Skocz do zawartości

Demontaż oryginalnej kierownicy MOMO w GT MY99


sk7

Rekomendowane odpowiedzi

sk7, śrubokręt krzyżak, śrubokręt gwiazdka (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) + klucz nasadowy do odkręcenia kiery z wieloklinu.

 

Ty sam jesteś śrubokręt :mrgreen: Wkrętak to się nazywa fachowo.

 

Nasadowa 17-ka jest potrzebna i "śrubokręt" krzyżakowy.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to trzeba odłączyć akumulator!!!

 

I odczekać (wg manuala 30 sekund, ale ja dla pewności dłużej poczekałem), co by jaśkiem po twarzy nie dostać :razz:

 

torx 30 zdaje się ma to być - po bokach odkręcasz, później wyciągasz moduł airbagu, odczepiasz sprytnymi paluszkami łącznik airbagu, później odkręcasz tą dużą nakrętkę - chyba 17, jak kolega GC8 napisał, a potem "ruch goryla" - to tak gdyby po dobroci nie chciała zejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, wiesz, nie mam zbytniego doświadczenia jeśli chodzi o subarki a szczerze mówiąc nie chciałbym się pozbawiać poduchy. To ma być auto do codziennej jazdy. W zasadzie da się dopasować niemal wszystko, ale niekiedy trzeba trochę "porzeźbić". Myślałem o kierze Momo, można j kupić w niezłej cenie, no i były montowane w GT'kach. Mam nadzieję, że nie ma różnic w instalacji...

W każdym razie dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, wiesz, nie mam zbytniego doświadczenia jeśli chodzi o subarki a szczerze mówiąc nie chciałbym się pozbawiać poduchy. To ma być auto do codziennej jazdy. W zasadzie da się dopasować niemal wszystko, ale niekiedy trzeba trochę "porzeźbić". Myślałem o kierze Momo, można j kupić w niezłej cenie, no i były montowane w GT'kach. Mam nadzieję, że nie ma różnic w instalacji...

W każdym razie dzięki!

 

Momo jako kierownicy docelowej nie polecam .

Jest jakas strasznie wielka kiedy przychodzi do szybkich manewrów.

W sumie ten przeszczep rodem z Ikarusa zawsze mnie zastanawial !?

Odnośnik do komentarza