Skocz do zawartości

Swap hamulców


elmo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Impreze'07 2.5 N/A Canada-spec, a w niej padaczne hamulce. Dlatego chciałbym zaaplikowac kompletny swap hebli z turbolota. Wobec powyższego czy jest to wykonalne, z jakich modeli części powinnienem szukac (myślałem o WRX 2001-2007), czy bez wiekszych problemów znajde pod to tarcze 5x100, czy pompe musze tez zmienic, co konkretnie musze zakupic żeby wszystko działało, czy będzie problem z ABS'em ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Impreze'07 2.5 N/A Canada-spec, a w niej padaczne hamulce. Dlatego chciałbym zaaplikowac kompletny swap hebli z turbolota. Wobec powyższego czy jest to wykonalne, z jakich modeli części powinnienem szukac (myślałem o WRX 2001-2007), czy bez wiekszych problemów znajde pod to tarcze 5x100, czy pompe musze tez zmienic, co konkretnie musze zakupic żeby wszystko działało, czy będzie problem z ABS'em ?

 

kupujesz zaciski, tarcze, klocki, wszystko pasuje bez kombinacji np. z WRX obojetnie jaki rocznik, nie bedzie probemu z ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się z szybkim pytankiem podepnę Chodzi o przewody hamulcowe w WRX. Czy gniazda przewodów hamulcowych są takie same w zaciskach w US Specach jak w wersji WRX EU? Chodzi o to, że mam teraz kawiorowe przewody w stalowym oplocie i nieco mniej kawiorowe zaciski 2-tłoczkowe z przodu na aucie, a zaciski 4-tłoczkowe do zainstalowania. Będzie to grało? Chodzi zapewne o parametry gwintu tej końcówki przewodu od strony zacisku. To samo pytanko dotyczy przewodów/zacisków z tyłu, tzn. 1-tłoczkowy vs. 2-tłoczkowy w EU SPec. Nie chcę, żeby było niemiłe zaskoczenie u mechanika...

 

Zgaduję, że raczej będzie OK, skoro przewody z N/A, jak napisał Az, pasują do hebli z WRX - nie wiem tylko, czy ta wersja N/A o którą kolega pytał na początku ma takie same zaciski, jak mój WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się z szybkim pytankiem podepnę Chodzi o przewody hamulcowe w WRX. Czy gniazda przewodów hamulcowych są takie same w zaciskach w US Specach jak w wersji WRX EU? Chodzi o to, że mam teraz kawiorowe przewody w stalowym oplocie i nieco mniej kawiorowe zaciski 2-tłoczkowe z przodu na aucie, a zaciski 4-tłoczkowe do zainstalowania. Będzie to grało? Chodzi zapewne o parametry gwintu tej końcówki przewodu od strony zacisku. To samo pytanko dotyczy przewodów/zacisków z tyłu, tzn. 1-tłoczkowy vs. 2-tłoczkowy w EU SPec. Nie chcę, żeby było niemiłe zaskoczenie u mechanika...

 

bedzie wszystko pasowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...