Skocz do zawartości

sk7

Użytkownik
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    B9 Tribeca

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sk7

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Super dzięki za pomoc:) Przy okazji to czy możesz mi podać link do tej strony? Widzę że jest tam dużo danych. Z góry dzięki.
  2. I tu kolego się mylisz bo dla wersji 7-os (3-strefowej klimy) wchodzi więcej czynnika ponieważ jest dodatkowy agregat w bagażniku pomiędzy lampą a lewym nadkolem. Potwierdzają to nawet w subaru tylko niestety nie chcą mi podać dokładnej ilości abym zrobił u nich przegląd który kosztuje ok. 400-450 zł. W zwykłym serwisie taka usługa kosztuje ok. 150 zł.
  3. Szukam tego od kilku dni i nie jest łatwo. Niestety dane które podajesz są dla wersji 5-osobowe (2-strefowe A/C) a ja potrzebuję dla 7- osobowej (3-strefowe A/C). Na wielu strona jest podana ilość czynnika 600 g ale niestety jest to dla wersji 5-osobowej bez "Rear A/C". Podobno dla wersji 7-os. wchodzi ok. 1000 g ale ja potrzebuję znać dokładną wartość. Możesz podać mi link do tej strony?
  4. Witam może ktoś wie ile wychodzi czynnika chłodzącego R134a do klimatyzacji w Subaru B9 Tribeca 2006 USA wersja 7-osobowa (klimatyzacja 3-strefowa). Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Nie jest to podane w instrukcji. Podobno na masce po wewnętrznej stronie powinna być naklejka ale w moim modelu niestety jej nie ma. Ewentualnie może ktoś mi podesłać zdjęcie tej naklejki. Potrzebuję tych danych aby zrobić przegląd klimatyzacji a w serwisie co prawda mają te dane ale z adnotacją aby skontrolować ilość z danymi na najklejce w aucie. Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Dziękuję wszystkim za pomoc. Problem udało mi się rozwiązać samemu. Wymontowałem przepływomierz i go przemyłem preparatem do czyszczenia hamulców. Potem delikatne suszenia na grzejniku. Jeżdżę już pół roku i kontrolki nie zapaliły się ani razu.
  6. Dzięki za odp. Jarek ma dość długie terminy. Na chwilę obecną przeczyściłem przepływomierz i póki co jest ok. Co prawda zrobiłem tylko 3x20 km. Zobaczymy co będzie dalej...
  7. Witam, mamy problem z naszym Subarakiem mianowicie od kilku miesięcy praktycznie przy każdej jeździe po przejechaniu 5-10 km (w momencie uzyskania pełnego rozgrzania się silnika) zapalają się w/w kontrolki (na stałe check engine i trakcja + migająca cruise). Dodam że auto cały czas jeździ bez problemu i zapalenie tych kontrolek nie powoduje zmiany pracy silnika (słaba moc czy coś podobnego). Kasuję ten błąd przez odłączenie akumulatora ale przy praktycznie przy każdej następnej jeździe znowu się pojawiają. Początkowo myślałem że problem jest z niedokręconym wlewem paliwa (ale podobno ten kod ma inne oznaczenie). Po tankowaniu sprawdziłem korek i maksymalnie go dokręciłem (kilka kliknięć). Niestety kontrolki znowu powróciły. Pojechałem więc do serwisu Subaru w Józefowie i po podłączeniu komputera błąd jaki został odczytany to "zbyt uboga mieszanka". Skasowano go i zalecono tankowanie na innej stacji bo najprawdopodobniej paliwo jest kiepskiej jakości. Tankowałem już na innych stacjach nawet 98 z dodatkami do paliwa ale problem ten nadal się pojawia. Auto ma przebieg niecałych 60.000 mil. Przy okazji to może ktoś zna jakiś dobry serwis który ogarnia elektronikę w takim aucie najlepiej w Warszawie lub okolicach.
  8. 1.waszka VII 2.bajk - a4 3.rzooQ VII 4.imek eIX 5.gucior - mazda 6.habzimierz (do potwierdzenia) 7.faldzip - saxo 8. Kameleon - STI 9. marcinwrxsti - volvo turbofaker 10.Vera SSS 11..Jachu - Subarak 12. dziobak - wstepnie 13. krzyś - wstępnie 14. mlodygt 15. Michał - Corolla 16............. 17............. 18.............
  9. 1.waszka VII 2.bajk - a4 3.rzooQ VII 4.imek eIX 5.gucior - mazda 6.habzimierz (do potwierdzenia) 7.faldzip - saxo 8. Kameleon - STI 9. marcinwrxsti - volvo turbofaker 10.Vera SSS 11..Jachu - Subarak 12. dziobak - wstepnie 13. krzyś - wstępnie 14. mlodygt 15.............
  10. dzięki za odpowiedź. A czy może ktoś mógłby mi polecić jakąs dobrą firmę która obszywa kierownice zamszem?
  11. Witam, zamierzam w swoim GT-ku zmienić seryjną 4-ramienną kierownicę MOMO na tą z wersji STI MY03-05 oczywiście z poduszką. Czy taka przeróbka to jest jakaś duża rzeźba? Czy kostki do poduszki oraz klaksonu są takie same? Pozdrawiam Sebastian
  12. Witam, mam zamontowane u siebie w GT-ku dodatkowe wskaźniki Auto Gauge SM Peak: - ciśnienie doładowania - EGT - woltomierz Ten ostatni był zamontowany tylko tymczasowo i zamierzam wymienić go na wskaźnik ciśnienia lub temp. oleju. Auto użytkowane jest w mieście i czasami do lekkiego upalania na torze. Który z tych dwóch wskaźników polecalibyście bardziej? Mam niestety 3 miejsca w słupku na wskaźniki a więc nie mogę zamontować obydwu I jeszcze moje pytanie: Co sądzicie o podkładkach pod filtr oleju (np. Auto Gauge) w którą można wkręcić czujniki od temp. i ciśnienia oleju? Ktoś może to montował je w Subaraku? Jak to się sprawuje? Pozdrawiam Sebastian
  13. sk7

    Intercooler STI do GT

    a możesz podesłać kilka zdjęć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...