, czy pompe musze tez zmienic, co konkretnie musze zakupic żeby wszystko działało, czy będzie problem z ABS'em ? kupujesz zaciski, tarcze, klocki, wszystko pasuje bez kombinacji np. z WRX obojetnie jaki rocznik, nie bedzie probemu z ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 czy bez wiekszych problemów znajde pod to tarcze 5x100 bez problemów czy pompe musze tez zmienic nie co konkretnie musze zakupic żeby wszystko działało zaciski+tarcze+klocki czy będzie problem z ABS'em nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Dziękuję za szybkie i konstruktywne odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 I chyba podejdą hamulce brembo z STi do chyba 2003r Jeśli coś namotałem to mnie poprawcie edit.. Zapomniałem o felgach. Felga z WRX raczej nie wejdzie na zacisk Brembo STI :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 A tak z czystej ciekawości, by dopełnic temat, czy Konig Feather 17x7,5 Et 45 wejdzie na Brembo, czy tu juz potrzeba min. 18" ? W moim przypadku z Brembo to chyba i tak byłby juz przerost formy nad treścią :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Nie ma to nic wspólnego ze średnicą tylko z konstrukcja felgi. Czy ta konkretna felga wejdzie to nie wiem, może producent wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ok, to jeszcze jedno malutkie pytanko. W ofercie Goodridg'a są przewody hamulcowe do WRX. Czy takowe moge zaaplikowac u siebie, ażeby swap był kompletny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 elmo, tak N/A ma te same przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ok, dziękuje za cierpliwośc i wyrozumiałośc. Jeszcze nie ogarniam tematu zamienności części N/A <-> WRX, a ta wiedza jest mi potrzebna do poprawnych modów, zatem uczę się :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 To i ja się z szybkim pytankiem podepnę Chodzi o przewody hamulcowe w WRX. Czy gniazda przewodów hamulcowych są takie same w zaciskach w US Specach jak w wersji WRX EU? Chodzi o to, że mam teraz kawiorowe przewody w stalowym oplocie i nieco mniej kawiorowe zaciski 2-tłoczkowe z przodu na aucie, a zaciski 4-tłoczkowe do zainstalowania. Będzie to grało? Chodzi zapewne o parametry gwintu tej końcówki przewodu od strony zacisku. To samo pytanko dotyczy przewodów/zacisków z tyłu, tzn. 1-tłoczkowy vs. 2-tłoczkowy w EU SPec. Nie chcę, żeby było niemiłe zaskoczenie u mechanika... Zgaduję, że raczej będzie OK, skoro przewody z N/A, jak napisał Az, pasują do hebli z WRX - nie wiem tylko, czy ta wersja N/A o którą kolega pytał na początku ma takie same zaciski, jak mój WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 To i ja się z szybkim pytankiem podepnę Chodzi o przewody hamulcowe w WRX. Czy gniazda przewodów hamulcowych są takie same w zaciskach w US Specach jak w wersji WRX EU? Chodzi o to, że mam teraz kawiorowe przewody w stalowym oplocie i nieco mniej kawiorowe zaciski 2-tłoczkowe z przodu na aucie, a zaciski 4-tłoczkowe do zainstalowania. Będzie to grało? Chodzi zapewne o parametry gwintu tej końcówki przewodu od strony zacisku. To samo pytanko dotyczy przewodów/zacisków z tyłu, tzn. 1-tłoczkowy vs. 2-tłoczkowy w EU SPec. Nie chcę, żeby było niemiłe zaskoczenie u mechanika... bedzie wszystko pasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 THX carfit za odpowiedź i za paczuszkę :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się